off road varsseveld

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

mmrizio

speedphreax schreef:Ik maak me er verder niet te druk om want ik ben goed verzekerd. Dan zou er gewoon een 2007 komen en in 2008 meteen weer een nieuwe in plaats van nu tot 2008 te wachten.
én je had 'm met een goedgekeurd slot aan een nagelvast voorwerp verankerd?
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
speedphreax

mmrizio schreef:
speedphreax schreef:Ik maak me er verder niet te druk om want ik ben goed verzekerd. Dan zou er gewoon een 2007 komen en in 2008 meteen weer een nieuwe in plaats van nu tot 2008 te wachten.
én je had 'm met een goedgekeurd slot aan een nagelvast voorwerp verankerd?
Hoeft pas vanaf een hoger bedrag. Heb ik nog speciaal naar gevraagd. Er worden verder geen eisen aan de sloten gesteld. Stuurslotje is dus voldoende.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
schildertje
Contacteer:

:( Ik denk dat je meer dan geluk hebt gehad. Toen we terug kwamen zat er in de radstake een politieagent met 2 man een verklaring op te nemen terwijl hij de groene kaart erbij had.
Met inschrijven kan je trouwens ook beter een slot om je fiets doen, want niemand let erop als je gekeurd hebt en je gaat inschrijven. Mag ik jullie alemaal herinneren aan de motoren die de laatste tijd bij verschillende ritten gejat zijn :!: Ophangen aan hun zaakie die dat doen :evil:
AdventureRider

Als je geen stuurslot of contactslot hebt kan dit misschien helpen:
http://www.roseversand.de/output/contro ... etail2=563

Dit is kleiner als een pakje sigaretten. En nog stevig ook. Wordt verkocht bij (race)fietswinkels.
Ik gebruik het om mijn racefiets/montainbike vast te leggen op lange tochten tijdens een snack-stoppie.
erwindob

Ik ben dit keer is niet heel vroeg vertrokken (meestal sta ik redelijk vooraan bij het starten)

2 rondjes gereden en bijna niemand tegengekomen onderweg.

Of was het bijzonder rustig in Varsseveld?

Ik moest trouwens ook kort voor het einde op reserve. (hoeveel km was een rondje eigenlijk, m'n imo zit nog op de XR)
schildertje
Contacteer:

:D een kleine 62 km 8)
speedphreax

erwindob schreef:Ik ben dit keer is niet heel vroeg vertrokken (meestal sta ik redelijk vooraan bij het starten)

2 rondjes gereden en bijna niemand tegengekomen onderweg.

Of was het bijzonder rustig in Varsseveld?

Ik moest trouwens ook kort voor het einde op reserve. (hoeveel km was een rondje eigenlijk, m'n imo zit nog op de XR)
Het was inderdaad heerlijk rustig, vergeleken met vorig jaar. Ik heb ook hele stukken alleen gereden. Heerlijk! Tijdens de eerste ronde was het zelfs af en toe zoeken hoe je precies moest rijden omdat er nog niet zoveel sporen waren.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Brum

Waren best veel mensen die aan het eind van de ronde zonder benzine kwamen te zitten, de ondergrond was ook wat zwaarder dan andere jaren leek het wel. Maar er waren onderweg 2 tankstops om dat op te vangen. Maarja iedereen heeft natuurlijk zijn eigen jerrican met een optimaal mengsel bij zn auto staan ;)
Joop

Mijn KTM EXC 450 had ook een extreem hoog verbruik, het verbruik was 1 op 7,5. Met mijn 8,5 liter tank kwam ik dus ook maar net rond en kon 8 liter bijvullen na 1 ronde. Het was best een pittig ritje en er zijn er maar heel weinig OTR ridders die 2 ronden hebben gereden, maar wel enige noppenforum leden :D. Maar nu konden de modder liefhebbers ook weer eens aan hun trekken komen.
folie

schildertje schreef::( Ik denk dat je meer dan geluk hebt gehad. Toen we terug kwamen zat er in de radstake een politieagent met 2 man een verklaring op te nemen terwijl hij de groene kaart erbij had.
Met inschrijven kan je trouwens ook beter een slot om je fiets doen, want niemand let erop als je gekeurd hebt en je gaat inschrijven. Mag ik jullie alemaal herinneren aan de motoren die de laatste tijd bij verschillende ritten gejat zijn :!: Ophangen aan hun zaakie die dat doen :evil:
Djeezz..
Ik kwam laatst buiten lopen en zag 'm niet meteen staan. Kreeg gelijk bijna een hartverzakking, zo ver is het al gekomen. Bij mij is ooit een zeer geliefde off road voor de deur gejat toen ik nog arm studentje was :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Zouden we niet een keer iets kunnen organiseren om die gasten een keer in de val te lokken ? Ik heb er wel een dagje voor over om te posten in de buurt van een 'lokmotor'. Maar niet om ze aan de politie over te dragen.
Gewoon alleen maar om te vertellen hoe we over ze denken. Alle deelnemers. Ieder in z'n eigen bewoordingen. Als iemand daarbij te ver gaat kunnen ze dan achteraf aangifte doen...:twisted:
Gast

Hi,

goed plan die lokmotor en ik zag op internet ook van die handige tracebare zendertjes te koop staan, heel klein en zo uit te peilen...!!

Dat "vertellen hoe we erover denken" zal wel ERG nonverbaal worden denk ik!! Gebarentaal als het ware..... :twisted: :lol: :twisted:

Groeten Felix.
Houten Klaas

Mannen ,mannen wat een agressie. :twisted:
erwindob

Track device:

http://www.gps-garmin.nl/trackstar.html

Non verbale communicatie devices worden bijna overal verkocht (bouwmarkt, sportwinkel, ... etc)
TTT

erwindob schreef:
Non verbale communicatie devices worden bijna overal verkocht (bouwmarkt, sportwinkel, ... etc)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
smurf.
schildertje
Contacteer:

:D Ik heb nog wel een lokmotor staan :wink: Als hij of zij betrapt is Mag "het" gelijk afrekenen € 3300,- na enige aandrang uiteraard :twisted: :twisted: :twisted:
Heb ik gelijk weer ruimte in de schuur :wink:
pruus
Contacteer:

Haha, die verfspuiter! Wie jat nou een ding van 3 ruggen, man? :lol: Dat is als dansen met Patty Brard en Katja Schuurman bier laten halen! Nix dervan. Een nieuwe motor, gangbaar merk, en vier a vijf man met goede argumenten in un bestelbusje verderop! :twisted:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Houten Klaas

gewoon een mooie rxv.
schildertje
Contacteer:

:? een rxv??? als die dief weet dat ie na 10 arbeidsuurtjes de zuigers moet vervangen , nee dan maar patty dumpen en aan de zuip met katja :lol: :lol:
Plaats reactie