Hi Toine,
nee joh ik had me best op tijd in kunnen schrijven! Dat weekend is het voor mij onhaalbaar mee te gaan. ik kreeg van Jo nog een smsje als reminder om in te schrijven... volgend jaar beter! Ben wel benieuwd naar de verhalen en de ervaringen met de nieuwe GasGas daar.... succes iig
Cheers
Felix
Transardennaise 2007
Moderator: ghulst
Pour ceux qui ne pourraient pas participer à la TRANSARDENNAISE ce week-end, veuillez nous faire parvenir un certificat médical d’incapacité, avant le samedi 16 juin à 12 heures (reception chez nous), par tous moyens à votre convenance.maxdax schreef:hoi,
ik ben ingeschreven om mee te rijden in de transardennaise.
helaas heb ik een ongeluk gehad en kan ik momenteel niet rijden.
als er iemand geinteresseerd is mag hij mij iets laten weten
met andere woorden: indien je geen vervanger vindt,
medisch attest opsturen (faxen) naar de organisatie voor zaterdag 12 uur.
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
bedankt voor de informatie,ik heb een medisch attest meeggeven aan mijn vrienden die wel meerijdenGery400 schreef:Pour ceux qui ne pourraient pas participer à la TRANSARDENNAISE ce week-end, veuillez nous faire parvenir un certificat médical d’incapacité, avant le samedi 16 juin à 12 heures (reception chez nous), par tous moyens à votre convenance.maxdax schreef:hoi,
ik ben ingeschreven om mee te rijden in de transardennaise.
helaas heb ik een ongeluk gehad en kan ik momenteel niet rijden.
als er iemand geinteresseerd is mag hij mij iets laten weten
met andere woorden: indien je geen vervanger vindt,
medisch attest opsturen (faxen) naar de organisatie voor zaterdag 12 uur.
Gery
groeten maxdax
Het was misschien wel de mooiste editie ooit, deze zeer natte 2-daagse in de franse Ardennen. Veel forummers gezien daar in Charleville.Morgen volgt een verslagje. In de loop van de week zullen er ook foto's te zien zijn op de website van de organizerende club of op www.corradi.be
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Ik kan de stelling van Erik V alleen maar bijtreden,ik kom zopas nog van een verjaardagsfeestje en nu ben ik 'werkelijk' moe.
(Morgen om 5U30 der uit )
Morgen een relaas van men ervaring met deze Trans-Ardennaise.......
(Morgen om 5U30 der uit )
Morgen een relaas van men ervaring met deze Trans-Ardennaise.......
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
heb mijn geld zonder problemen teruggekregen na overhandiging van medisch attestGery400 schreef:Pour ceux qui ne pourraient pas participer à la TRANSARDENNAISE ce week-end, veuillez nous faire parvenir un certificat médical d’incapacité, avant le samedi 16 juin à 12 heures (reception chez nous), par tous moyens à votre convenance.maxdax schreef:hoi,
ik ben ingeschreven om mee te rijden in de transardennaise.
helaas heb ik een ongeluk gehad en kan ik momenteel niet rijden.
als er iemand geinteresseerd is mag hij mij iets laten weten
met andere woorden: indien je geen vervanger vindt,
medisch attest opsturen (faxen) naar de organisatie voor zaterdag 12 uur.
Gery
inderdaad
supereditie
wel wat spijtig van het vele stof
lekker sporen surfen, kilometers lang
de blauwe pistes waren dit jaar ook een stuk interessanter dan bij droog weer
enige minpunt: het avondeten op zaterdag...
niet echt mijn smaak (ik ben nochtans een goed varken),
en dan bijt ik nog een stuk uit mijn kies op een stuk worst (ongelofelijk maar waar...)
