Hallo,
op zondag 13/04 rijden we in Riemst (grensstreek Belgie op een 8-tal kilometers van Maastricht) een rit van zo'n 150 km (voor 90 % onverhard)
Ik moet jullie niet vertellen over de groeves in de buurt waarschijnlijk ...
Of de Voerstreek in de buurt
Ter afsluiting nog een echte hill-climb !!!!! Wie komt het verst ?????
Prijs : 25 euro inclusief ontbijt + luchpakket
Er wordt met maximum 40 personen gereden (systeem met voorrijder en achterrijder - systeem D)
Bij serieuze interesse --> Jo VdB op +32 (0)478/931.252
Moto moet natuurlijk in orde zijn qua geluid ! Voor de rest geen verpichtingen natuurlijk.
13/04 Riemst (Belgie) Nog enkele plaatsen vrij (+ HILLCLIMB)
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Doeme Jo, Die van mij klinkt best niet slecht, mr ik ga mn zandbandjes er niet aan verknoeien, verder is het een fullcross en dat mag ook niet zeker???
CR250'90,'91;XR350R'83,...
Joost,Sandman (Joost) schreef: verder is het een fullcross en dat mag ook niet zeker???
neen, want er wordt over openbaar terrein gereden (en ook wel wat "minder openbaar terrein")
Guidoke,
Ja, inderdaad in de buurt !!!
Jo VdB
Was graag meegegaan maar dan moet je het iets eerder aangeven
het is toch 150 km dichterbij dan beloeil (was ook erg leuk)
het is toch 150 km dichterbij dan beloeil (was ook erg leuk)
hoi Jo,
Dit was toch niet de offroad rit te riemst, die ook vorige zomer werd georganiseerd????
Als dat zo is ben ik erg ziek van....
heb heel in het weekend met familie in centerparcs gezeten, zondagmiddag werd ik pas weer losgelaten.....
Dit was toch niet de offroad rit te riemst, die ook vorige zomer werd georganiseerd????
heb heel in het weekend met familie in centerparcs gezeten, zondagmiddag werd ik pas weer losgelaten.....
Word dan maar niet extra ziek, want deze was kleinschalig van opzet en er werd gereden op speciale plekjes die de "grote" rit niet aandoet !!jan schreef:hoi Jo,
SUPER goede, en bijwijlen zeer technische rit.
Jo VdB
De grote rit is voor het najaar. De goedkeuring van gemeente Riemst is er al, maar een andere gemeente moet nog goedkeuring geven om over hun "gemeentegrond" te rijden.
ok, ik hoop dat ze het georganiseerd krijgen in riemst was de vorige echt perfect!!!