23 en 24 september wk trial Spa Belgie

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

Ik ben voornemens om de beste rijders van de wereld op de trial te gaan verblijden met mijn aanwezigheid.
Wie nog meer.....?
Het is de laatste wedstrijd van dit jaar en aan het eind van de zondag weten we of Adam Raga het weer is geworden.
Raga staat #1 op 181 punten, Fujinami staat op 171 punten. Er zijn 20 punten voor de 1ste plaats, dus spanning verzekert.
:D
Zaterdag de junioren en dames en zondag de "big boys".
Plaats:circuit van franchorchamps. Ze gebruiken het circuit als onderkomen, en om het circuit heen worden de non-stops verreden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Estivie
Contacteer:

mmm... ik weet nog niet of ik kan dit jaar. Ik ben vorig jaar gaan kijken en het is wel knap hoor. Belangrijke tip: zorg dat je een trial/mtb/step/skateboard ofzo bij hebt om de verbindingen te doen.. De non-stops liggen soms behoorlijk ver uit elkaar en tegen dat je er bent is je favoriet al klaar zonder dat vervoersmiddel...

Have fun!
Montesa Cota 315R
huskie

Estivie, bedankt voor de tip. Wellicht neem ik mijn trialmotor mee, om dan zaterdag in landgraaf even te gaan trialen op de weg naar spa toe. Of anders neem ik de MTB mee.
Aan de reakties zie je dat trial een "grote" sport in de wereld is.
Met de motocross delven we het onderspit tegen de amerikanen maar met de trial zijn wij degene die de lakens uitdelen. Dus ga naar Spa. Ze verdienen onze belangstelling enne zoals motocross het is een groot familie gebeuren :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
huskie

fotootjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie