off road rit staphorst

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jarno

gelezen op www.ambc-staphorst.nl

AMBC Off Road rit 2006 afgelast!
Het bestuur heeft besloten dat de off road rit dit jaar niet verreden wordt. Men is van mening dat het voor iedereen in elke afdeling van de club een enorm druk en hectisch jaar is geweest en dat een rustpauze meer dan welkom is.

Het organiseren van de rit vergt wekenlange voorbereiding en daarom is besloten om even een pas op de plaats te maken. De komende weken staat de maiscross nog op de kalender en daarna gaan bestuur, commissies en vrijwilligers van een welverdiende rustperiode genieten.

We zijn zeker voornemens om in 2007 wel een off road te gaan organiseren dus tot dan!

Het bestuur van de AMBC
Houten Klaas

Dit is echt klote nieuws, het was een mooie eindejaars afsluiting.

Onbegrijpelijk zo'n beslissing,dit hadden ze ook wel kunnen bedenken toen ze de clubagenda in elkaar hebben gedraaid. :(
henk-v
Contacteer:

het is al een aantal jaren geleden dat hij voor het laatst is verreden dus ik verbaasde me er al over dat hij op de agenda stond
Jarno

volgens mij hebben ze dit jaar een jubilieum jaar en veel activiteiten gehad.
Redski
Contacteer:

Hoe moet ik dat zien, je maakt een jaar agenda dus je weet eind 2005 al hoe druk 2006 wordt. Aansluitend ga je net voor aanvang van het offroad seizoen aankondigen dat het allemaal wel druk is geweest en dat men rust nodig heeft. Wellicht volgend jaar maar een damtoernooi organiseren.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
oossie
Contacteer:

te weinig vrijwillegers waarop gerekent was tijdens evenmenten daardoor komt alles op een paar personen aan e ndie zullen de buik er nu wel even vol van hebben.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Gun hun rust volgende keer een geweldig spektakel van maken zou ik zeggen.
Gast

heel jammer dat het niet doorgaat, maar wel alle respect voor de mensen die zich inzetten voor hun motorclub en ANDERE motorrijders.
ik hoop dat het volgend jaar wel doorgaat.
vrijwilligers in ieder gevel bedankt voor jullie poging !
misschien to volgend jaar.

johnny
Plaats reactie