enduro BMB St-Hubert (waarschijnlijk ook) afgelast!!!!

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gery400

Bon et bien voilà, annonce officieuse, l'enduro de St Hubert est annulée...
Rangez vos motos aux arbres citoyens....
Tout était en ordre .... Rien n'y est plus
Une nouvelle directive (de mercredi) pas encore officielle, elle sort après les vacances de Pâques.... La circulation en natura 2000 est (même au cas par cas) interdite ... le parcours de St Hubert est 90 % en natura 2000
La DNF ok. Les communes ok. L'environnement pas ok. Alors le ministre cdh plonge dedans
Nous allons nous battre pour 2008 ...
Vous aurez plus d'infos prochainement sur www.mp41.be

Gery :cry:
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
Erik V

Jammer, deze enduro had ik met stip in mijn agenda aangekruist. Ik had er al veel goede reacties van gehoord. Op deze manier wordt het wel een heel dure licentie voor de vaste BMB-deelnemers. :cry:
Gery400

dit was volgens mijn bescheiden mening,
dé mooiste uit het BMB arsenaal... :cry:
en inderdaad, die licentie wordt duur als je per rit gaat uittellen...

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days

Offroadlover

:evil: :evil: :evil:
Het word erg hier in Belgie , binnenkort mogen we geen scheet meer later zonder filter .....
En overal word er gejaagd op ons "enduristen" als groot wild die behandeld worden als zwaar criminelen .
Wat FMB betrefd , inderdaad wij als Licentie houders worden financieel zwaar benadeeld , hopelijk word er een compromis gesloten en kan Warnant en St-Hubert toch nog ergens tussen gezet worden .
In 2003 heb ik ook een Licentie gehad , same story ...5 zijn er toen van de 10 door kunnen gaan , jongens jongens toch .
Straks kunnen we beter een Hollandse of Franse Licentie nemen , want ons Apenland is een Natura2000 groenpoeperland.
Straf dat Bernisart wel is kunnen doorgaan ......??? :shock:
ives

wat een klote nieuws :evil: :evil:
ik rij dit jaar voor het eerst deze enduro's. niet zozeer voor het competitie aspect maar wel om te kunnen rijden zonder steeds onder vuur te komen van andere bosgebruikers en dan krijg je zoiets.
en inderdaad die licentie wordt dan wel erg duur...

hopelijk geraak ik binnen bij club victory :cry:
Helen

ives schreef:hopelijk geraak ik binnen bij club victory :cry:
Zie maar dat uw uitlaat niet teveel lawaai maakt :twisted:
Maar als je door de technische controle van de enduro geraakt, zal het bij Club Victory ook wel loslopen. Had je een 2T of 4T?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Gery400

Offroadlover schreef::evil: :evil: :evil:
hopelijk word er een compromis gesloten en kan Warnant en St-Hubert toch nog ergens tussen gezet worden
ik denk van niet, toch zeker niet voor St-Hubert
de organisator zegt duidelijk dat ze hun best gaan doen voor 2008
Offroadlover schreef: In 2003 heb ik ook een Licentie gehad , same story ...5 zijn er toen van de 10 door kunnen gaan
was het toen geen mond- en klauwzeer of zoiets?

Offroadlover schreef: Straf dat Bernisart wel is kunnen doorgaan ......??? :shock:
volgens mij was Bernissart helemaal niet in orde met de toelatingen.
's Morgens ben ik net op tijd langs een jeepke van Waters en Bossen geglipt (met een woedende boswachter erin)
's Namiddags ontsnap ik nog net aan een politie agent die zijn wagen vlak aan de uitgang van een single track had geparkeerd (ik stop dus voor niemand, zoveel is wel duidelijk)
die twee gasten die achter mij reden hadden prijs (welke prijs dat was weet ik niet, ik ben zeker niet teruggedraaid :twisted: )

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days

kevin T
Contacteer:

Is het zeker dat saint Hubert afgelast wordt :?:

Want dat berichtje aan het begin kon ik niet lezen want ik kan niet zo goed frans :oops:

Het wordt nu wel heel erg in belgië, eerst Warnant en nu Saint Hubert, ik dacht dat het in Nederland al erg was, met die milieu freaks valt niet mee te praten, ze moeten eens aan hun medemens denken.
Estivie
Contacteer:

Zonet bevestiging ontvangen

ENDURO SAINT HUBERT UITGESTELD

Als gevolg van toelatingsproblemen werd de enduro wedstrijd in Saint-Hubert voorzien op 29 april 2007 afgelast en uitgesteld naar een nog te bepalen datum.

:cry: :cry:
Montesa Cota 315R
ives

liever uitstellen dan afgelasten hé :lol: :lol:
Plaats reactie