hoi,
ik heb sinds kort een 380 sx wat zijn jullie ervaringen met deze motor?
en ik had nog een vraag, op deze motor zit geen upsite down voorvering. maar wp extreme is dit bij alle 380's uit 1999 zo of??
en er zit een zwarte ktm race zuiger in, wat is hier het voordeel van?
groeten rick
ktm 380 sx 99'
Moderator: ghulst
1999 hebben standaart allemaal een extreme vork.
zwarte zuiger zegt mij niets,is waarschijnlijk de cooting die op de zuiger zit maar dan moet hij nog vrij nieuw zijn .
kan natuurlijk ook dat het zwart gewoon aanslag op de zuiger is.
Hoe ben je dit te weten gekomen?
Verkoop verhaal?
In de inlaat gekeken ?of uitlaat ?
zwarte zuiger zegt mij niets,is waarschijnlijk de cooting die op de zuiger zit maar dan moet hij nog vrij nieuw zijn .
kan natuurlijk ook dat het zwart gewoon aanslag op de zuiger is.
Hoe ben je dit te weten gekomen?
Verkoop verhaal?
In de inlaat gekeken ?of uitlaat ?
Gewoon orgineel een Ktm zuiger de in zetten en gaan met die banaan.!
Loopt heerlijk zon 380 ff een Doma uitlaat systeem er onder en je kent hem niet weer. Lekker vermogen van onderuit en niet dat piekerige als een 250. Maar wat een power..
Mark
Loopt heerlijk zon 380 ff een Doma uitlaat systeem er onder en je kent hem niet weer. Lekker vermogen van onderuit en niet dat piekerige als een 250. Maar wat een power..
Mark
Yep, is een vertex zuiger die hebben zwarte coating erop zitten,slijt langzaam weg.
En een 380 heeft dezelfde boring & slag als een 360, is wat verwarrend maar het is zo.Het beestje moet een nieuwe naam hebben.
Wel lekker veel koppel onderin. Heb zelf ook een 380
En een 380 heeft dezelfde boring & slag als een 360, is wat verwarrend maar het is zo.Het beestje moet een nieuwe naam hebben.
Wel lekker veel koppel onderin. Heb zelf ook een 380