off road rit hengelo 25 november

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

speedphreax

Flip schreef:Banden omleggen kan ik wel maar van een bandenring heb ik ook nog niet gehoord. waisda?
Dit!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
zappa.suzuki

druk je de band mee van de velg, vooral weg banden plakken nog al..
als je 2 motoren hebt kan je de zijstandaard gebruiken om de band van de velg te drukken
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Flip

aha zo,n ding.
Ik doe het dus zonder zo'n apparaat; gaat ook best maar ik vermoed dat de eigenaar van zo'n ding wat minder vaak vloekt! :P
DeGier

Ik lees net dat je een verzekering moet hebben die dekking biedt tijdens het deelnemen aan een enduro of offroadrit. Die heb ik dus niet.....iemand een idee hiervoor?

Vorige keer in handel was dat niet nodig..
WR400F
mark20v

DeGier schreef:Ik lees net dat je een verzekering moet hebben die dekking biedt tijdens het deelnemen aan een enduro of offroadrit. Die heb ik dus niet.....iemand een idee hiervoor?

Bij de door KNMV georganiseerde ritten is een offroad clausule in je verzekering verplicht. Mag je 3x raden wie die verkoopt :wink:

Gr Mark
Houten Klaas

DeGier schreef:Ik lees net dat je een verzekering moet hebben die dekking biedt tijdens het deelnemen aan een enduro of offroadrit. Die heb ik dus niet.....iemand een idee hiervoor?

1 belletje naar je maatschappij en je weet het.
Houten Klaas

Overgenomen uit de regelementen van de knmv.

De Offroad licentiehouder of de daglicentiehouder dient in het bezit te zijn van een WAM-verzekering met een
aanvullende dekking jegens derden op onverharde wegen en private terreinen (zoals bijv. de “enduro-clausule” bij
KNMV Verzekeringen). Zonder deze dekking is deelname aan Offroadritten uitdrukkelijk verboden.
DeGier

Houten Klaas schreef:

Dat heb ik dus al eerder gedaan maar die dekken het niet, knmv net gebeld (die schijnen nog een extra verzekering hiervoor te hebben ) maar diegene die erover gaat is er vandaag niet en ik wil het wel voor het weekend geregeld hebben.

Ik bedenk me net dat ik voor de wegrace deze aanvullende verzekering al heb lopen :

http://www.knmv.nl/images/public_upload ... 202008.pdf

Misschien dat dit al reeds voldoende is, zal morgen eens contact opnemen met dhr Wolsink hierover.
WR400F
Sjokske

Houten Klaas schreef:Overgenomen uit de regelementen van de knmv.

De Offroad licentiehouder of de daglicentiehouder dient in het bezit te zijn van een WAM-verzekering met een
aanvullende dekking jegens derden op onverharde wegen en private terreinen (zoals bijv. de “enduro-clausule” bij
KNMV Verzekeringen). Zonder deze dekking is deelname aan Offroadritten uitdrukkelijk verboden.
Moet je het polisblad meenemen dan ter controle ?
Ben alleen MON-ritten en Belgische ritten gewend zonder dat ge-eikel.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rolando
Contacteer:

Sjokske schreef:
Houten Klaas schreef:Overgenomen uit de regelementen van de knmv.

Moet je het polisblad meenemen dan ter controle ?
Ben alleen MON-ritten en Belgische ritten gewend zonder dat ge-eikel.
Inderdaad, die enduro clausule nekt sommige mensen, maar ik heb ze er nooit op zien controleren.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
vazeltje

DeGier schreef:
Houten Klaas schreef:

Dat heb ik dus al eerder gedaan maar die dekken het niet, knmv net gebeld (die schijnen nog een extra verzekering hiervoor te hebben ) maar diegene die erover gaat is er vandaag niet en ik wil het wel voor het weekend geregeld hebben.

