Allereerst begrijp ik de mensen niet die voor die massaliteit kiezen. De hele dag opletten op je voorganger, niet mijn kopje thee. Of stofhappen, met het idee, het is zo gezellig met z'n allen.
Ga dan lekker offroadritjes rijden, kun je nog gas geven ook......bla bla bla.
Wie kan zich in bovenstaande vinden......
want het is toch niet meer nodig, nu met onze gps-en, om je te laten rondleiden door een gids. Hou dat geld lekker in je zak, en koop wat moois voor je motor.
Ok, dan nog even over dat rijden in andersman gebied..... ook al is het gebied natuurlijk van ons allen.
Ik begrijp Erik goed, of op z'n belgisch: Ik versta Erik Goed.
Als ik in mijn achtertuin...zo'n heerlijke groeve zou hebben liggen, waar iedereen op zondag op beperkte schaal kan oefenen, maar waar de gemeente elke gelegenheid aangrijpt om dat rijden tegen te houden dan hoeft er van mij niemand blij te zijn, als daar een evenement/enduro cursus van een man of 20 wordt rond gereden. Betaalt!!!
Ga dan lekker op Bilstain oefenen, maak wat minder winst, is net zo ver, en legaal.
Amsterdam is ook verziekt, doordat er een wildwest sfeer kwam, van quads, groepen, bbq's, en andere eigenaardigheden.
Overal waar het te massaal word, semi-legaal is, gaat ten onder doordat mensen, die daar wonen, zich gaan ergeren aan de omstandigheden.
Ik snap niet dat er betaalde gidsen door dat soort gebieden gaan rijden.
Ps:ik heb het dus niet over legale wegen, maar ook hier vind ik groepen van meer dan 5/6 rijders storend. Gewoon kleine groepjes, 3 misschien 4, en dan niet rondhangen op een plek.
Ok, schiet me maar lek