En wie gaat er naartoe ?
Al gezien dat er € 5,00 gaat bijkomen?
€ 50,00 is al niet weinig maar zoals ze schrijven, anders kunnen we niet meer rijden dus ga ik ermee akkoord
Tim en ikke (nr 76 en 74 van Landenne) gaan zeker. Motoken staat al klaar.
Josken
CLUB VICTORY TOHOGNE
Moderator: ghulst
-
Dat klopt met een groene camionette, waar stond jij ?Kosynsky schreef:ik ga dit weekend niet, gebrek aan tijd, vindt het wel spijtig maarja
als ik me goed herinner stonden jullie in de middengang nee?
greetzzzz
(nr15 van in Landenne)
-
- Contacteer:
Den deze komt ook ,helemaal alleen.
-
Aan de afwezigen : jullie hebben iets gemist!
Het was echt de moeite : redelijk technisch en vooral veeeeeel vermoeiender dan in Landenne. Het parcours was maar 2,5 km lang en dat was een geluk
Deze staat met stip aangeduid voor volgend jaar.
Josken
Het was echt de moeite : redelijk technisch en vooral veeeeeel vermoeiender dan in Landenne. Het parcours was maar 2,5 km lang en dat was een geluk
Josken
-
- Contacteer:
Idd ,landenne was daartegen ne biljaar met hier en daar een putteke in.De eerste ronden was alsof men op ijs reed,dankzij de combinatie van veelvuldig sproeien en vers lang gras.allezins ne chapeau voor de club om een stofvrij parkours voor te schotelen .wheeling_jo schreef:Aan de afwezigen : jullie hebben iets gemist!
Josken
-
- Contacteer:
een 70 inschrijvingen.Kosynsky schreef:thx nu heb ik nog meer spijt dat ik niet geweest ben
was er veel volk?
-
Foto's zijn beschikbaar en stefan er staat ne schune bij van u ...
-
- Contacteer:
Josken,we gaan moeten gaan geld vragen voor die foto's ,'k wist niet dat ik nog fotomodel ging worden op mijn oude dagenwheeling_jo schreef:Foto's zijn beschikbaar en stefan er staat ne schune bij van u ...