Trèfle Lozérien - nog iemand ?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jo VdB

Ik ga dit jaar de Trèfle Lozérien rijden.

Gaat er nog iemand van het forum ? Hebben sommigen een poging gewaagd zich in te schrijven ?

Jo VdB
huskie

Wow, Jo.
Dat moet een hele mooie zijn.
Ik heb in die buurt wel gerandonneerd :) , maar om hem als wedstrijd te rijden zou wel gaaf, vet, heftig zijn.
Ik hoop dat je inschrijving gaat lukken, en dat je op de wedstrijd dagen je laptop mee zal nemen, opdat je ons op de hoogte kan houden van je avonturen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Jo VdB

@ Huskie,

inschrijving was vorige week zaterdagavond om 23.00 uur. De 300 beschikbare plaatsen waren in 6 minuten uitverkocht :roll:

De resterende 200 plaatsen zijn voor piloten zoals Peterhansel, Depres en consoorten, en ook voor genodigden...

Ik rij mee als journalist.
Nadeel : ik kan de speciales niet meerijden (want daar moeten foto's gemaakt worden door mij...) maar uiteindelijk rij je 600 km op 3 dagen
Voordeel : ik ben niet gebonden aan de stricte tijdslimieten die gelden op de CH's (Contrôle Horaire)

Ik verheug me er nu al op. Dit is een van de mooiste wedstrijden ter wereld !!

Jo VdB
oossie
Contacteer:

als je die foto's hier post is je alles vergeven JvdB (bedoel dat je zonder tijdslimiet rijdt)
pruus
Contacteer:

Jo, je kunt toch wel een teammaat meenemen ter assistentie zeker!? Wie moet anders je motor vasthouden terwijl jij fotos maakt?? 8)
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ad Ketelaars
Contacteer:

Of boek anders een ritje bij "Ad Ketelaars Offroadtrips". Dan kun je deze streek op eigen tempo eens verkennen. Ook zeer mooi en niet in 6 minuten volgeboekt :lol: . www.offroadtrips.nl
Het Trefle is overigens al jaren in enkele minuten volgeboekt.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Plaats reactie