balade franchimont 24 februari

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Contacteer:

Balade Enduro (NL)

Zoals gebruikelijk organiseert de « Motor Union du Pays Noir asbl» een voorseizoensrit, teneinde wat stoom af te blazen en de tijdens de nieuwjaarsperiode verzamelde toxines er af te rijden. Deze rit vindt plaats op

Zondag 24 Februari 2008.
Vertrek vanaf de site van de «12 heures de la CHINELLE» in FRANCHIMONT ( Philippeville).

De inschrijvingen zullen alleen op reservatie tot stand komen en beperkt tot 300 motoren (niety van quads). Geen enkele inschrijving zal ter plaatse tot stand komen.
De controle ven de inschrijvingen zal vanaf 9u00 en eerste vertrek om 10u00 gebeuren. De laatste motor zal voor 17u00 moeten binnengekomen zijn. Eén met 'blauw' getraceerde omploop van ongever 120 kilometers wordt U voorgesteld.

Eén bedrag van 60.00 € zal U gevraagd voor :
- participatie van 30.00 € voor :
1. inschrijving voor de rondrit.
2. Een lunch-paquet, halfweg de rit.
3. Een warme maaltijd en twee (2) drankjes op het einde van de dag.

- één waarborg van 30.00 € dat zal U 30.00 € terugbetaald na de dossard teruggekomt op de einde van de dag indien de rijder vrij is van elke inbreuk.

Deze 60.00 € zijn op de bank nummer 360-0341975-56 te betalen VOOR DE 5 FEBRUARY 2008. Voor andere IBAN BE20360034197556 - CODE BIC BBRUBEBB ;

ELKE INCOMPLETE INSCRIJVING EN DIE NIET MET DE BETALING GEPAARD VAN 60.00 € IS GEGAAN, ZAL NIET ENREGRISTRERD ZIJN.

Het voorgestelde traject laat u toc de charmes (al dan niet gekend) van de streek te ontdekken of herontdekken. Dit samen met uw echtgenoten, vriend(in)nen of begeleiders die eveneens de mogelijkheid hebben om een warme maaltijd aan democratische prijs te bestellen.

De off-road beoefening wordt bedreigd, de toelatingen om paden te gebruiken worden zeldzaam en steeds moeilijker verkrijgbaar. 0m discusies en moeilijkheden te vermijden, en om de piloten te responabiliseren en de identificatie te vergemakkelijken in geval van het niet respecteren van andennans eigendom ofhet milieu, zai er een nummer aan elke deelnemer worden toegkend.
. Over de hele omloop zuilen Marshalls staan.

— Respecteer het leefmilieu, de privé-eigendommen, de velden
— Vertraag bij het naderen van wandelaars, fietsers en ruiters —— Wees stil (te iuide voertuigen zullen niet aanvaard worden bij de start).

Te einde in de beste omstandigheden te kunnen organiseren, vragen wij u zo vlug mogelijk in te schrijven bij
Secrétaire : Jacques HERMAN, Avenue des Noisetiers, 42,
6220 Lambusart
Tél.:071/813733
- GSM 0477/385 188
- E mail : mupnjherman@hotmail.com
henk-v
Contacteer:

let op de betaling moet voor 6 feb binnen zjn,inschrijven ter plaatse is niet mogelijk!
adje

Helaas maar voorinschrijving daar hou ik niet zo van.
Als het slecht weer is , en dat is het dikwijls nog in Februari , ben je het inschrijfgeld ook kwijt als je niet gaat :evil:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
pruus
Contacteer:

ben er een keer geweest. Kilometers sleuven in veldwegen, dan veldwegen met kilometerlange sleuven. Verder geen techniesche highlights. 't vroor 10 graden, maten naar paar honderd meter kwijt ( hadden omgedraaid) en ik tigkeer op m'n bek. Zijn mooiere ritten; maar voor wie anders moet gaan winkelen met de vrouw......
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
YZF250

Ja weet je, zo ga je geen rijders lokken hoor, door ze vooraf te laten betalen in Februari.(Geen garantie op mooi weer)
Als het dan slecht weer is dan sta je daar mooi te wezen.
henk-v
Contacteer:

het wordt mooi weer,het zijn vriendelijke mensen en wij gaan met 6 man,wie nog meer? :P
pHreaC

Wij zullen er zijn met drie...2x360 en 1x250...just follow the smoke(rs)...

grtz,

pHreaC
Afbeelding
dejennes

Wij zullen er ook zijn met 2 man.
We hebben nummer 84 en 85.
Beide met een wr 450
kenny

Als je nederlands spreekt is er veel kans dat je je voorschot al kwijt bent.

