Iemand weet van het bestaan hiervan? Ik bedoel dan geen crossterreinen, die hebben we in België genoeg. Ik bedoel stukken natuur die worden uitgebaat en waar je voor X euro's per dag je hartje kan ophalen zonder dat je de wet overtreed of mensen lastig valt...
Laat ons zeggen tot pakweg half Frankrijk...
Enduroterreinen Noord-Frankrijk?
Moderator: ghulst
Jep, I know. Bilstain zal ik denk ik één van de volgende weken eens doen. Samen met nog een paar man. Moet ik je iets laten weten als we gaan? Zal wss op een zondag zijn.
Geen link waar je terecht kan voor info Dinant?
En Frankrijk?
En Frankrijk?
DR-Z 400
bilstain wss binnen 2-3weken he fazy, nu men jeep per total is moet ik mijn pa zen berlingo zien te gebruiken.fazy schreef:Jep, I know. Bilstain zal ik denk ik één van de volgende weken eens doen. Samen met nog een paar man. Moet ik je iets laten weten als we gaan? Zal wss op een zondag zijn.
En Frankrijk?
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
http://www.ree-dinant.be/fazy schreef:Geen link waar je terecht kan voor info Dinant?
Ai, wa is er gebeurd?Klx300R schreef:
bilstain wss binnen 2-3weken he fazy, nu men jeep per total is moet ik mijn pa zen berlingo zien te gebruiken.
greetz
Is goed, half maart zet ik er wel de SM wieltjes eens onder. En voor tmoment is DRZje nog altijd een beetje ziek
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
DR-Z 400
-
- Contacteer:
voila
www.circuitduravin.com in het noorden van frankrijk,een klein 2u van brussel.spekglad als't geregent heeft,zowel jeep,enduro als quads.
![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Oei, jeep in friet gereden ??
Ziet er goed uit daar in Dinant!! Tenminste aan de foto's te zien..GuyC schreef:http://www.ree-dinant.be/fazy schreef:Geen link waar je terecht kan voor info Dinant?
Wellicht iets voor in de lente
![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Iemand al eens geweest daar?
Ja ,toffe rit en toffe streek.Alleen was de gids iets minder. Weinig behulpzaam en redelijk nors: platten band ? trek uw plan..zie dat je straks klaar bent want we vetrekken
Na de rondrit was er in onze auto ingebroken.Ingebroken ? Trek uw plan...en dan hoor je dat het niet de eerste keer was op die parking,bij mensen die zich lieten gidsen.
Maarja die gast is beroepsmilitair dacht ik.Verklaart veel wss
Hij is er dan voor ons eens afgegaan op heel stomme wijze (op z'n XR600 toen,is wat jaartjes geleden). De rit zelf was wel de moeite. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Maarja die gast is beroepsmilitair dacht ik.Verklaart veel wss
![Heel kwaadaardig/Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
inderdaad, bmw die door de stop reed voor men neus... ben er bovenop gaan staan...wheeling_jo schreef:Oei, jeep in friet gereden ??
bull bar was niet sterk genoeg met alle gevolgen vandien,stak bij men radiator en heleboel blikwerk dat ook nog stuk is... perte total dus...
maar heb al een mooie rocky opt oog (nee ni balboa...)
sjans da ik me remorkske nog heb...
Moto steekt normaal volgende week ineen en dan rodage en dan kunnen we gaan.
wat cirquit du ravin betreft... is leuk maar meer voor quads en jeeps... I LOVE BILSTAIN
![Glimlach/Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
greetz
Wij hebben ooit met een gids gereden in de buurt van het drielandenpunt Frankrijk, Belgie, en luxemburg. Dan in het Franse gedeelte.fazy schreef:Iemand weet van het bestaan hiervan? Ik bedoel dan geen crossterreinen, die hebben we in België genoeg. Ik bedoel stukken natuur die worden uitgebaat en waar je voor X euro's per dag je hartje kan ophalen zonder dat je de wet overtreed of mensen lastig valt...
Laat ons zeggen tot pakweg half Frankrijk...
Mooie bosgebieden etc...
Hebben we daar niet een keer met Memotours de 10 urencross gehad?stefaan525 schreef:voilawww.circuitduravin.com in het noorden van frankrijk,een klein 2u van brussel.spekglad als't geregent heeft,zowel jeep,enduro als quads.
Zo niet kan je bij Memotours nog even vragen waar dat was.
# 442
Heb je daar nog gegevens van? Lijkt me wel leuk om een keer ergens anders te rijden...Wij hebben ooit met een gids gereden in de buurt van het drielandenpunt Frankrijk, Belgie, en luxemburg. Dan in het Franse gedeelte.
Mooie bosgebieden etc...
Fazy, > Dinant > misschien iets om met een groep heen te gaan?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
fazy schreef:Zeker interesse, maar zelf geen zin om iets op touw te zetten. Als er zijn die zich geroepen voelen...davito schreef:
als ik terug zeker ben van vervoer plan ik wel iets...
Gaat via Jos van Vugt. Hij heeft daar een mannetje die voorrijd.davito schreef:Heb je daar nog gegevens van? Lijkt me wel leuk om een keer ergens anders te rijden...Wij hebben ooit met een gids gereden in de buurt van het drielandenpunt Frankrijk, Belgie, en luxemburg. Dan in het Franse gedeelte.
Mooie bosgebieden etc...
ik heb een mail gestuurd via de site van Dinant.
Kreeg reactie terug dat het programma vol zit (binnen 3 dagen blijkbaar al)
Maar misschien is er een extra datum te regelen als er een groep zich aanmeld!
Kreeg reactie terug dat het programma vol zit (binnen 3 dagen blijkbaar al)
Maar misschien is er een extra datum te regelen als er een groep zich aanmeld!