geef mij maar de goeie ouwe BBQ
straks de motor kuisen
eerst met hamer en beitel de grootste stukken afkappen
mijn collectie "bruine onderbroeken" is bij deze ook weer met 2 exemplaren uitgebreidt
Gery
supereditie
wel wat spijtig van het vele stof
lekker sporen surfen, kilometers lang
de blauwe pistes waren dit jaar ook een stuk interessanter dan bij droog weer
enige minpunt: het avondeten op zaterdag...
niet echt mijn smaak (ik ben nochtans een goed varken),
en dan bijt ik nog een stuk uit mijn kies op een stuk worst (ongelofelijk maar waar...)
geef mij maar de goeie ouwe BBQ
straks de motor kuisen
eerst met hamer en beitel de grootste stukken afkappen
mijn collectie "bruine onderbroeken" is bij deze ook weer met 2 exemplaren uitgebreidt
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
het was de 1ste keer dat wij naar de transardennaise gingen mijn vrienden waren erg tevreden,spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn,we zijn vorige week gaan crossen naar hondapark in olmen en daar heb ik een liesbreuk opgelopen,hopelijk volgend jaar meer gelluk.Gery400 schreef:inderdaad
supereditie
wel wat spijtig van het vele stof
lekker sporen surfen, kilometers lang
de blauwe pistes waren dit jaar ook een stuk interessanter dan bij droog weer
enige minpunt: het avondeten op zaterdag...
niet echt mijn smaak (ik ben nochtans een goed varken),
en dan bijt ik nog een stuk uit mijn kies op een stuk worst (ongelofelijk maar waar...)
geef mij maar de goeie ouwe BBQ
straks de motor kuisen
eerst met hamer en beitel de grootste stukken afkappen
mijn collectie "bruine onderbroeken" is bij deze ook weer met 2 exemplaren uitgebreidt
Gery
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
't Zit hem meer in het mannetje erop, aan die 525 heeft het nooit gelegen.
Iedereen bij ons in de club vond het de zwaarste editie, ik persoonlijk de gemakkelijkste.TTT schreef:Hij was leuk, maar ik had de indruk dat erg vorig jaar wat meer technische stukjes in zaten.
Of komt het omdat om dat deze stukjes, invergelijking met een GasGas 300 nu, op een KTM 525 wat technischer leken
Maar ook ik nam voor de eerste keer deel met een 250 2T i.p.v. 525 en 450.
Xander
Rijden, nu, en waar het nog kan!
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Ik vond het tot hiertoe de mooiste editie.
Voor de 6e maal op rij deelgenomen en telkens uitgereden zonder mechanische pech of lichamelijk letstel.
De zaterdag vertrokken in de gietende regen om 12u15 en de ganse rit,met men 2 maten, goe gevlamd onder elkaar waren we om stipt 17u binnen.Juist ene 'buikschuiver' gemaakt zonder veel erg,maar wie niet denk ik?
De zondag gaven men 2 makkers forfait,en dan maar gereden met 2 man die mee waren in 'den Beaujolais' (Stefaan en Bruno).We zijn om 8u20 vertrokken en waren terug om 14u50.De zondag niet gevallen,dat op zich was al een hele prestatie.Het parcour was prachtig.Eindeloze singletracks,beklimmingen,sporen rijden,lange waterbakken,enz...
Kortom het was terug een prachtig weekend en moest morgen de inschrijving al opengaan voor 2008 schrijf ik me onmiddellijk in,maar ja terug een jaartje wachten hé...
Straks diene blok modder uit men werkhuis halen en zien van deze terug proper te krijgen
PS:Ik voel me vandaag wel of ik een half uur in een draaiende betonmolen gezeten heb
Voor de 6e maal op rij deelgenomen en telkens uitgereden zonder mechanische pech of lichamelijk letstel.
De zaterdag vertrokken in de gietende regen om 12u15 en de ganse rit,met men 2 maten, goe gevlamd onder elkaar waren we om stipt 17u binnen.Juist ene 'buikschuiver' gemaakt zonder veel erg,maar wie niet denk ik?
De zondag gaven men 2 makkers forfait,en dan maar gereden met 2 man die mee waren in 'den Beaujolais' (Stefaan en Bruno).We zijn om 8u20 vertrokken en waren terug om 14u50.De zondag niet gevallen,dat op zich was al een hele prestatie.Het parcour was prachtig.Eindeloze singletracks,beklimmingen,sporen rijden,lange waterbakken,enz...
Kortom het was terug een prachtig weekend en moest morgen de inschrijving al opengaan voor 2008 schrijf ik me onmiddellijk in,maar ja terug een jaartje wachten hé...
Straks diene blok modder uit men werkhuis halen en zien van deze terug proper te krijgen
PS:Ik voel me vandaag wel of ik een half uur in een draaiende betonmolen gezeten heb
Laatst gewijzigd door sjikkentip op ma jun 18, 2007 19:01, 2 keer totaal gewijzigd.
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
En Helen was er nu genoeg regenHelen schreef: Voor mij graag eerst een paar dagen regen, en dan het weekend mooi weer. De vorige edities waren net wat te stoffig naar mijn goesting
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
-
- Berichten: 211
- Lid geworden op: ma okt 16, 2006 11:54
- Locatie: opwijk droeshaat
- Contacteer:
Het was idd een geweldige 2 daagse ,zaterdag tussendoor een vlaagske regen voor 't stof te blussen ,een rivierken voor de moto te spoelen en heel veel slijk voor iedereen een mooi buin tintje te geven.Zaterdag vertrokken met yarkan,dennis en bruno ong in't midden van den hoop,één uur verloren aan die singletrack die uitgaf op ne klim,moesten allemaal rechts omkeer maken van ne marshal wegens blijkbaar onberijdbaar geworden.Om 19u30 alleen binnen gekomen nadat de yarkan zijn ketting het begeven had op 40km van het einde(met dank aan de 2 nederlanders om mij
er op attent te maken dat hij 7km terug stil stond),effe terug gereden om te helpen maar herstellen was onmogelijk .Daar vertrokken in het wiel van ne marshal,was gemakkelijk,die wist daar goe zijne weg,tot 20km verder
de volgende pechvogel stilstond.Daar de rijdende wegwijzer achtergelaten de rest aallen afgehaspelt en moe en voldaan binnengekomen.De sjikkentip en co waren al aan het barbecuen geslagen op dat moment .
De zondag met sjikkentip en bruno gestart (yarkan out met pech en dennis geblesserd ) voor een prachtige tocht met hier en daar een klein plasken .Na één uurken bollen verdacht geluid aan de moto,lagers van het achterwiel begonnen het te begeven ,de rit was veel te schoon voor dan al op te geven,dus besloten om zo verder te bollen.Juist voor het 2de benzine station hebben de lagers defenitief de geest gegeven en daar dan opgegeven en 2uren half op de depannage gewacht.Het einde in een beetje mineur geeindigd maar het was over de ganse lijn veel rijplezier en veel modderplezier .
er op attent te maken dat hij 7km terug stil stond),effe terug gereden om te helpen maar herstellen was onmogelijk .Daar vertrokken in het wiel van ne marshal,was gemakkelijk,die wist daar goe zijne weg,tot 20km verder
de volgende pechvogel stilstond.Daar de rijdende wegwijzer achtergelaten de rest aallen afgehaspelt en moe en voldaan binnengekomen.De sjikkentip en co waren al aan het barbecuen geslagen op dat moment .
De zondag met sjikkentip en bruno gestart (yarkan out met pech en dennis geblesserd ) voor een prachtige tocht met hier en daar een klein plasken .Na één uurken bollen verdacht geluid aan de moto,lagers van het achterwiel begonnen het te begeven ,de rit was veel te schoon voor dan al op te geven,dus besloten om zo verder te bollen.Juist voor het 2de benzine station hebben de lagers defenitief de geest gegeven en daar dan opgegeven en 2uren half op de depannage gewacht.Het einde in een beetje mineur geeindigd maar het was over de ganse lijn veel rijplezier en veel modderplezier .
