Begin september (normaliter het 1ste week-end) zal de Belgische afdeling van KTM een cross-country van 4 uren organiseren, en dit net naast hun kantoren in Wauthier-Braine.
Het terrein is een nog in gebruik zijnde groeve.
Ambiance verzekerd ! Helaas (maar begrijpelijk) wel enkel voor KTM-rijders toegankelijk... Een fijn initiatief dus van deze groep enthousiastellingen !!
Jo VdB
KTM Cross Country - september 2007
Moderator: ghulst
hmmm eenskijken hoe eea uitpakt.
wordt tijd om dan weer eens een rit te pakken.
wordt tijd om dan weer eens een rit te pakken.
Wat flauw!!!Jo VdB schreef:Begin september (normaliter het 1ste week-end) zal de Belgische afdeling van KTM een cross-country van 4 uren organiseren, en dit net naast hun kantoren in Wauthier-Braine.
Het terrein is een nog in gebruik zijnde groeve.
Ambiance verzekerd ! Helaas (maar begrijpelijk) wel enkel voor KTM-rijders toegankelijk... Een fijn initiatief dus van deze groep enthousiastellingen !!
Jo VdB
# 442
-
Tja dan hebben we in Nederland "Havelte". Eén van de mooiste offroadritten,tevens de zwaarste en een goede warming up voor de enduro in hetzelfde gebied een drie weken later.
Je bedoelt de offroad-rit van Steenwijk en drie weken later de offroad-rit van Havelte op zondag en de enduro op zaterdag.Houten Klaas schreef:Tja dan hebben we in Nederland "Havelte". Eén van de mooiste offroadritten,tevens de zwaarste en een goede warming up voor de enduro in hetzelfde gebied een drie weken later.
# 442
-
iddSanne schreef:Je bedoelt de offroad-rit van Steenwijk en drie weken later de offroad-rit van Havelte op zondag en de enduro op zaterdag.Houten Klaas schreef:Tja dan hebben we in Nederland "Havelte". Eén van de mooiste offroadritten,tevens de zwaarste en een goede warming up voor de enduro in hetzelfde gebied een drie weken later.
-
- Contacteer:
Steenwijk en Havelte?????? mannen en dames is dat niet voorbarig Zover ik weet enkel havelte als enduro
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
zon 2-sep STEENWIJK OFFROAD
zat 29-sep HAVELTE ENDURO
zon 30-sep HAVELTE OFFROAD
Duidelijk toch.
Ik had begrepen dat ook de otr doorging, maar alleen van horen zeggen.
zat 29-sep HAVELTE ENDURO
zon 30-sep HAVELTE OFFROAD
Duidelijk toch.
Ik had begrepen dat ook de otr doorging, maar alleen van horen zeggen.
Mooie richt datum om te kijken of ik 1 rondje vol kan makenHouten Klaas schreef: zon 30-sep HAVELTE OFFROAD
-
Je moet je schamen dat is over een half jaar.oossie schreef:Mooie richt datum om te kijken of ik 1 rondje vol kan makenHouten Klaas schreef: zon 30-sep HAVELTE OFFROAD
-
- Contacteer:
Hey Oossie zet er maar rij gips onder Zo gaat dat niet langer
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl