![Verdrietig/Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Gelukkig zijn we knmv lid, die regelen wel wat voor ons (not)
Met Staphorst die waarschijnlijk volgend jaar ook weer niet door gaat, wordt de spoeling dun
![Huilen of verdrietig/Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Kan iemand van of uit het verenigingsleven mij de toegevoegde waarde van de knmv uitleggen.
Moderator: ghulst
Ze zijn daar in Havelte/Steenwijk zo hypocriet als de neten. De recreatieve 4x4 ritten gaan volgend jaar nog wel gewoon door.Houten Klaas schreef:De enduro gaat wel door.
Alleen de recreatieve ritten die krijgen geen vergunning meer op defensie terreinen.
Er is nog genoeg te rijden. Op deze lijst staan Havelte en Steenwijk
nog wel op,ben benieuwd.
http://www.enduro.nl/diversen/KNMVEndur ... oncept.pdf
Dus met de KTM dag zullen we ook wel op de Landsard moeten blijven.Houten Klaas schreef:Het gaat hier om de defensie terreinen. December 2005 heeft dit in de staatscourant gestaan.
Goh, oirschotse hei.... daar kom ik anders nooitFee schreef:net ff geinformeerd bij Lemmens:
KTM-dag op 5 november: parkoers wordt ca. 22 KM met "we proberen het" een stuk ervan over de Oirschotse heide... Maar idd iig een stuk ervan loopt over en langs De Landsard.
Gewoon komen man lekker raggen met zijn allen hahahaha
Groet
Fee
Ze staan sowiezo allebei op de kalender. Die crossbanen kan ik dan weer dromen. (doe ik ook vaak, in mijn dromen rij ik nl beter)TTT schreef:Goh, oirschotse hei.... daar kom ik anders nooitFee schreef:net ff geinformeerd bij Lemmens:
KTM-dag op 5 november: parkoers wordt ca. 22 KM met "we proberen het" een stuk ervan over de Oirschotse heide... Maar idd iig een stuk ervan loopt over en langs De Landsard.
Groet
Fee![]()
Eerst naar Hapert. Da's sowieso leuk met 2 crossbanen erin.
Ze staan sowiezo allebei op de kalender. Ook op en om de Landsard kun je een leuk ritje uitzetten.TTT schreef:Goh, oirschotse hei.... daar kom ik anders nooitFee schreef:net ff geinformeerd bij Lemmens:
Groet
Fee![]()
Eerst naar Hapert. Da's sowieso leuk met 2 crossbanen erin.
Daar magde ook helemaal niet komenTTT schreef:Goh, oirschotse hei.... daar kom ik anders nooit![]()