Goed dan. Hier een thriller met happy end:
Zoals jullie weten heeft mijn Huskie me vorige maand in Frankrijk in de steek gelaten (kleppen). Ik heb toen nog 3 dagen op een Yamaha WR 250 rondgereden en dat beviel me zodanig dat ik er eentje besteld had. Hij ging vorige week binnenkomen, en deed dat inderdaad, VRIJDAGochtend. De hele vrijdag heb ik nog gestresst om mijn verzekering in orde te krijgen, en vooral de inschrijving dan. (Heb drie uur in hartje Brussel gezeten bij de DIV!) Uiteindelijk kon ik tegen 19u mijn nieuwe Yam gaan afhalen.
Wow! Mooie pinkers! Ik had dus moeten zeggen tegen mijn dealer dat die eraf mochten. Tja, geen tijd meer. Op naar Charleville.
Daar aangekomen is het 22u, en dus ook wat laat om nog te gaan inrijden. Slaapjes doen, en de volgende dag naar de bakker rijden, bij wijze van rodage.
Dan de rit! Het begint goed (ondanks dat mijn Yam wat tegenpruttelt om te starten). Maar na 20 km begint het. De WR begint wat te bokken, en wil niet meer in toeren geraken. Het wordt hoe langer hoe erger. Een marchal zegt dat er vlakbij het Parc d'exposition een Yamaha dealer is. Ik besluit over de weg die 10 km terug te rijden naar Charleville. Ik probeer vooruit te komen, maar aan 2 of 3000 toeren schiet het niet op. In zo hoog mogelijke versnelling, bweebweebwee. Nog even wat gestotter, STOP.
Halverwege, op 5 km van Charleville, niet op de route. Ik vloek. Ik heb geen telefoonnummer van de organisatie. Ik overweeg even om die 5 km de motor dan maar te duwen.
En dan opeens, 4 marchals! Ik blijk héél toevallig verderop op de route te zitten. Ze bellen naar een bevriende garagiste (en voormalig endurokampioene) Valerie, die 500 m verder woont. Ze komt me stante pede opladen, en neemt de motor onder handen. Uiteindelijk blijkt dat, bij het plaatsen van de radiatorbeschermers, een draad is onderbroken, waardoor de batterij niet meer wordt opgeladen. Bovendien trekt de koplamp zoveel stroom dat de motor het zonder batterij gewoon niet redt (vandaar het niet meer in toeren geraken). Bon, ze repareert het en brengt me zelfs naar CP2, vanwaar ik nog 80 km kan rijden.
De motor wordt uitgeladen aan CP2, ik stap erop, en het gaat goed! Ik krijg er weer plezier in.
Tot twee km verder, blub blub, sputter, niks meer. Niet met de starter, niet met de kick. Dedju! Ik sta midden in het bos. Een marchal is bij me, en roept de jeep op om de motor met de remorque te komen halen. Vandaar weer naar Valerie. En dan zegt die doodleuk: "je moet wel de benzinekraan openzetten".
Stilte. WAAROM BEN IK ZO STOM????
Ondertussen is het te laat om nog iets van de toer te rijden. Enkele marchals komen binnen bij Valerie, en er worden een paar flessen plaatselijk bier opengetrokken. Eigenlijk wordt het nog best gezellig. Vooral omdat ik me niet realiseerde dat het geen gewone pils was, maar een sterker biertje. Hips!
's Avonds drink ik met mate(n) en kruip voor middernacht in bed. Morgen wil ik RIJDEN!!!
Zondagochtend stap ik vol goeie moed op mijn brommer. En merk tot mijn ontzetting dat ik 's avonds het contact was vergeten afzetten, en dat het lichtje en de display de hele nacht hebben aangestaan. Batterij weer plat .
Gelukkig start de motor met de kick nog wel, en kan ik vertrekken.
