aangekondigde controles alkmaar

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
800S

ik las net dat er vanaf dit weekend controles worden uitgevoerd om :? wildcrossen :? in de Boekelermeer te Alkmaar tegen te gaan.
eerste twee weken waarschuwing en daarna....?

enfin hier een linkje: http://www.nhd.nl/article3199882.ece
huskie

Alkmaar :?: Wildcrossen :?:
Nooit van gehoord :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sanne
Contacteer:

Dit is zo een oeverloze discussie die echt al jaar en dag gaande is. Mij hebben ze er niet mee. Pak mijn bus wel en rij richting zuiden of oosten en laad daar mijn motor uit.
Hier bij ons in NH komt het niet meer goed met het crossen, helaas!
klomp

Sanne schreef:Pak mijn bus wel en rij richting zuiden of oosten en laad daar mijn motor uit.
hier in het zuiden komt het ook niet meer goed, omdat er een hoop uit NH hier komen crossen :D
wr450f'05

Sanne schreef:Dit is zo een oeverloze discussie die echt al jaar en dag gaande is. Mij hebben ze er niet mee. Pak mijn bus wel en rij richting zuiden of oosten en laad daar mijn motor uit.
En dat moet ik dus niet hebben dat jullie allemaal naar het oosten komen en hier mijn fijne offroad route naar de klote rijden.

Zo word het hier te druk en zijn wij hier zodadelijk aan de beurt met die rare controles.

Ik vind het helemaal niet erg dat er hier mensen komen rijden, maar rijd met iemand mee die hier uit de buurt komt en weet waar het kan en waar het echt niet kan en waar het wat rustiger is op bepaalde momenten van de dag.
Sanne
Contacteer:

wr450f'05 schreef:
Sanne schreef:Dit is zo een oeverloze discussie die echt al jaar en dag gaande is. Mij hebben ze er niet mee. Pak mijn bus wel en rij richting zuiden of oosten en laad daar mijn motor uit.
En dat moet ik dus niet hebben dat jullie allemaal naar het oosten komen en hier mijn fijne offroad route naar de klote rijden.
Hoezo naar de klote? Rijd jij dan met sokken om je banden? En ik heb het over mezelf en niet een hele club.

Zo word het hier te druk en zijn wij hier zodadelijk aan de beurt met die rare controles.

1 persoon meer op een paar honderd kilometer en 10 tallen banen maakt in mijn ogen geen verschil.

Ik vind het helemaal niet erg dat er hier mensen komen rijden, maar rijd met iemand mee die hier uit de buurt komt en weet waar het kan en waar het echt niet kan en waar het wat rustiger is op bepaalde momenten van de
dag.

Dit getuigd van enige sympathie en das precies wat ik doe, met iemand uit de buurt zelf meerijden!
wr450f'05

Sanne schreef:
wr450f'05 schreef:
Hoezo naar de klote? Rijd jij dan met sokken om je banden? En ik heb het over mezelf en niet een hele club.

1 persoon meer op een paar honderd kilometer en 10 tallen banen maakt in mijn ogen geen verschil.

Ik vind het helemaal niet erg dat er hier mensen komen rijden, maar rijd met iemand mee die hier uit de buurt komt en weet waar het kan en waar het echt niet kan en waar het wat rustiger is op bepaalde momenten van de
dag.

Dit getuigd van enige sympathie en das precies wat ik doe, met iemand uit de buurt zelf meerijden!
Het maakt nogal een verschil of er 2 of 10 motoren over de route rijden.

En dat jij alleen geen verschil maakt ben ik met je eens, maar jij bent helaas niet de enige die deze kant op komt.

Maar zoals met zoveel dingen, ik kan er niks aan doen en dus probeer ik elke keer dingen te vinden die een ander nog niet heeft ontdekt en dat houd het ook leuk.
Plaats reactie