Hallo allemaal, met peter laurens jullie hebben mij nog nooit gezien maar dat veranderd snel, wat ik kwijt wil is dit, ik heb zijtanks voor de big,s ja echt waar kom maar kijken, en ik kan ze ook voor jullie maken maar dan moet er heel wat gebeuren en dat is dat de uitlaat naar beneden moet en de linker vervalt het achterframe moet weg geslepen worden een ander achterspatbord van één enduro de rempot verplaatsen het buddy inkorten deachterstepjes vervallen en er moeten nieuwe beugels gelast worden voor de ophanging en nog wat dingen. Ik heb ook een 18 inch achterwiel erin en de gehele fiets is gewoonovergespoten waar ik allemaal een adres voor heb en advies.Verder heb ik een snelle nokas andere kleptiming en hoek plus dat de nokas 2 graden verzet is, de kop is geflood de inlaat spruitstukken veranderd en een 900 cc zuiger en je kan een big opboren naar 1000 cc. verder is de voor en achtervering veranderd. Het geheel moet ong 70 pk zijn nu, en nog veel meer, bij vragen bel gerust of mail en tot gauw. o ja ik zoek nog een sloop blok e.d. en een achternaaf dus als iemand zijn big los rijdt dan hoor ik het wel. er is ook nog een elect roodbook plus imo gemonteerd om te kijken waar we zijn, de uitlaat is veranderd in een rally pijp en de inlaat is groter als mede de carburatie hij loopt ook 1 op 10 maa rwel 220 km per uur
genoeg gelult maar niet gelogen en tot ziens
tanks en veel meer
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi Peter,
Komen wij voor de fotosessie naar jou of kom jij met je BIG 900 special naar de allroadmeeting in Venhorst ?
Voor de nachtrit plakken we je uitlaat wel ff af
De neus
Komen wij voor de fotosessie naar jou of kom jij met je BIG 900 special naar de allroadmeeting in Venhorst ?
Voor de nachtrit plakken we je uitlaat wel ff af
De neus
[quote="De Neus"]Hoi Peter,
Voor de nachtrit plakken we je uitlaat wel ff af :lol:
je krijgt van mij een setje oordoppen en wat betreft de meeting ik weet niet of ikdat haal want ik ben hem aan het opbouwen nu.. groeten
Voor de nachtrit plakken we je uitlaat wel ff af :lol:
je krijgt van mij een setje oordoppen en wat betreft de meeting ik weet niet of ikdat haal want ik ben hem aan het opbouwen nu.. groeten
-
Hoi Peter,
Ik heb nog een Big-blokje liggen.
Laat maar weten of je daar interesse in hebt. Dan volgen de details.
Ciao for now,
Chantal
Ik heb nog een Big-blokje liggen.
Laat maar weten of je daar interesse in hebt. Dan volgen de details.
Ciao for now,
Chantal
even een reactie op whirly girl to be, laat me even weten wat je voor dit blok moet hebben en ik hoop dat het een 800 blok is of geef even je e-mail
-
peter laurens schreef:Hallo allemaal, met peter laurens jullie hebben mij nog nooit gezien maar dat veranderd snel, wat ik kwijt wil is dit, ik heb zijtanks voor de big,s ja echt waar kom maar kijken, en ik kan ze ook voor jullie maken maar dan moet er heel wat gebeuren en dat is dat de uitlaat naar beneden moet en de linker vervalt het achterframe moet weg geslepen worden een ander achterspatbord van één enduro de rempot verplaatsen het buddy inkorten deachterstepjes vervallen en er moeten nieuwe beugels gelast worden voor de ophanging en nog wat dingen. Ik heb ook een 18 inch achterwiel erin en de gehele fiets is gewoonovergespoten waar ik allemaal een adres voor heb en advies.Verder heb ik een snelle nokas andere kleptiming en hoek plus dat de nokas 2 graden verzet is, de kop is geflood de inlaat spruitstukken veranderd en een 900 cc zuiger en je kan een big opboren naar 1000 cc. verder is de voor en achtervering veranderd. Het geheel moet ong 70 pk zijn nu, en nog veel meer, bij vragen bel gerust of mail en tot gauw. o ja ik zoek nog een sloop blok e.d. en een achternaaf dus als iemand zijn big los rijdt dan hoor ik het wel. er is ook nog een elect roodbook plus imo gemonteerd om te kijken waar we zijn, de uitlaat is veranderd in een rally pijp en de inlaat is groter als mede de carburatie hij loopt ook 1 op 10 maa rwel 220 km per uur
genoeg gelult maar niet gelogen en tot ziens
hallowa allemaal
even over tanks. ik heb een dr750 uit 1989 leuk apparaat rijdt lekker alleen de laatste ongeveer 10 liter wil niet meer uit m'n rechtertank sinds de laatste onderhoudsbeurt. ik ben al zover dat ik weet dat vacuumslangetje van het brandstofpompje ergens op moet. maar waar in hemelsnaam ik heb hem nu op het zwarte bovenkapje van de carburateur zitten maar dat werkt ook niet. als iemand me ff zou kunnen helpen
zou SUPER zijn. groetjes rein
-
Hoi Rein,
je zou is op deze site kunnen kijken. Weliswaar microfiches voor een 800, maar misschien toch handig.
http://www.motofiches.com/
En verder heb je op Duitse Big sites ook veel sleutelinfo.
Check de links (ook over de Big750) op
http://www.drbigholland.com
Succes.
Groet,
Chantal
je zou is op deze site kunnen kijken. Weliswaar microfiches voor een 800, maar misschien toch handig.
http://www.motofiches.com/
En verder heb je op Duitse Big sites ook veel sleutelinfo.
Check de links (ook over de Big750) op
http://www.drbigholland.com
Succes.
Groet,
Chantal
Ook dag allemaal,peter laurens schreef:Hallo allemaal, met peter laurens jullie hebben mij nog nooit gezien maar dat veranderd snel, wat ik kwijt wil is dit, ik heb zijtanks voor de big,s ja echt waar kom maar kijken, en ik kan ze ook voor jullie maken maar dan moet er heel wat gebeuren en dat is dat de uitlaat naar beneden moet en de linker vervalt het achterframe moet weg geslepen worden een ander achterspatbord van één enduro
misschien iemand geïnteresseerd in een hiertoe reeds enigzins voorbereid frame ? wil zeggen een origineel DR800-frame van '91 met ingekort achterframe en enduro-spatbord. Volledige achterbrug is er ook bij (iets verlaagd geloof ik), en bijna alle plastic, tank, buddy, voorvering, tacho... Dan hoef je die schoonheid van jou niet definitief te slopen.