Limbo-rit 2007

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jasperpellekaan

Na een geslaagde rit in 2006 kan ik het natuurlijk niet laten om een vervolg te plannen. En daarom bij deze:

Limbo-rit 2007
Op zaterdag 28 April

Verzamelen vanaf 9.00 uur bij OSSA buitensport (rijksweg 1, Herten. Net ten zuiden van Roermond)

Ik ga proberen om de rit wat aan te passen zodat het geen copie is van die van vorig jaar en verwacht dat hij tussen de 160 en 200 km lang zal worden (is nog erg grof). Wie dit te lang vind kan op enkele punten de rit afkorten. Ik zal hier wat info over in het roadbook verwerken.
Verder ben ik nu nog bezig met de controlle van de paden dus meer info over de rit volgt nog.

Om de vragen voor te zijn:
-Er is gelegenheid tot tanken onderweg. Ik zal dit aangeven in het roadbook. Waarschijnlijk ergens voor de 100 km en nog eens ronde de 140 km.
-Er word niet in groepen gereden. Iig maak ik geen groepen. Zelf groepjes maken mag natuurlijk.
- De rit is voor iedereen geschikt en noppen zijn natuurlijk een pre, maar bij droog weer kan het ook wel zonder.
- Mensen zonder of met weinig ervaring kunnen ook zeker meedoen. Het is geen hele technische rit. Je kunt het zelf alleen moeilijker maken door meer gas te geven :)
-Dus zowel zware reisenduros als crossers kunnen meedoen en zijn welkom.

Deelname is 15,- euro pp(inclusief koffie/thee met natuurlijk Limburgse vlaai bij de start).

Net zoals vorig jaar zal er ook weer een BBQ zijn na afloop en is er ook weer de mogelijkheid om te blijven overnachten.

even alles op een rij (prijzen p.p.:
-deelname: 15,- euro (roadbook inleveren bij de finish)
-BBQ: 11.95
-Overnachten: 6,50 euro (op slaapzolder, eigen slaapzak en matje meenemen)

Voor personen die willen blijven overnachten of weten dat ze veel drinken bij de BBQ: De drank kan per persoon afgekocht worden voor 9.90 euro.

Wie de rit het vorig jaar gemist heeft of nog eens wil kijken naar de foto's: Ik heb gevraagd aan de beheerder van de OSSA site (www.ossa.nl) of hij de foto's weer terug kan plaatsen op de site. (hij zou dit een van de komende dagen doen).

En dan natuurlijk het opgeven voor de geinteresseerden:
Dit kan door een mailtje te sturen naar: JPellekaan@gmail.com (vermeld duidelijk of je ook wilt BBQ-en of overnachten)
of bellen naar 06-43430786 (door de week na 15.00 uur)
Liever niet opgeven via het forum.

Zo ik hoop dat de informatie een beetje compleet is.

Groet,
Jasper Pellekaan
Haaans

Wij rijden deze rit met een groepje van vijf man. Heb er onwijs veel zin in maar door de droogte van de laatste weken zal het wel een stoffige boel worden!
Zijn er nog mensen hier die een goede tip hebben om het stof uit je ogen te houden?? JAJA, voorop rijdenem een bril opzetten (ik zal de deur zelf vast intrappen 8) ) Ik ga vrijdag iig een nieuwe bril halen maar aanvullende tips zijn welkom :!:
jasperpellekaan

Gister heeft iemand de rit voorgereden om het roadbook te controlleren. Deze had last van hooikoorts en droeg daarom gewoon een stofkapje. Hij vond het prima werken.
Dit is dan wel niets voor je ogen maar je luchtwegen zullen er best blij mee zijn.
Haaans

Wel een geslaagde vandaag!
voor mij althans... De rest werd geteisterd door lekke banden :x

Jasper nog een vraagje, jij hebt voor het uitzetten van die route toch stafkaarten gebruikt?! Ik heb die dingen digitaal maar ze zijn al weer behoorlijk verouderd (1995 oid) dus als jij nieuwere exemplaren digitaal hebt houd ik me aanbevolen!

Mzzl
cavia

Gisteren meegedaan aan de Limborit. Het was een mooie rit, goede roadbook! Sommige stukken waren echt top (bos, maasdijk) Die fles water die ik mee had was niet overbodig, wat krijg je een droge bek van dat stof (geen stofkapje gebruikt) :roll: Ik ben benieuwd of er nog foto's zijn gemaakt. Gelukkig geen pech gehad, ondanks mijn redelijk bejaarde cagiva :D
LEKKER RIJDEN OP M'N CAVIA
jasperpellekaan

Gelukkig hebben jullie je goed geamuseerd.

Over die stafkaarten. Ik heb gewoon een topo atlas van Limburg gebruikt. 30 euro voor alle stafkaarten van de provincie.

Voor de foto's die 's ochtens gemaakt zijn zal ik kijken dat ze op www.ossa.nl komen te staan.

ik hoop ergens deze week.
buspilot

jasperpellekaan schreef: Voor de foto's die 's ochtens gemaakt zijn zal ik kijken dat ze op www.ossa.nl komen te staan.

ik hoop ergens deze week.
Hoi Jasper,
noog een keer hartstikke dank voor de leuke rit!
Maar - wann komen de fotos op ossa.nl te staan?

Groet, Jo
jasperpellekaan

Oh, dat is een goede vraag. Ik zal eens even bellen met OSSA. Ik hoop dan ergens in de komende dagen.
buspilot

Noog een keer naar fraag...
Plaats reactie