husqvarna 610 frame met kenteken gezocht

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskybotje

Ik zoek een frame met nederlandse papieren voor een husqvarna 610 TE of TC Leeftijd is niet zo belangrijk. Maar hoe jonger hoe leuker natuurlijk :)
Klx300R

en waar heb je de onderdelen gestolen?of heeft het een andere reden?
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
huskybotje

rijd nu met een 610 TC met wr400 papieren. Ik vond het eerst geen probleem maar wil het nu toch graag voor elkaar hebben. Als je eens wat krijgt dan kun je vies de lul zijn. Wat betreft je vraag "waar heb je de onderdelen gestolen" Ik ben van mening dat een ieder met zijn poten van andermans spullen moet afblijven en voel me eigenlijk beledigd door jou. Denk echter dat we wel dezelfde mening hebben over dit onderwerp.
Jo VdB

@ klx300,

als ik zo je onderschrift lees, dan klopt er daar ook iets niet :twisted: :twisted:

Want een YZ426 heeft toch ook geen papieren origineel ??

Dus... iets te rap gereageerd misschien :2gunfire:

Jo Vdb
Klx300R

Jo VdB schreef:@ klx300,

als ik zo je onderschrift lees, dan klopt er daar ook iets niet :twisted: :twisted:

Want een YZ426 heeft toch ook geen papieren origineel ??

Dus... iets te rap gereageerd misschien :2gunfire:

Jo Vdb
ze waren wel homologeerbaar, want heb originele yz framenummer en had zelfs keuringsbewijs nog voor hem als de eerste keer in te schrijven, volgens de keuring heeft hij wel een max toerental van 3125tr per minuut met een max geluid van 87dba, maar hij staat op originele yamaha papieren op YZ.
en je moet je niet beledigd voelen hoor, ik vind juist dat er wat meer uitleg hoort bij zo een vragen, neem dat ik papieren heb en jij zegt van dit is een gestolen motorfiets,dan zou ik die papieren voor geen geld van de wereld aan jou verkopen, het zou evengoed een motor kunnen zijn van een mede forumlid...
Misschien stomme vraag,maar waarom vraag je geen kopie aan van je gelijkvormigheidsattest? hier bij ons kost dat ergens een 50€ + administratieve keuring en alles is ok.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
huskybotje

Moet eerlijk zeggen dat het gelijkvormigheidsattest mij niets zegt. Ik weet ook niet of zoiets mogelijk is hier in Nederland. Ik vermoed van niet. Kan geen nummers ontdekken op het frame Blijft het feit dat ik de motor zal moeten laten keuren.
Bij de keuring moet de verlichting / km teller / uitlaat (geluidsnorm) etc aan de eisen voldoen. Dit kost ook geld. Ik heb mijn hoop een beetje gevestigd op iemand met een husqvarna waarvan het motorblok kapot gelopen is en die het niet ziet zitten deze te reviseren maar het spul liever in delen verkoopt. waarbij mijn voordeel is dat het mij weinig gedoe opleverd.
Nogmaals gestolen spul wil ik absoluut niet hebben en zullen ze ook niet aanbieden neem ik maar aan. Wil je een frame met kenteken verkopen dan heb je ook alle papieren erbij want anders kun je ook nooit te naam stellen toch .. ? Blijft nog dat als het inderdaad om een gestolen ding gaat dan staat het framenummer geregistreerd en zal dit toch op vallen bij of een verzekeringsmaatschappij of op het postkantoor bij overschrijven ?
Alles overdenkend moet je er toch van uit kunnen gaan dat een frame met nederlandse papieren ter goeder trouw word aangeboden.
Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik graag een advies over hoe te voorkomen dat je een gestolen frame met complete papieren koopt.
huskybotje

Ik neem gelijk contact met hem op
Plaats reactie