Ik ga mijn standaard cockpit van sr41 weghalen en een rally/roadbook opbouw maken.
Toch wil ik graag mijn toerenteller functie behouden. Ik heb gezien datde 800 cockpit eigenlijk bestaat uit 2 losse meters. Daarvan ben ik dus opzoek naar de toerenteller.
Dan heb ik dus 2 vragen:
- Heeft iemand voor mij zo'n toerenteller die deze aan mij wilt verkopen (of schenken ) De Snelheidsmeter heb ik niets aan en dus niet nodig.
- Werkt een sr43 toerenteller goed op een sr41 motorblok? De toerenteller wordt electronisch aangedreven.
Gezocht: Sr43 toerenteller
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Niemand anders?
Suzuki DR 750SK Big '89
als je zelf een opbouw gaat maken ... kan je daar die toerenteller dan niet integreren?
Of is die opbouw alleen maar een standaart waar je je roadbookhouder aan vast schroeft?
Of is die opbouw alleen maar een standaart waar je je roadbookhouder aan vast schroeft?
Ja en nee.CamoKat schreef:als je zelf een opbouw gaat maken ... kan je daar die toerenteller dan niet integreren?
In principe is de opbouw een standaart waaraan alles wordt vastgezet, hier zal dan de toerenteller aan komen te zitten. Of deze verzonken vast komt te zitten of slechts met een cirkel klem aan de standaard weet ik nog niet. Hij zal iig wat dieper worden weggewerkt zodat hij alleen zittend te lezen is; roadbook en tripmeter komen natuurlijk bovenop.
Het principe wat Big88 en Barros hebben is de basis voor mijn ontwerp.
Suzuki DR 750SK Big '89
Aha op die manier.
in dat geval:
http://cgi.ebay.de/DR-800-BIG-Kockpit-k ... 0027763121
wel eerst ff vragen of ie ook naar Nederland versturen/verkopen wil.
en:
Dennis
in dat geval:
http://cgi.ebay.de/DR-800-BIG-Kockpit-k ... 0027763121
wel eerst ff vragen of ie ook naar Nederland versturen/verkopen wil.
en:
cheers,ktmboven schreef:Hallo,
nog steeds een heleboel onderdelen van de dr 800 big liggen.
achterbrug, compleet linksysteem, voorwiel compleet,achterwiel,voorvork compleet met remklauw,
spatbord,stuur,tellerpartij (km-teller wijkt nogal af)
allemaal te bekomen aan realistisch bod.
grtn
Peter Penson
desertexpress
Dennis