gaat Enduro Holten door?
Moderator: ghulst
Wat denken jullie gaat de Enduro van Holten wel door? Na het drama van Borculo ben ik bang dat Holten niet veel drogen is aangezien de 2 routes nog geen 20km uit elkaar liggen. De weersvoorspelling is de hele week regen met als klap op de vuurpeil donderdag de hele dag waterbalet!!!!
-
http://www.macdeholterberg.nl/enduro.htm
Hier staat wel een telefoonnummer dat je op vrijdagavond kunt bellen. (Net als elk jaar)
Hier staat wel een telefoonnummer dat je op vrijdagavond kunt bellen. (Net als elk jaar)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Contacteer:
Ik heb gehoord van een kenner dat een enduro altijd doorgaat,
Maarja, ze zullen dan wel de route hier en daar aanpassen als het moet.
Maar lichter dan afgelopen zaterdag zal hij beslist niet worden
Er schijnt daar toch meer zand te zitten dus wellicht valt het mee niet dus
Maarja, ze zullen dan wel de route hier en daar aanpassen als het moet.
Maar lichter dan afgelopen zaterdag zal hij beslist niet worden
Er schijnt daar toch meer zand te zitten dus wellicht valt het mee niet dus
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Twee jaar geleden.
-
- Contacteer:
tja ik ken die foto, ik krijg er trouwens bekende gevoelens bij van afgelopen zaterdag
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Twe jaar geleden heb ik ook in Holten mee gereden en dat stukje op de foto komt me ook bekend voor.
Er was goed doorheen te komen als je het van te voren maar goed bekeek welk spoor je moest nemen.
Er was goed doorheen te komen als je het van te voren maar goed bekeek welk spoor je moest nemen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Contacteer:
Ik doe niet mee mannen
Heb de hele week griep gehad en heb nog geen kracht om een lichtgewicht gasgasje ff uut een spoor te trekken.
Ga volgende week wel afreageren in Ruinen als het door gaat
Heb de hele week griep gehad en heb nog geen kracht om een lichtgewicht gasgasje ff uut een spoor te trekken.
Ga volgende week wel afreageren in Ruinen als het door gaat
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Ik wel
Heb de brommer voorzien van vers rubber, remblokjes achter en een nieuw voortandwieltje en dan moet het kunnen.
Het water en de modder maakt me nog niet zoveel uit, maar als het de hele dag strak regent zoals in Borculo een groot gedeelte van de dag, dan wordt ik er een beetje chagerijnig van.
Ps. Iemand nog moddertips??
Heb de brommer voorzien van vers rubber, remblokjes achter en een nieuw voortandwieltje en dan moet het kunnen.
Het water en de modder maakt me nog niet zoveel uit, maar als het de hele dag strak regent zoals in Borculo een groot gedeelte van de dag, dan wordt ik er een beetje chagerijnig van.
Ps. Iemand nog moddertips??
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
-
- Contacteer:
snorkel en schuttersschepje en uiteraard gang houden, maar dat hoeven we jouw toch niet te vertellen redski
Laatst gewijzigd door schildertje op vr mar 02, 2007 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Schuin over de sporen over laveren.
Ik bedoel meer in zake machineprep. Bijv schuim tussen delen om modderophoping te voorkomen, stukje aan de helmklep tegen opspattende modder enz.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
-
Ik heb nu al medelijden met de mensen in Holten. Het zeikt hier continu van de regen. Al vanaf een uur of 5 vanochtend.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Contacteer:
Tjonge ben ik blij, nee herstel niet blij maar ik hoef teminste mijn fiets niet weer zo te poedelen als afgelopen week.
Heb voorstukje gezien op tv oost van Holten.
Kijk ff op uitzending gemist sport op zaterdag even vooruitspoelen tot na het voetbal.
Vanavond een uitgebreidere uitzending bij sport op zondag.
http://www.rtvoost.nl/
Heb voorstukje gezien op tv oost van Holten.
Kijk ff op uitzending gemist sport op zaterdag even vooruitspoelen tot na het voetbal.
Vanavond een uitgebreidere uitzending bij sport op zondag.
http://www.rtvoost.nl/
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Wat een slijtageslag. Natuurlijk wist iedereen dat het nat zou zijn maar dit overtrof helaas wel mijn verwachting. Vanaf 's ochtends 6.30 uur toen ik mijn motor op de aanhangwagen zette tot 's middags thuis is het niet droog geweest. Minimaal een miezerregen bleef de hele dag je bril juist zoveel nat maken dat echt goed zicht er niet bij was.
Op de eerste proef (Zuurberg) ben ik de 2e ronde onderwater gegaan in het diepe gat bij het keerpunt. Helaas heb ik daar de nodige minuten gepakt. In de laatste proef bij crossbaan "de Imhof" zat een bospassage waar in de laatste ronde niet fatsoenlijk doorheen was te komen zonder hulp van wel 20 man die daar de sporen stonden aan te geven. Nu is Holten van alle NK's toch de ronde met de meeste harde weg, lange paden en zandwegen dus het omleggen cq veranderen van de route maakte e.e.a. er niet boeiender op. Helaas waren de doorkomsttijden ook niet bijster goed gekozen. Velen hadden op tc1 maar 2 a 3 minuten over tegen ruim 20 minuten bij S/F. Inmiddels zeiknat geregend koel je dan snel af en ga je hierna direkt de de eerste proef in .
Affijn, na een grondige schoonmaakbeurt van de motor en kleding (arme wasmachine) staat alles weer klaar voor de start. (over 6 weken 3 dagen rijden in de Beaujolais)
Op de eerste proef (Zuurberg) ben ik de 2e ronde onderwater gegaan in het diepe gat bij het keerpunt. Helaas heb ik daar de nodige minuten gepakt. In de laatste proef bij crossbaan "de Imhof" zat een bospassage waar in de laatste ronde niet fatsoenlijk doorheen was te komen zonder hulp van wel 20 man die daar de sporen stonden aan te geven. Nu is Holten van alle NK's toch de ronde met de meeste harde weg, lange paden en zandwegen dus het omleggen cq veranderen van de route maakte e.e.a. er niet boeiender op. Helaas waren de doorkomsttijden ook niet bijster goed gekozen. Velen hadden op tc1 maar 2 a 3 minuten over tegen ruim 20 minuten bij S/F. Inmiddels zeiknat geregend koel je dan snel af en ga je hierna direkt de de eerste proef in .
Affijn, na een grondige schoonmaakbeurt van de motor en kleding (arme wasmachine) staat alles weer klaar voor de start. (over 6 weken 3 dagen rijden in de Beaujolais)
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
-
- Contacteer:
Dan klinkt trainen op Delden het circuit van VAMC Vorden iets armzaligerRedski schreef:(over 6 weken 3 dagen rijden in de Beaujolais)
Maar waarschijnlijk net zo veel lol
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl