INSCHRIJVINGEN OPEN, wie gaat er?
http://www.enduropaledutouquet.fr/
LE TOUQUET
Moderator: ghulst
Hi Hornet,
mijn frans is Kl***, begrijp ik nou goed dat die inschrijving 760 euro is? Het is een strandrace oid??
Ik zou graag wat NL info hebben hierover...
Alvast bedankt,
Felix
mijn frans is Kl***, begrijp ik nou goed dat die inschrijving 760 euro is? Het is een strandrace oid??
Ik zou graag wat NL info hebben hierover...
Alvast bedankt,
Felix
Hai Felix,
Hoe is je Engels?
Geef toe, het staat niet echt duidelijk aangegeven wat de inschrijving kost, maar als je op "COMPETITORS AREA" klikt en vervolgens op "MOTORCYCLES" > "REGISTRATION FORM", kom je op de Registration Page.
KLik vervolgens op "- Regulations" en je kunt het formulier downloaden. Op dit folrmulier zie je links op blz. 2 (Art. 7 ENTRIES) de volgende tekst staan: "Cost of a one race licence: €85 in cash payable to the F.F.M. on the inspection day."
Succes!
Arnaud.
Hoe is je Engels?
Geef toe, het staat niet echt duidelijk aangegeven wat de inschrijving kost, maar als je op "COMPETITORS AREA" klikt en vervolgens op "MOTORCYCLES" > "REGISTRATION FORM", kom je op de Registration Page.
KLik vervolgens op "- Regulations" en je kunt het formulier downloaden. Op dit folrmulier zie je links op blz. 2 (Art. 7 ENTRIES) de volgende tekst staan: "Cost of a one race licence: €85 in cash payable to the F.F.M. on the inspection day."
Succes!
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Le Touquet is DE strandrace.
Heel veel deelnemers (rond de 1000?) die eerst over het strand een eindje vol gas razen om vervolgens tussen 2 duinen door te ploeteren om daarachter weer terug te rijden.
Dat dan zoveel mogelijk rondjes. Ik geloof dat 15 heel stoer was.
Tussen die 2 duinen is het erger dan de A2 ri Asd in de ochtend. Heel knap hoe de pro's daar dan toch nog tussendoor (en overheen) rijden.
Ik geloof trouwens dat er sprake van is geweest om niet meer door het duin te rijden
Die € 760 is de prijs die je kunt winnen als snelste buitenlander. Het inschrijfgeld betaald zichzelf terug!
Heel veel deelnemers (rond de 1000?) die eerst over het strand een eindje vol gas razen om vervolgens tussen 2 duinen door te ploeteren om daarachter weer terug te rijden.
Dat dan zoveel mogelijk rondjes. Ik geloof dat 15 heel stoer was.
Tussen die 2 duinen is het erger dan de A2 ri Asd in de ochtend. Heel knap hoe de pro's daar dan toch nog tussendoor (en overheen) rijden.
Ik geloof trouwens dat er sprake van is geweest om niet meer door het duin te rijden
Die € 760 is de prijs die je kunt winnen als snelste buitenlander. Het inschrijfgeld betaald zichzelf terug!
het is de verdomde moeder van alle strandraces! Vergeleken hiermee is Scheveningen een theekransje. Ooit gewonnen door Hollander,whatshisname?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
voor de oude mannen onder ons: Kees van de Ven 5X!!!!!
het lijkt wel op een strandrace
Inderdaad "The mother off all beachraces" samen met de "Weston beachrace" in Engeland. Mijn held Kees van der Ven dankt hier zijn
bijnaam: Mister Le Touquet aan.
Ooit reed Gerard Rond (die nu het Knock Out circuit heeft ontworpen) hier een vrouw aan die de baan overstak, helaas met fatale afloop.
Lijkt mij een geweldige uitdaging in de categorie: Je moet het eens gedaan hebben
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Redski, dat heb je helemaal goed. Ik heb de eerste strandrace in 1981 in Scheveningen al gereden en dat was toch een spectaculaire ervaring.Redski schreef:Lijkt mij een geweldige uitdaging in de categorie: Je moet het eens gedaan hebben
Ik moet wel zeggen dat ik de finish toen niet gehaald heb omdat mijn crossmotor (luchtgekoelde Kramer-Rotax) helaas vast liep. Het hele lange volgas stuk kon hij niet echt tegenhornet911 schreef:Wel sletig voor de machine, niet
@ Joop,
heb je "toevallig" nog onderdelen van die Rotax-blokken?
Mag echt alles zijn, ook cartertrekkers en dergelijke.
Heb nl. 2 CanAm's Qualyfiers in mijn garage staan, en die moeten nog gereviseerd....
Jo VdB
heb je "toevallig" nog onderdelen van die Rotax-blokken?
Mag echt alles zijn, ook cartertrekkers en dergelijke.
Heb nl. 2 CanAm's Qualyfiers in mijn garage staan, en die moeten nog gereviseerd....
Jo VdB
Toevallig pré 70, Jo ?Jo VdB schreef:Heb nl. 2 CanAm's Qualyfiers in mijn garage staan, en die moeten nog gereviseerd....
Jo VdB
Zit nog steeds te denken aan Classic MX als het plekkie in de schuur van m'n HD vrijgekomen is (en iets speciaals mag ik uiteraard wel, een CZ rijdt iedereen al).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Nee,Sjokske schreef:Toevallig pré 70, Jo ?
midden '70
Met 250 cc Rotax blok met roterende luchtinlaat.
Dus iedereen die nog materiaal heeft liggen voor zo'n Rotax --> ik ben geinteresseerd !
Jo VdB
Jo,Jo VdB schreef:@ Joop,
heb je "toevallig" nog onderdelen van die Rotax-blokken?
Mag echt alles zijn, ook cartertrekkers en dergelijke.
Heb nl. 2 CanAm's Qualyfiers in mijn garage staan, en die moeten nog gereviseerd....
Jo VdB
Ik heb nog een linker carterhelft liggen, 2 schakel gaffels en een versnellingsbak tandwiel.