Ik reed er vorig jaar mee. Op mijn voorschot wacht ik nog steeds !!!!!!!

mvg

Kenny
Sjokske

Niet gelukt Henk, kenteken van m'n nieuwe lief is vrijdag op de post gegaan (aangetekend, en op zaterdag worden geen aangetekende stukken bezorgd :cry: ).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
adje

Ook niet gereden dus gisteren :?:
Ik ook niet want de griep heeft mij flink te pakken :cry:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rolando
Contacteer:

Sjokske schreef:Niet gelukt Henk, kenteken van m'n nieuwe lief is vrijdag op de post gegaan (aangetekend, en op zaterdag worden geen aangetekende stukken bezorgd :cry: ).
Komt dan eigenlijk wel goed uit, want ik heb mijn pakketje ook niet binnen gehad.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
henk-v
Contacteer:

de rit was dit jaar in de tegenovergestelde richting van de vorige keren,op zich wel leuk want dan krijg je de klimmen in het bos als eerste terwijl je nog fit ben!
Ik heb sterk het idee dat er meer verharde weg in zat dan de vorige keren,maar het kan er ook mee te maken hebben dat het redelijk droog was dus ook makkelijker te rijden
Op zich probleemloos gereden ook de sporen gingen redelijk goed.
Het enige probleem deed zich voor 5 km voor het einde toen ik de ktm plat legde in een halve meter water :cry:
Na hem recht achterover gezet te hebben een een kwartier trappen toch weer aan het lopen gekregen,en voorzichtig terug naar de auto gereden
nadat ik een paar km had gereden begon hij weer beter te lopen dus grote problemen verwacht ik nietmaar hij zal nu toch compleet uit elkaar moeten om alles weer goed schoon te kennen maken.
Alles bij elkaar toch lekker gereden en een leuke dag gehad :P
pHreaC

Ik vond de rit maar nix!

...baan-veldweg-baan-sporen-baan-baan...

grtz,

pHreaC
Afbeelding
sjikkentip

pHreaC schreef:Ik vond de rit maar nix!

...baan-veldweg-baan-sporen-baan-baan...

grtz,

pHreaC
Dat is toch reeds jaren geweten dat deze rit niks voorstelt (probeer eens de zoekfunctie),in die streek kan je een gans andere rit uitstippelen met veel meer technische stukken.Hetgeen ze daar voorschotelen kan je bij ons op de taalgrens Vlaanderen/Wallonië ook onder de wielen krijgen.Daarvoor verplaats ik me zo ver niet :!:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
huskie

Ik zie op Google-earth toch wel een tweetal groeves liggen naast het dorp. Daar zijn jullie dus niet langs gekomen?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gery400

pak een daglicentie binnen 14 dagen
BMB in dezelfde streek (Florennes),
maar ik garandeer u dat ge zult smeken om ne kilometer baan te mogen rijden :twisted:

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
dejennes

De rit was niet echt pittig dat geef ik toe.
Maar de organisatie was in orde: rit+lunch+warme maaltijd+drank: 30 euro is niet veel.
Het is wel een mooie omgeving om eens gereden te hebben maar de techneuten bleven op hun honger.
Hoe zit het eigenlijk als je zo een daglicentie neemt bij de BMB?
Is dit ook een bepijlde route, en gaat dit dan op tijd?
Hoeveel km is zo een route dan?
Kan je hier als recreant gewoon eens meedoen?
Gix

Gery400 schreef:pak een daglicentie binnen 14 dagen
maar ik garandeer u dat ge zult smeken om ne kilometer baan te mogen rijden :twisted:

Gery

Klopt volledig.
Vorig jaar 43 minuten straftijd aan mijn been.
huskie

Gery400 schreef:pak een daglicentie binnen 14 dagen

Gery
Humm, misschien doe ik dat wel... is alleen wel een stukkie rijden vanaf Amsterdam. :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sjokske

Rolando schreef:Komt dan eigenlijk wel goed uit, want ik heb mijn pakketje ook niet binnen gehad.
Kenteken is gisteren op naam gezet 8)
Ander pakketje komt net ook binnen (PE-plaat 6 mm. om zelf eens een keer een carterplaat in elkaar te violen), nu het jouwe dus nog (rijden lukt trouwens ook zonder, alleen pijpt het hier nu regenstelen :evil: ).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rolando
Contacteer:

Sjokske schreef:
Rolando schreef:Komt dan eigenlijk wel goed uit, want ik heb mijn pakketje ook niet binnen gehad.
Kenteken is gisteren op naam gezet 8)
Ander pakketje komt net ook binnen (PE-plaat 6 mm. om zelf eens een keer een carterplaat in elkaar te violen), nu het jouwe dus nog (rijden lukt trouwens ook zonder, alleen pijpt het hier nu regenstelen :evil: ).
Gisteren in Polen veel regen en nu vandaag hier en in Belgie ook.
Zal hem doorsturen als ik hem binnen heb, morgen.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Plaats reactie