foto's

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
mark20v

Via internet heb ik bij www.motofotoservice.com foto's besteld van de offroadrit in Ruinen. Na betaling geen foto's kunnen downloaden.

Inmiddels heb ik 3 keer gemaild en heb alle 3 keer geen reactie terug gehad. Ik snap niet dat ...knip...het zo lang duurt zonder reactie terug te krijgen...knip... De rit was op 11 maart en inmiddels is het morgen 1 mei, lijkt me een beetje erg lang of niet?

Hebben jullie ook slechte ervaringen met hen?? Ik ben er gewoon niet over te spreken en daarnaast zijn ze ook niet telefonisch te bereiken. Geen contact info op hun site, enkel een online formulier wat je in kunt vullen...
Laatst gewijzigd door mark20v op wo mei 02, 2007 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Houten Klaas

Absoluut hele goede ervaringen, mijn computer was gecrashed en na 1 mailtje kreeg ik de link waar ik ze weer kon downloaden.

Goede service
speedphreax

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met ze. Ik kreeg gewoon antwoord op mijn mail.

Waarom kun je ze niet downloaden? Heb je wel een paypal mailtje? Of weet je de url niet?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
kevin T
Contacteer:

Wij hebben vorig jaar ook een foto besteld, en die konden we ook niet downloaden, toen heb ik een mailtje gestuurd en 3 maanden later kreeg ik er één terug, en toen zeiden ze als reden dat ze 21.000 SPAM-berichten ontvangen hadden en ze allemaal 1 voor 1 moesten verwijderen.
Dus daarom duurt het waarschijnlijk zo lang.

Maar ik heb de foto nu wel.

Dus heb geduld en probeer het downloaden later nog eens.

breng ook eens een bezoekje op mijn site: www.mk-moto.nl
Houten Klaas

Zet je popup killer uit wanneer je bestelt. Cookies willen ook nog weleens een probleem zijn.
Rolando
Contacteer:

Heb dezelfde ervaring.!

Op de pay-pal afschrift stond een bestelnummer, waardoor je alsnog kan downloaden. Afzetters zijn het niet, maar praktisch is een probleempje.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
mark20v

Ok, goed om te horen dat jullie iig wel goede ervaringen met hen hebben.
Ik heb per bank via een referentie nummer overgemaakt en heb dus geen pay pal gebruikt. Op de site staat dat dit geen problemen oplevert en over het algemeen een weekje langer duurt.

Ik zal afwachten op een tegenbericht.

gr Mark
Sanne
Contacteer:

Van Motofotoservice weet ik zeker dat deze actie niet met opzet is gebeurd, nog even geduld dus. (is het eigenlijk een mooie foto :wink: )
# 442
folie

Ook hier geen problemen.
Misschien had je iets subtieler in kunnen schieten met de topictitel voordat je weet wat er aan de hand is. Die mensen proberen een zaakje te runnen...
mark20v

folie schreef:Ook hier geen problemen.
Misschien had je iets subtieler in kunnen schieten met de topictitel voordat je weet wat er aan de hand is. Die mensen proberen een zaakje te runnen...
Wat je zegt kan ik inkomen, aan de andere kant heb ik netjes betaald en zijn we inmiddels bijna 2 maanden verder zonder dat ik de foto's heb. Daarnaast reageren ze niet op 3 mailtjes met tussenpozen van een week tot drie weken, dan vind ik mijn reactie dat ik afgezet ben niet echt vreemd...Ik weet niet hoe jij dat zou ervaren?

gr Mark
Houten Klaas

De reacties hier op forum geven duidelijkheid, niet afgezet dus,maar meer een fout in de communicatie. Afzetten, is iemand meer laten betalen dan dat het waard is. Oplichting zou een betere benaming zijn.

