Evenement in mijn stadje, dat vorig jaar goed bezocht was. Lijkt of ze een soort van Zwarte Cross gaan immiteren als je het programma onverhard bekijkt. Ik heb me inmiddels al weer ingeschreven.
www.vudelvolgas.nl
Vudel Volgas
Moderator: ghulst
Ben net terug van Pater Moeskroen (en BZB)
Was mooie show, jammer dat er relatief weinig mensen waren. Zo'n tent moet eigenlijk bomvol zitten, dan is de sfeer optimaal.
Pater moeskroen beviel me uitstekend, echt een geweldig goede band. Jammer dat het geluid slecht was.
De freestyle motorcross was ook wel mooi om te zien, al duurde het niet echt lang.
Was mooie show, jammer dat er relatief weinig mensen waren. Zo'n tent moet eigenlijk bomvol zitten, dan is de sfeer optimaal.
Pater moeskroen beviel me uitstekend, echt een geweldig goede band. Jammer dat het geluid slecht was.
De freestyle motorcross was ook wel mooi om te zien, al duurde het niet echt lang.
God shave the queen
Het was weer mooi!
Meegedaan met de beginnerscross, al waren het volgens mij niet allemaal beginners
Eerste manche 11de geworden, 2de manche 12de.
Toch erg tevreden al zeg ik het zelf
Hier nog een actie fototje
Foto
Foto 2
Edit: Rolando was jij er nou ook? Offroad met nummer 10? Dat was de enige tm die ik zag staan. Zo ja, dan heb je me zelfs geholpen!
Meegedaan met de beginnerscross, al waren het volgens mij niet allemaal beginners
Foto
Foto 2
Edit: Rolando was jij er nou ook? Offroad met nummer 10? Dat was de enige tm die ik zag staan. Zo ja, dan heb je me zelfs geholpen!
Honda crf 250
Ja, was ik. Het is nog uitgezonden op Zinderend Zuiden op omroep Brabant. Aflevering is nog terug te vinden op http://zinderendzuiden.omroepbrabant.nl/ktm_gs300 schreef:Het was weer mooi!
Foto
Foto 2
Op Youtube staat een impressie van zondag.:
http://www.youtube.com/watch?v=vjhNle5R9Dk