De eerste uren is mijn vertrouwen in de WR en in mezelf nog wat labiel, maar dan begin ik er lol in te krijgen. Om mijn motor in rodage nog wat te sparen, laat ik de blauwe stukken deze keer links liggen. Bovendien liggen die er met de regen van gisteren soms behoorlijk moeilijk bij (volgens de marchals waar ik gisteren mee verbroederde), en ik wil graag met mijn vier pinkers heel thuiskomen!
Verder waren er nog plassen, diepe plassen, grote plassen en lange plassen. En plassen buiten categorie. In een van de eerste ben ik languit met de motor ingevallen. Links, dus de kant van de luchtfilter. Even gecheckt, en oef, die was nog mooi droog.
Verderop, een Grote plas. We blijven er een tijdje staan (ook al omdat iemand van ons in de vorige plas water heeft binnengehad, en er wat werk aan de motor is), en zien 30, 40 motoren erdoor rijden. Het midden van de weg was redelijk ondiep, maar behoorlijk hobbelig tegen het einde. De aankomende motoren vragen ons "Gauche, droite?". Ik onderdruk de verleiding om tegen de ene "gauche" te zeggen en de andere "droite" en zeg braafjes dat het in het midden het beste is.
Degenen die niets vroegen, laten zien dat het in de zijsporen soms ruim een wiel diep kon worden. Sommigen stuiterden alle kanten op, maar hadden duidelijk lange benen en een goeie bewaarengel.
Ik besluit dat mijn motootje al genoeg heeft meegemaakt in zijn korte leventje, en ga voor de natte voeten. Liever bange Jan dan dooie Jan, en ik duw mijn WR'tje erdoor, het water tot over mijn knieën. So be it.
Tja, 't was mijn 5e Transardennaise, en de eerste die ik niet helemaal heb uitgereden. 't Was wel niet mijn schuld (of toch niet helemaal ), maar 't blijft jammer. Och ja, ik was in goed gezelschap, heb mogen genieten van de geweldige ondersteuning van de organisatie. Héél lieve mensen allemaal.
't Had wel leuk geweest als die ene marchal had gevraagd: "Staat je benzinekraan wel open?" Maar die zal gedacht hebben: "Ze zal toch zó stom niet zijn?"
Allez, ik zie er dan toch slimmer uit dan ik ben
Zoals jullie weten heeft mijn Huskie me vorige maand in Frankrijk in de steek gelaten (kleppen). Ik heb toen nog 3 dagen op een Yamaha WR 250 rondgereden en dat beviel me zodanig dat ik er eentje besteld had. Hij ging vorige week binnenkomen, en deed dat inderdaad, VRIJDAGochtend. De hele vrijdag heb ik nog gestresst om mijn verzekering in orde te krijgen, en vooral de inschrijving dan. (Heb drie uur in hartje Brussel gezeten bij de DIV!) Uiteindelijk kon ik tegen 19u mijn nieuwe Yam gaan afhalen.
Wow! Mooie pinkers! Ik had dus moeten zeggen tegen mijn dealer dat die eraf mochten. Tja, geen tijd meer. Op naar Charleville.
Daar aangekomen is het 22u, en dus ook wat laat om nog te gaan inrijden. Slaapjes doen, en de volgende dag naar de bakker rijden, bij wijze van rodage.
Dan de rit! Het begint goed (ondanks dat mijn Yam wat tegenpruttelt om te starten). Maar na 20 km begint het. De WR begint wat te bokken, en wil niet meer in toeren geraken. Het wordt hoe langer hoe erger. Een marchal zegt dat er vlakbij het Parc d'exposition een Yamaha dealer is. Ik besluit over de weg die 10 km terug te rijden naar Charleville. Ik probeer vooruit te komen, maar aan 2 of 3000 toeren schiet het niet op. In zo hoog mogelijke versnelling, bweebweebwee. Nog even wat gestotter, STOP.
Halverwege, op 5 km van Charleville, niet op de route. Ik vloek. Ik heb geen telefoonnummer van de organisatie. Ik overweeg even om die 5 km de motor dan maar te duwen.