Niets van dit alles is waar, het is een betrouwbaar bedrijf.
melkboer marco

hallo Mark

ik heb het ook een keer gehad,
een mailtej gestuurd, en kreeg direct bericht terug.
Sorry voor het falen der techniek: waarschijnlijk is onze e-mail ergens door een of ander spamfilter onterecht weggegooid. Want onze server verstuurt normaal meteen het mailtje met de bevestiging, zodra wij de betaling hebben ontvangen.
bij mij is het meteen en correct opgelost!!!
dus je moet een bevestigings mailtje krijgen!!
waag er nog maar eens een mailtje aan!!

groet'n Marco
mark20v

Sanne schreef:(is het eigenlijk een mooie foto :wink: )
Ik vind de foto's super :P
Houten Klaas schreef:Niets van dit alles is waar, het is een betrouwbaar bedrijf
Das goed om te horen, we wachten geduldig af :wink:

gr Mark
Sanne
Contacteer:

ik zal even vóor je bellen. alles is zo geregeld!
# 442
Houten Klaas

Dit al geprobeerd.
Afbeelding
mark20v

@Sanne: bedankt! Aardig van je, het ticketnummer is Ticket#2007031310000019

@Houten Klaas: ik ben niet echt kapot van betalen per internet, daarnaast heb en wil ik geen creditkaart. Zolang het per bank kan doe ik dat liever :P Maar goed PayPal blijkt hier dus wel de snelste en beste manier omdat het geautomatiseerd is...

gr Mark
Noppy

Paypal heeft tegenwoordig een nieuwe dienst: pre-paid account; je maakt van je bankrekening 10 Euro over naar een door jou zelf aangemaakte Paypal account. Vervolgens kan je er overal op het internet mee betalen totdat het op is.

Klinkt veilig, niet?

Noppy
:toost:
Houten Klaas

Ik dacht dat je alleen maar kon betalen met paypal. Ik werk idd ook met prepaid,ik maak elke keer een bedrag over en maak daarna de account leeg.
adje

Noppy schreef:Paypal heeft tegenwoordig een nieuwe dienst: pre-paid account; je maakt van je bankrekening 10 Euro over naar een door jou zelf aangemaakte Paypal account. Vervolgens kan je er overal op het internet mee betalen totdat het op is.

Klinkt veilig, niet?

Noppy
Dat bestaat al lang hoor.
Betalen en ontvangen via Paypal doe ik al lang.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Noppy

En toch denken nog steeds veel mensen dat je Paypal uitsluitend kunt gebruiken indien je een credit card hebt.
:toost:
Sjokske

Houten Klaas schreef:Dit al geprobeerd.
Afbeelding
Heb het zo ook een keer geflikt, werkte meteen :!:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rolando
Contacteer:

adje schreef:
Noppy schreef:Paypal heeft tegenwoordig een nieuwe dienst: pre-paid account; je maakt van je bankrekening 10 Euro over naar een door jou zelf aangemaakte Paypal account. Vervolgens kan je er overal op het internet mee betalen totdat het op is.

Klinkt veilig, niet?

Noppy
Dat bestaat al lang hoor.
Betalen en ontvangen via Paypal doe ik al lang.
Heb paypal ook al enige tijd voor ebay en marktplaats etc. Is veilig!
speedphreax

Rolando schreef:Heb paypal ook al enige tijd voor ebay en marktplaats etc. Is veilig!
Heb je dan ook echt ervaring met mensen die je hebben geprobeerd op te lichten?

Ik hoor juist dat je wel een hele lange zeur procedure door moet als je je geld terug wilt krijgen.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Rolando
Contacteer:

Nee.
Ik heb (tot nu toe) alleen goede ervaringen met paypal. Misschien omdat ik die alleen gebruik voor ebay, marktplaats en online winkels.
mark20v

Om dit topic even af te ronden,
ik knoop er een open einde aan :roll:

Ondanks nogmaals contact zoeken per mail en een poging door Sanne (bedankt :wink: ) geen reactie terug ontvangen: dus ook de al betaalde foto's nog steeds niet ontvangen...

Gr Mark
Plaats reactie