én je had 'm met een goedgekeurd slot aan een nagelvast voorwerp verankerd?speedphreax schreef:Ik maak me er verder niet te druk om want ik ben goed verzekerd. Dan zou er gewoon een 2007 komen en in 2008 meteen weer een nieuwe in plaats van nu tot 2008 te wachten.
off road varsseveld
Moderator: ghulst
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
-
Hoeft pas vanaf een hoger bedrag. Heb ik nog speciaal naar gevraagd. Er worden verder geen eisen aan de sloten gesteld. Stuurslotje is dus voldoende.mmrizio schreef:én je had 'm met een goedgekeurd slot aan een nagelvast voorwerp verankerd?speedphreax schreef:Ik maak me er verder niet te druk om want ik ben goed verzekerd. Dan zou er gewoon een 2007 komen en in 2008 meteen weer een nieuwe in plaats van nu tot 2008 te wachten.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Contacteer:
Ik denk dat je meer dan geluk hebt gehad. Toen we terug kwamen zat er in de radstake een politieagent met 2 man een verklaring op te nemen terwijl hij de groene kaart erbij had.
Met inschrijven kan je trouwens ook beter een slot om je fiets doen, want niemand let erop als je gekeurd hebt en je gaat inschrijven. Mag ik jullie alemaal herinneren aan de motoren die de laatste tijd bij verschillende ritten gejat zijn Ophangen aan hun zaakie die dat doen
Met inschrijven kan je trouwens ook beter een slot om je fiets doen, want niemand let erop als je gekeurd hebt en je gaat inschrijven. Mag ik jullie alemaal herinneren aan de motoren die de laatste tijd bij verschillende ritten gejat zijn Ophangen aan hun zaakie die dat doen
-
Als je geen stuurslot of contactslot hebt kan dit misschien helpen:
http://www.roseversand.de/output/contro ... etail2=563
Dit is kleiner als een pakje sigaretten. En nog stevig ook. Wordt verkocht bij (race)fietswinkels.
Ik gebruik het om mijn racefiets/montainbike vast te leggen op lange tochten tijdens een snack-stoppie.
http://www.roseversand.de/output/contro ... etail2=563
Dit is kleiner als een pakje sigaretten. En nog stevig ook. Wordt verkocht bij (race)fietswinkels.
Ik gebruik het om mijn racefiets/montainbike vast te leggen op lange tochten tijdens een snack-stoppie.
Ik ben dit keer is niet heel vroeg vertrokken (meestal sta ik redelijk vooraan bij het starten)
2 rondjes gereden en bijna niemand tegengekomen onderweg.
Of was het bijzonder rustig in Varsseveld?
Ik moest trouwens ook kort voor het einde op reserve. (hoeveel km was een rondje eigenlijk, m'n imo zit nog op de XR)
Ik moest trouwens ook kort voor het einde op reserve. (hoeveel km was een rondje eigenlijk, m'n imo zit nog op de XR)
-
- Contacteer:
een kleine 62 km
-
Het was inderdaad heerlijk rustig, vergeleken met vorig jaar. Ik heb ook hele stukken alleen gereden. Heerlijk! Tijdens de eerste ronde was het zelfs af en toe zoeken hoe je precies moest rijden omdat er nog niet zoveel sporen waren.erwindob schreef:Ik ben dit keer is niet heel vroeg vertrokken (meestal sta ik redelijk vooraan bij het starten)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Waren best veel mensen die aan het eind van de ronde zonder benzine kwamen te zitten, de ondergrond was ook wat zwaarder dan andere jaren leek het wel. Maar er waren onderweg 2 tankstops om dat op te vangen. Maarja iedereen heeft natuurlijk zijn eigen jerrican met een optimaal mengsel bij zn auto staan
Mijn KTM EXC 450 had ook een extreem hoog verbruik, het verbruik was 1 op 7,5. Met mijn 8,5 liter tank kwam ik dus ook maar net rond en kon 8 liter bijvullen na 1 ronde. Het was best een pittig ritje en er zijn er maar heel weinig OTR ridders die 2 ronden hebben gereden, maar wel enige noppenforum leden . Maar nu konden de modder liefhebbers ook weer eens aan hun trekken komen.
Djeezz..schildertje schreef: Ik denk dat je meer dan geluk hebt gehad. Toen we terug kwamen zat er in de radstake een politieagent met 2 man een verklaring op te nemen terwijl hij de groene kaart erbij had.
Ik kwam laatst buiten lopen en zag 'm niet meteen staan. Kreeg gelijk bijna een hartverzakking, zo ver is het al gekomen. Bij mij is ooit een zeer geliefde off road voor de deur gejat toen ik nog arm studentje was
Zouden we niet een keer iets kunnen organiseren om die gasten een keer in de val te lokken ? Ik heb er wel een dagje voor over om te posten in de buurt van een 'lokmotor'. Maar niet om ze aan de politie over te dragen.
Gewoon alleen maar om te vertellen hoe we over ze denken. Alle deelnemers. Ieder in z'n eigen bewoordingen. Als iemand daarbij te ver gaat kunnen ze dan achteraf aangifte doen...
Hi,
goed plan die lokmotor en ik zag op internet ook van die handige tracebare zendertjes te koop staan, heel klein en zo uit te peilen...!!
Dat "vertellen hoe we erover denken" zal wel ERG nonverbaal worden denk ik!! Gebarentaal als het ware.....
Groeten Felix.
goed plan die lokmotor en ik zag op internet ook van die handige tracebare zendertjes te koop staan, heel klein en zo uit te peilen...!!
Dat "vertellen hoe we erover denken" zal wel ERG nonverbaal worden denk ik!! Gebarentaal als het ware.....
Groeten Felix.
-
Mannen ,mannen wat een agressie.
Track device:
http://www.gps-garmin.nl/trackstar.html
Non verbale communicatie devices worden bijna overal verkocht (bouwmarkt, sportwinkel, ... etc)
http://www.gps-garmin.nl/trackstar.html
Non verbale communicatie devices worden bijna overal verkocht (bouwmarkt, sportwinkel, ... etc)
-
- Contacteer:
Ik heb nog wel een lokmotor staan Als hij of zij betrapt is Mag "het" gelijk afrekenen € 3300,- na enige aandrang uiteraard
Heb ik gelijk weer ruimte in de schuur
Heb ik gelijk weer ruimte in de schuur
Haha, die verfspuiter! Wie jat nou een ding van 3 ruggen, man? Dat is als dansen met Patty Brard en Katja Schuurman bier laten halen! Nix dervan. Een nieuwe motor, gangbaar merk, en vier a vijf man met goede argumenten in un bestelbusje verderop!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
gewoon een mooie rxv.
-
- Contacteer:
een rxv??? als die dief weet dat ie na 10 arbeidsuurtjes de zuigers moet vervangen , nee dan maar patty dumpen en aan de zuip met katja