En dan opeens, 4 marchals! Ik blijk héél toevallig verderop op de route te zitten. Ze bellen naar een bevriende garagiste (en voormalig endurokampioene) Valerie, die 500 m verder woont. Ze komt me stante pede opladen, en neemt de motor onder handen. Uiteindelijk blijkt dat, bij het plaatsen van de radiatorbeschermers, een draad is onderbroken, waardoor de batterij niet meer wordt opgeladen. Bovendien trekt de koplamp zoveel stroom dat de motor het zonder batterij gewoon niet redt (vandaar het niet meer in toeren geraken). Bon, ze repareert het en brengt me zelfs naar CP2, vanwaar ik nog 80 km kan rijden.
De motor wordt uitgeladen aan CP2, ik stap erop, en het gaat goed! Ik krijg er weer plezier in.
Tot twee km verder, blub blub, sputter, niks meer. Niet met de starter, niet met de kick. Dedju! Ik sta midden in het bos. Een marchal is bij me, en roept de jeep op om de motor met de remorque te komen halen. Vandaar weer naar Valerie. En dan zegt die doodleuk: "je moet wel de benzinekraan openzetten".
Stilte. WAAROM BEN IK ZO STOM????
Ondertussen is het te laat om nog iets van de toer te rijden. Enkele marchals komen binnen bij Valerie, en er worden een paar flessen plaatselijk bier opengetrokken. Eigenlijk wordt het nog best gezellig. Vooral omdat ik me niet realiseerde dat het geen gewone pils was, maar een sterker biertje. Hips!
's Avonds drink ik met mate(n) en kruip voor middernacht in bed. Morgen wil ik RIJDEN!!!
Zondagochtend stap ik vol goeie moed op mijn brommer. En merk tot mijn ontzetting dat ik 's avonds het contact was vergeten afzetten, en dat het lichtje en de display de hele nacht hebben aangestaan. Batterij weer plat .
Gelukkig start de motor met de kick nog wel, en kan ik vertrekken.
De eerste uren is mijn vertrouwen in de WR en in mezelf nog wat labiel, maar dan begin ik er lol in te krijgen. Om mijn motor in rodage nog wat te sparen, laat ik de blauwe stukken deze keer links liggen. Bovendien liggen die er met de regen van gisteren soms behoorlijk moeilijk bij (volgens de marchals waar ik gisteren mee verbroederde), en ik wil graag met mijn vier pinkers heel thuiskomen!
Verder waren er nog plassen, diepe plassen, grote plassen en lange plassen. En plassen buiten categorie. In een van de eerste ben ik languit met de motor ingevallen. Links, dus de kant van de luchtfilter. Even gecheckt, en oef, die was nog mooi droog.
Verderop, een Grote plas. We blijven er een tijdje staan (ook al omdat iemand van ons in de vorige plas water heeft binnengehad, en er wat werk aan de motor is), en zien 30, 40 motoren erdoor rijden. Het midden van de weg was redelijk ondiep, maar behoorlijk hobbelig tegen het einde. De aankomende motoren vragen ons "Gauche, droite?". Ik onderdruk de verleiding om tegen de ene "gauche" te zeggen en de andere "droite" en zeg braafjes dat het in het midden het beste is.
Degenen die niets vroegen, laten zien dat het in de zijsporen soms ruim een wiel diep kon worden. Sommigen stuiterden alle kanten op, maar hadden duidelijk lange benen en een goeie bewaarengel.
Ik besluit dat mijn motootje al genoeg heeft meegemaakt in zijn korte leventje, en ga voor de natte voeten. Liever bange Jan dan dooie Jan, en ik duw mijn WR'tje erdoor, het water tot over mijn knieën. So be it.
Tja, 't was mijn 5e Transardennaise, en de eerste die ik niet helemaal heb uitgereden. 't Was wel niet mijn schuld (of toch niet helemaal ), maar 't blijft jammer. Och ja, ik was in goed gezelschap, heb mogen genieten van de geweldige ondersteuning van de organisatie. Héél lieve mensen allemaal.
