http://www.redbullromaniacs.com/en/pre_start_2006.php De meest extreme hard core enduro rally van Europa.
13 Augustus gaat 't weer van start. Ik heb nog overwogen om zelf mee tedoen, maar het idee maar snel weer geparkeerd Kijk eens in de startlijst welke corifeeën er weer meerijden.
Vanuit www.enduromania.net en rechtstreeks wordt er hulp gevraagd om de volstrekt onbegaanbare route van 1.300 door Roemenië te begeleiden.
Jeeps 4 x 4 zijn welkom, maar ook endurorijders met een GPS kunnen goed meehelpen.
Voor volgend jaar lijkt me dit ook een leuk event om eens naar toe te gaan
Noppy
Hulp bij Red Bull Romaniacs?
Moderator: ghulst
Helpen, om gewonden te helpen afvoeren, EHBO te plegen, misschien wel vastgelopen motoren te helpen (weet niet of dit volgens het reglement mag).
Iig kunnen wij met onze off-road motoren op plekken komen waar officials te voet niet kunnen komen.
Iig kunnen wij met onze off-road motoren op plekken komen waar officials te voet niet kunnen komen.
-
Ik heb toch sterk de indruk dat de enduro Romania en de Red Bull Romaniacs twee verschillende dingen zijn.
Red Bull en Enduromania zijn aan elkaar gerelateerde events in de zin dat de beide organisatoren met elkaar bevriend zijn.
Beiden promoten het off-roadrijden in Roemenië en voeren gezamenlijk overleg met de plaatselijke VVV etc.
Ze kennen elkaar dus en werken soms samen. Wist ik zelf ook niet!
Noppy
Beiden promoten het off-roadrijden in Roemenië en voeren gezamenlijk overleg met de plaatselijke VVV etc.
Ze kennen elkaar dus en werken soms samen. Wist ik zelf ook niet!
Noppy