werkplaatsboek
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Anonymous schreef:Ben ik toch benieuwd wat er in die mailboxen staat.
Kijk ff in je e-mail inbox
LEO
Ik durf het bijna niet te zeggen maar.......BIG88 schreef:.....Ik durf het bijna niet te vragen ...............
e-mail inbox ?
LEO
Leo, ik ben sinds dit weekend de trotse bezitter van een '92 er met wat achterstallig onderhoud.
Zou je mij ook een mailtje willen sturen?
Groet,
Oscar
Zou je mij ook een mailtje willen sturen?
Groet,
Oscar
Hoi Oscar,
Op het moment dat ik je e-mailadres aankan ontvang je een mailtje.
Groeten,
LEO
Op het moment dat ik je e-mailadres aankan ontvang je een mailtje.
Groeten,
LEO
He' DR vrienden ,een werkplaatshandboek van een DR BIG per E-mail?.
Ik ga steeds meer van jullie houden .
Kan er iemand mij een mailen. Bedankt alvast!
jlmcockx@zonnet.nl
Ik ga trouwens mijn 90ér inruilen voor een Dr van '97.
Moet ik nog ergens speciaal op letten ?
Ik ga steeds meer van jullie houden .
Kan er iemand mij een mailen. Bedankt alvast!
jlmcockx@zonnet.nl
Ik ga trouwens mijn 90ér inruilen voor een Dr van '97.
Moet ik nog ergens speciaal op letten ?
Heeft er iemand heel misschien nog een exemplaar over voor in mijn mailbox te dumpen??
Alvast Heel erg bedankt!! Ben sinds kort ook eigenaar van een DR-Big, met nog wat werk aan!!
Groetjes Mario (mario@ping.be)
Alvast Heel erg bedankt!! Ben sinds kort ook eigenaar van een DR-Big, met nog wat werk aan!!
Groetjes Mario (mario@ping.be)
Ook ik ben sinds een maandje bezitter van een DR750....heb je daar ook iets voor ?
Ik er naar uit..
Thnx
Mike
Ik er naar uit..
Thnx
Mike
Laat het vooroordeel in je voordeel werken
Hallo allemaal..
Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een DR750S uit
1990..(sr41 ?) Mooooiii...rijdt ook geweldig, maar er zit wel wat werk aan.
Ik zag dat er hier al heel wat gesproken is over het werkplaatshandboek, dat zou ik dus ook heel graag willen hebben.
Kan iemand me het mailen ? Ik zag trouwens ook dat er iemand was die het boek 'gewoon' in de boekhandel gekocht had, weet iemand waar ik het eventueel zou kunnen bestellen ?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite..
Groeten,
Peter
Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een DR750S uit
1990..(sr41 ?) Mooooiii...rijdt ook geweldig, maar er zit wel wat werk aan.
Ik zag dat er hier al heel wat gesproken is over het werkplaatshandboek, dat zou ik dus ook heel graag willen hebben.
Kan iemand me het mailen ? Ik zag trouwens ook dat er iemand was die het boek 'gewoon' in de boekhandel gekocht had, weet iemand waar ik het eventueel zou kunnen bestellen ?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite..
Groeten,
Peter
Hello
Ik zou ook wel graag dat werkplaatshandboek hebben, want ik lig te sukkelen met een electrisch probleem en heb een schema nodig
Via email aub? malikemali@hotmail.com
Alvast bedankt
Of weet iemand de naam van het bestand? Dan vind ik het misschien al op internet
Ik zou ook wel graag dat werkplaatshandboek hebben, want ik lig te sukkelen met een electrisch probleem en heb een schema nodig
Via email aub? malikemali@hotmail.com
Alvast bedankt
Of weet iemand de naam van het bestand? Dan vind ik het misschien al op internet
Bij deze gebeurd,
Bart M
Keep on smiling!
Hoi Pascal (en alle andere Bigrijders),
Het berust helaas op een misverstand dat ik het werkplaatshandboek digitaal kan verzenden.
Maar misschien kan ik je wel op een andere manier van dienst zijn m.b.t. het werkplaatshandboek. Stuur me even een mailtje.
Groeten,
LEO
Het berust helaas op een misverstand dat ik het werkplaatshandboek digitaal kan verzenden.
Maar misschien kan ik je wel op een andere manier van dienst zijn m.b.t. het werkplaatshandboek. Stuur me even een mailtje.
Groeten,
LEO
Hallo BIG-ers.
wie kan / wil mij een werkplaatshandboek opsturen voor mijn DR 800 s??
Alvast bedankt voor de moeit!!
Marc
klok21@zonnet.nl
wie kan / wil mij een werkplaatshandboek opsturen voor mijn DR 800 s??
Alvast bedankt voor de moeit!!
Marc
klok21@zonnet.nl
Ik heb ook onlangs een verzoek hier geplaats voor info over het werkplaatshandboek,maar helaas geen reacties gehad. Ik heb het boek inmiddels besteld bij motozoom en ontvangen, maar dat is helaas in het duits.. valt best tegen..
Is er iemand die een nederlandse versie heeft, of weet waar ik die zou kunnen krijgen ?
oh ja, en kan er iemand een adres aanbevelen voor onderdelen ?
Groeten,
Peter
Is er iemand die een nederlandse versie heeft, of weet waar ik die zou kunnen krijgen ?
oh ja, en kan er iemand een adres aanbevelen voor onderdelen ?
Groeten,
Peter