Ik bedenk me net dat ik voor de wegrace deze aanvullende verzekering al heb lopen :

http://www.knmv.nl/images/public_upload ... 202008.pdf

Misschien dat dit al reeds voldoende is, zal morgen eens contact opnemen met dhr Wolsink hierover.
Bij de KNMV verzekering zit deze er al standaard bij in...
brommer

en de knmv doethet met LONDON vezekeringen

er moet zo'n regeltje staan dat onder de auspitien vande knmv of fim ..........................etc...............................bla.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
speedphreax

Een paar jaar terug heb ik eens gebeld naar mijn verz maatschappij en die stuurden me toen zomaar gratis een nieuwe polis op MET enduro clausule. Volgens mij ook London trouwens
oossie
Contacteer:

klopt UNIgarant doet dat ook
Sjokske

speedphreax schreef:Een paar jaar terug heb ik eens gebeld naar mijn verz maatschappij en die stuurden me toen zomaar gratis een nieuwe polis op MET enduro clausule. Volgens mij ook London trouwens
Als het goed is dan is mijn nieuwe polisblad onderweg ........ ook gratis (eerst zien en dan geloven).
schildertje
Contacteer:

:D Zo dan word het a.s. zondag druk in het Hengelse met al die forumleden met enduroclausule. :lol:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
speedphreax

Sjokske schreef:
speedphreax schreef:Een paar jaar terug heb ik eens gebeld naar mijn verz maatschappij en die stuurden me toen zomaar gratis een nieuwe polis op MET enduro clausule. Volgens mij ook London trouwens
Als het goed is dan is mijn nieuwe polisblad onderweg ........ ook gratis (eerst zien en dan geloven).
Het leuke is wel dat je op je groene kaart niet kunt zien dat je die clausule hebt dus je moet wel de polis meenemen (eigenlijk ook MET de voorwaarden). Dat doet natuurlijk geen hond en dat is nou ook precies waar de KNMV heen wil... Op den duur geloven ze alleen dat je die clausule hebt als je groene kaart aangeeft dat de verzekering bij de KNMV vandaan komt.

Let op mijn woorden! Ze zullen die 'speciale' verzekering door de jaren heen steeds meer gaan pushen.
Sjokske

speedphreax schreef: Dat doet natuurlijk geen hond
Daarom heb ik het aangevraagd, om toch mee te nemen dus.
Testkees, wordt nl. mijn eerste KNMV-rit :oops: .
Houten Klaas

Ik heb een altijd een kopie bij me met de aanvulling,heel simpel. Er zijn genoeg maatschappijen die de enduro clausule verstrekken. Bij de mon betaal je er ook extra voor.
Sjokske

Plaatje in Google Earth van de route (zie site http://www.hamove.nl/ ) ziet er veelbelovend uit :idea:
oossie
Contacteer:

Met een beetje pech heb ik zondag geen vervoer :? aanhanger staat elders $%#$%#^%$#$^@#^#

Iemand van hier die langs Huissen komt en ventueel ff wil stoppen om mij en mn ktm-etje mee te nemen
adje

@ Oossie , zou je daar wel gaan rijden want vorig jaar is het niet zo best voor je afgelopen :( :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rolando
Contacteer:

oossie schreef:Met een beetje pech heb ik zondag geen vervoer :? aanhanger staat elders $%#$%#^%$#$^@#^#

Iemand van hier die langs Huissen komt en ventueel ff wil stoppen om mij en mn ktm-etje mee te nemen
Alleen de KTM, of jezelf ook? :lol:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
oossie
Contacteer:

Rolando schreef:
oossie schreef:Met een beetje pech heb ik zondag geen vervoer :? aanhanger staat elders $%#$%#^%$#$^@#^#

Alleen de KTM, of jezelf ook? :lol:
wie lacht er nu :D :twisted: :wink: [/b]
adje

Rolando had waarschijnlijk zijn bril niet op :lol: ( of geen lenzen in )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie