Aan de vering wil ik niet raken, want die staat nu helemaal Yammie
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
En het is zo zonde om in mijn gloednieuw zadel een putje te gaan frezen...
![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Maar dat omvallen altijd, staat ook weer zo stom
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderator: ghulst
Het zadel van mijn Husqvarna heb ik zelf uitgehold (tis te zeggen, ik hield het vast en gaf aanwijzingen, terwijl mijn broer de frees bediendeRolando schreef:Ik heb weleens gezien dat mensen zelf het zadel verlagen, door een stuk uit te snijden.
De Husqvarna had een royaal dik zadel, ik heb 5 cm gewonnen in het "putje", en zat nog steeds zacht! Bovendien was de uitholling gelijkmatig gedaan, het was best goed gelukt.Sanne schreef:En trouwens hoeveel hoogte denk je te kunnen winnen met een ander zadel, die ligt al op de accu en het zitframe.
Laat je vering staan zoals ze is, maar laat je vorkpoten door je kroonplaat zakken, en koop voor achteraan een andere link.Helen schreef:Aan de vering wil ik niet raken, want die staat nu helemaal Yammie![]()
De vorkpoten zijn al door de kroonplaat gezakt (die truuk doe ik ook al jaren), maar je link naar de link is interessant! Ik ga het verder bekijken en beginnen sparen...GuyC schreef:Laat je vering staan zoals ze is, maar laat je vorkpoten door je kroonplaat zakken, en koop voor achteraan een andere link.
Je veerkarakteristieken (wat een woord) blijven hetzelfde, maar je motor komt lager te staan.
Voorbeeld vind je hier
http://www.mountainmotorsports.biz/page ... -link.aspx