't Had wel leuk geweest als die ene marchal had gevraagd: "Staat je benzinekraan wel open?" Maar die zal gedacht hebben: "Ze zal toch zó stom niet zijn?"
Allez, ik zie er dan toch slimmer uit dan ik ben
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Nondedju,stefaan525 schreef: met dank aan de 2 nederlanders om mij
er op attent te maken dat hij 7km terug stil stond),
dat waren Pruus (Hans) en ik die je dat vertelden ! En ik ben dus gene Nederlander... Toch als dat jouw maat was wiens ketting compleet vast zat tussen tandwiel en carter (net naast zo'n stenige klim waar je vanboven naar rechts moest)
Jo VdB
Is dat een "véél waar voor weinig geld" 2006-model of een "super mooie alu" 2007 model?Helen schreef: Ik heb toen nog 3 dagen op een Yamaha WR 250 rondgereden en dat beviel me zodanig dat ik er eentje besteld had.
Ah.. viel het een beetje mee met gekke Pruus rijden? En heeft de rug het wat volgehoudenJo VdB schreef:Nondedju,
dat waren Pruus (Hans) en ik die je dat vertelden ! En ik ben dus gene Nederlander... Toch als dat jouw maat was wiens ketting compleet vast zat tussen tandwiel en carter (net naast zo'n stenige klim waar je vanboven naar rechts moest)
Jo VdB
Na een enduro-loze periode (kersverse papa) kijk ik al geweldig uit naar de BMB enduro van komende zondag... Gelukkig heb ik dankzij NF de nodige smaakvolle verhalen te lezen gehad
Montesa Cota 315R
-
- Berichten: 211
- Lid geworden op: ma okt 16, 2006 11:54
- Locatie: opwijk droeshaat
- Contacteer:
'k zal al te veel slijk in mijn oren gehad hebben,alleszins nog is merci .'t was idd mijne maat op diene klim.Jo VdB schreef:Nondedju,stefaan525 schreef: met dank aan de 2 nederlanders om mij
er op attent te maken dat hij 7km terug stil stond),
dat waren Pruus (Hans) en ik die je dat vertelden ! En ik ben dus gene Nederlander... Toch als dat jouw maat was wiens ketting compleet vast zat tussen tandwiel en carter (net naast zo'n stenige klim waar je vanboven naar rechts moest)
Jo VdB
aan allen: heerlijk verhalen.
Helen, prachtig verhaal om te lezen. Maar wat zal je gebaalt hebben op dat moment. Een nieuwe motor die niet meer vooruit wilt komen, dan zinkt de moed je in de schoenen. Ik voel helemaal met je mee.
Dat het daarna zo prachtig is verholpen door medeliefhebbers, is schitterend en zegt veel over ons offroad- en enduro-wereldje.
Schades aan motoren, kettingen die spontaan breken, achterwiellagers, lekke banden, valpartijen, het hoort er allemaal bij maar is op zo'n moment zeer ongewenst. Vooral als het aan het begin van een rit is. Op het eind houd je in iedergeval nog een gevoel dat je een lekkere rit hebt gereden.
Helen, prachtig verhaal om te lezen. Maar wat zal je gebaalt hebben op dat moment. Een nieuwe motor die niet meer vooruit wilt komen, dan zinkt de moed je in de schoenen. Ik voel helemaal met je mee.
Dat het daarna zo prachtig is verholpen door medeliefhebbers, is schitterend en zegt veel over ons offroad- en enduro-wereldje.
Schades aan motoren, kettingen die spontaan breken, achterwiellagers, lekke banden, valpartijen, het hoort er allemaal bij maar is op zo'n moment zeer ongewenst. Vooral als het aan het begin van een rit is. Op het eind houd je in iedergeval nog een gevoel dat je een lekkere rit hebt gereden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?