Als een mod nu al die andere shit verplaatst komt het goed.
Kom maar op met die sterke verhalen.
Ik heb een top verblijf gehad, dat had je al begrepen.

Moderator: ghulst
Daar alleen op mijn KTM gereden.Schitterend om daar te tijden.Sjokske schreef:Klaas zuipt niet, hij rijdt alleen maar (en dan liefst op (Poolse) vrouwen)
Het rijden was trouwens ook gewoon errug mooi.
en nog een vakman ook!adje schreef:Wisten jullie al dat sjokske eigenlijk wel een goede gast is![]()
Mij is het ook goed bevallen. Polen is toch een gokje als je mooiweer rijder bent, zoals ikOok ik heb het enorm naar mijn zin gehad afgelopen weekend.
Dit was wel de meest geslaagde Polen trip van de drie keer dat ik er geweest ben.
@Klaas , ik heb met Jos v Vugt gesproken en we kunnen daar binnenkort ook nog wel een keertje naar toe gaan , hij zei dat er nog plaats was.
Dan kan je morgen ook wel naar mij toe komen voor een zaterdagmiddag ritje in het Brabantse zandspeedphreax schreef:adje schreef: @Klaas , ik heb met Jos v Vugt gesproken en we kunnen daar binnenkort ook nog wel een keertje naar toe gaan , hij zei dat er nog plaats was.
Ben ik ook wel voor in de markt. KTMmetje is alweer valide. Blok splitsen bleek toch niet nodig.
Op zich wel... ware het niet dat mijn witte kentekenplaat nog bij Ivo op de kar zit (vergeten) en dat ik morgen gevraagd ben om een electrische fan in de Jeep van een maat van me te bouwen. Ik zal morgenochtend wel even kijken of ik die fan niet zondag kan doen en Ivo bellen voor die nummerplaat. Ik bel je wel als dat gaat lukken.adje schreef:Dan kan je morgen ook wel naar mij toe komen voor een zaterdagmiddag ritje in het Brabantse zandspeedphreax schreef:adje schreef: @Klaas , ik heb met Jos v Vugt gesproken en we kunnen daar binnenkort ook nog wel een keertje naar toe gaan , hij zei dat er nog plaats was.
Ben ik ook wel voor in de markt. KTMmetje is alweer valide. Blok splitsen bleek toch niet nodig.
Geen vrouwelijke Denise maar een goede gids die de franse ardenne goed kent.Houten Klaas schreef:Denise ?
Jullie vergeten dat ik ook nog een goddelijk lichaam hebspeedphreax schreef:en nog een vakman ook.adje schreef:Wisten jullie al dat sjokske eigenlijk wel een goede gast is![]()
Typisch KTM, 510 cc'tjes en hem dan 530 noemen. Grootheids ...........Houten Klaas schreef:ÌK ben wel nieuwsgierig naar de 530. Grote mannen........
Loop je ... niet te veel achterna want je zal er geheid problemen mee krijgenHouten Klaas schreef:Ho on topic, ik heb weer heel veel zin Polen. Volgend jaar ga ik vaker. Niet alleen rijden..
De 530 komen nu pas in augustus!!! Zat een vertraging in de productie van de 450 crossers. De eerste 450 enduro is overigens al te bewonderen. Ik dacht in Hedel bij Hannamax.Sjokske schreef:Typisch KTM, 510 cc'tjes en hem dan 530 noemen. Grootheids ...........Houten Klaas schreef:ÌK ben wel nieuwsgierig naar de 530. Grote mannen........
Ik ga ook weer mee ! Als er tenminste niet iets tussen komt zoals een bevalling ofzo. Vorig jaar toen ik terug kwam mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Van het een kwam toen het ander, nl onze Jan.Houten Klaas schreef:Ho on topic, ik heb weer heel veel zin Polen. Volgend jaar ga ik vaker. Niet alleen rijden..