http://www.tireballs.com/
Lijkt ideaal
Jammer dat het zo duur is.
wiel met ballen
Moderator: ghulst
Een rijtje balletjes die de binnenband vervangen. Die Scott Summers was er 5 jaar geleden al mee aan het testenerwindob schreef:Wat is nou een tireball, behalve dat je er fijn overheen kunt rijden met een heftruck?
Volgens mij kan net zo goed een bibmouse leggen die rij je ook niet lek 

Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
imho michelin heeft patent op bibmouse, dus die amerikanen moesten iets anders verzinnen.
ik zou voor bibmouse gaan....als ik het geld zou hebben.
Jo, kunnen we al een partijtje bibmousen via jouw spelen: dus cheapo
ik zou voor bibmouse gaan....als ik het geld zou hebben.
Jo, kunnen we al een partijtje bibmousen via jouw spelen: dus cheapo

Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
dat vraag ik me af. ik heb zo'n Mouse helemaal naar de vaantjes gezien tijdens de laatste Dakar, en ik ben benieuwd of dat hiermee ook zo is. Het is geen massieve baladje schreef:Volgens mij kan net zo goed een bibmouse leggen die rij je ook niet lek
Prijzig is t wel, maar misschien kan t ook wel met 500 ping-pong balletjes

Lezen heren:
Op de wielballen website staat dat
- de ballen niet verouderen zoals mousse.
Je kan ze dus van wiel naar wiel overnemen en er jaren plezier van hebben. Ik meen dat 1 mousse 80 euro kost.
- In tegenstelling tot mousse kan je de spanning aanpassen door meer of minder lucht in de ballen te pompen.
- Bij lek rijden, en dat schijnt niet makkelijk te zijn, is er 1 van de 35..45 ballen lek. Daar merk je dan niks van.
Ik vind het wel een mooie uitvinding.
Maar aangezien ik al moeite heb een band met een gewone binnenband te monteren is dit niks voor mij
Op de wielballen website staat dat
- de ballen niet verouderen zoals mousse.
Je kan ze dus van wiel naar wiel overnemen en er jaren plezier van hebben. Ik meen dat 1 mousse 80 euro kost.
- In tegenstelling tot mousse kan je de spanning aanpassen door meer of minder lucht in de ballen te pompen.
- Bij lek rijden, en dat schijnt niet makkelijk te zijn, is er 1 van de 35..45 ballen lek. Daar merk je dan niks van.
Ik vind het wel een mooie uitvinding.
Maar aangezien ik al moeite heb een band met een gewone binnenband te monteren is dit niks voor mij

smurf.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb laatst ook ergens gelezen over een bib-mouse met een luchtkanaal er binnen in.
Dan kun je in ieder geval de spanning een beetje aanpassen aan de omstandigheden.
Weet iemand hier meer van ?
Dan kun je in ieder geval de spanning een beetje aanpassen aan de omstandigheden.
Weet iemand hier meer van ?
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Wel een hoop werk denk ik! Als het wat modderig ligt en je wat lucht uit je banden wil, ben je effe bezig om alle ballen een beetje af te laten... En dan nog liefst dezelfde "ballendruk" op elke balTTT schreef:- In tegenstelling tot mousse kan je de spanning aanpassen door meer of minder lucht in de ballen te pompen.

Beter een slecht karakter dan geen karakter
Voor $ 260,= per wiel kun je nogal wat Super-Seal, extra dikke binnenbanden, buitenbanden, Bib-mousses, plaksetjes, olie, benzine, luchtfilters en weet ik wat nog meer kopen 

Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Nou Sjoske, dan wil ik wel bij jou inkopen:
$260 is 195 Euro.
Dikke binnenband: 20 euro
Buitenband : 55 euro
Bib-mousse: 80 euro
Superseal : 12 euro?
Tankje benzine : 10 euro
Kannetje olie : 25 Euro
Lufi: 11 Euro
plaksetje heb ik nog liggen
opgeteld 213 Euro. Dat gaat hard he
Maar 400 Euro voor 2 wielen.... da's mij ook te gek.
Past beter in die berekeningen bij Dakar2005
$260 is 195 Euro.
Dikke binnenband: 20 euro
Buitenband : 55 euro
Bib-mousse: 80 euro
Superseal : 12 euro?
Tankje benzine : 10 euro
Kannetje olie : 25 Euro
Lufi: 11 Euro
plaksetje heb ik nog liggen

opgeteld 213 Euro. Dat gaat hard he

Maar 400 Euro voor 2 wielen.... da's mij ook te gek.
Past beter in die berekeningen bij Dakar2005
smurf.
Ik gebruik nu 'Slime', één flesje per wiel en ff afkloppen: nog geen lekke band gehad, terwijl ik toch op behoorlijk wat bouwlocaties heb gereden.
Maar wat zou er gebeuren indien ik 10 flesjes in één wiel zou pompen? Dan heb je een soort vloeibare bib-mousse
Tja, wat zou dat wegen
Noppy
Maar wat zou er gebeuren indien ik 10 flesjes in één wiel zou pompen? Dan heb je een soort vloeibare bib-mousse

Tja, wat zou dat wegen

Noppy

2 x 2 Noppennieuws van mei-juni 2006
Pullen Bib Mousse
Pullen uit Markelo, de vader van André en Richard Pullen, gaat er prat op uitvinder te zijn. Nou moet er gezegd worden dat enige inventiviteit de man niet ontzegd kan worden. De altijd overijverige en enthousiaste motorsportliefhebben stond namelijk aan de wieg van de bib mousse, die door Michelin tot een succes werd gebracht, waarna ook andere merken zich op de massieve binnenbandconstructie gingen richten.
Pullen deed dat anders, hij schaarde zich aan de rand van de Markelo omliggende tennisvelden, spaarde de over het hek vliegende ballen en zie hier de uitvinding van de PBM, Pullen Bips Moes (in verband met de rechten mag niet de naam Bib Mousse gevoerd worden!)
Een échte zúnnige Ollander
Pullen Bib Mousse
Pullen uit Markelo, de vader van André en Richard Pullen, gaat er prat op uitvinder te zijn. Nou moet er gezegd worden dat enige inventiviteit de man niet ontzegd kan worden. De altijd overijverige en enthousiaste motorsportliefhebben stond namelijk aan de wieg van de bib mousse, die door Michelin tot een succes werd gebracht, waarna ook andere merken zich op de massieve binnenbandconstructie gingen richten.
Pullen deed dat anders, hij schaarde zich aan de rand van de Markelo omliggende tennisvelden, spaarde de over het hek vliegende ballen en zie hier de uitvinding van de PBM, Pullen Bips Moes (in verband met de rechten mag niet de naam Bib Mousse gevoerd worden!)

Een échte zúnnige Ollander