Al getest: de nieuwe WR's

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
joz

Blijkbaar wreed heet van de neeld: de test van de nieuwe Yamaha WR's (met alu frame!)
http://www.demotorsite.be/index.php?opt ... mid=37[url][/url][/b]
Sanne
Contacteer:

JOZ,

Goed bezig man, eerste post meteen een goede, leuk artikel.
Morgen maar de 250 bestellen :wink:
Leverbaar vanaf januari februari, in Nieuw Zeeland reden er afgelopen november zeker meer dan 15 van deze lichting motoren mee.
ook leuk dat Ralph Hubers er een had, 250 cc.
# 442
joz

;-)
Op dezelfde site staat vandaag ook de eerste indrukken van de YZ-test en ook hier weer: 250 ruimschoots voldoende. "Op de harde ondergrond was de Yam 450 bijna overal té sterk" en de 250 - still! - "een motor die van bij het begin vertrouwen schenkt". Leuke wheelie-foto ook.
Jo VdB

En hier zie je je eigenste Noppenforum-lid op deze nieuwe machine !
Ik was er ook bij in Spanje begin deze week (deze maand staat in MotorRijder mijn verslag van de nieuwe KTM's, en volgende maand van de nieuwe Suzuki's en misschien ook wel de nieuwe Yamaha's -zowel cross als enduro)

Enne, Ralph is toch officieel testrijder voor Yamaha. Dus nogal logisch dat hij zo'n Yamaha rijdt...

Wij reden pre-productiemachines. De gehomologeerde versies staan binnen enkele dagen bij de dealers.

Afbeelding

Jo VdB
Rolando
Contacteer:

Ziet er goed uit.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Sanne
Contacteer:

Jo VdB schreef: Enne, Ralph is toch officieel testrijder voor Yamaha. Dus nogal logisch dat hij zo'n Yamaha rijdt...
Zo te zien jij ook! :P
Zet je de tekst nadat het gepubliceert is ook even op dit forum, benieuwd naar jouw ervaring Jo!?

Greatz,

Sanne
# 442
Estivie
Contacteer:

Sanne schreef:Zet je de tekst nadat het gepubliceert is ook even op dit forum, benieuwd naar jouw ervaring Jo!?
Boekje kopen hé :D

http://www.motorrijder.be, met gratis nieuwsbrief!
Montesa Cota 315R
huskie

Jo, zo'n test, hoe eerlijk mag je jouw bevindingen hierover opschrijven?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Jo VdB

huskie schreef:Jo, zo'n test, hoe eerlijk mag je jouw bevindingen hierover opschrijven?
Ik krijg geen "richtlijnen" of wat dan ook. Kritiek mag en moet, maar ze moet wel terecht zijn natuurlijk.

Jo VdB
Erik V

Jo VdB schreef:En hier zie je je eigenste Noppenforum-lid op deze nieuwe machine !
Ik was er ook bij in Spanje begin deze week (deze maand staat in MotorRijder mijn verslag van de nieuwe KTM's, en volgende maand van de nieuwe Suzuki's en misschien ook wel de nieuwe Yamaha's -zowel cross als enduro)

Jo VdB
Motorrijder vandaag gekocht, mooi verslag van de KTM's en knappe foto's !
pruus
Contacteer:

Motorrijder vandaag gekocht, mooi verslag van de KTM's en knappe foto's ![/quote]

Hoezo, sta ik er op :roll:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Erik V

pruus schreef:Motorrijder vandaag gekocht, mooi verslag van de KTM's en knappe foto's !

Hoezo, sta ik er op :roll:
Neen, net daarom :!: :twisted:
Plaats reactie