DR BIG MEETING
19 - 20 - 21 MEI 2006
informatie op de DR BIG club holland site
(hotlink in plaatje klikken)
INTERNATIONALE BIG MEETING MEI 2006
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik ben er ook graag bij in mei
Misschien leuk om in de tussentijd minder noppengerichte sites in NL / BE af te streunen op zoek naar DRBIGrijders die niet het zand induiken.
Er wordt namelijk ook een asfaltrit en een mixedtour aangeboden tijdens de meeting dus voor ieder wat wils.
LEO
Misschien leuk om in de tussentijd minder noppengerichte sites in NL / BE af te streunen op zoek naar DRBIGrijders die niet het zand induiken.
Er wordt namelijk ook een asfaltrit en een mixedtour aangeboden tijdens de meeting dus voor ieder wat wils.
LEO
WWW.ASFALTFORUM ??
bestaat dat ook dan
bestaat dat ook dan
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
O ja, ik ben er ook bij!!!!!
Waar blijft de rest van de Nederlanders.....
We moeten wel meer Nederlanders hebben dan Duitsers.....
(ik zet graag hoog in)
Groeten en tot dan!
Waar blijft de rest van de Nederlanders.....
We moeten wel meer Nederlanders hebben dan Duitsers.....
(ik zet graag hoog in)
Groeten en tot dan!
ik ben ook van plan te komen en rij natuurlijk niet de asfaltrit
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
http://picasaweb.google.com/richardvonk
Ha, geweldig! Zou dan toch een keer lukken? De agenda geraadpleegd en wat blijkt: 40 jarig huwelijk van schoonouders!! Maar eh, ik zal erbij zijn. De zaterdagavond moet ik helaas opofferen maar voor de rest, ik ben erbij
There is no business, like BIG business. Dr 750s, BMW R1150 GS adv.
Nee hoor. "Sticky" houd dit topic bovenaan in het forum das alles.BIG BEK schreef:is dit een nieuwe topic?
Aanmelden graag alleen via:BIG BEK schreef:Ik ben ervan overtuigd dat ik me via deze weg al veel eerder een keer heb aangemeld. Ik ben er in ieder geval zeker bij!
http://www.drbigclubholland.nl/ ( drbigmeeting NL )
LEO
enig idee hoeveel big's er zullen komen opdagen?
[Mod Edit: Plaatje verwijderd. Je weet denk ik wel waarom.... ]
[Mod Edit: Plaatje verwijderd. Je weet denk ik wel waarom.... ]
hey big bek, het ging om een reeds al verwijderde foto van een WR in aktie die per ongeluk verzonden werd. Maak julli maar ni ongerust ik kom met een BIG Hoeveel bigonly's denken jullie te mogen verwachten daar in holland? iemand enig idee?
BIG 67.
BIG 67.
Wees niet te voorzichtig want durf is veiliger !
Hoi,
ik heb me ook ingeschreven via de website.
Vraagje: is overnachten verplicht in een tentje of is er ook een mogelijkheid om met een camper naar de camping te komen.....?
Waarom moeilijk doen als het niet nodig is.
Groet,
Pierre
ik heb me ook ingeschreven via de website.
Vraagje: is overnachten verplicht in een tentje of is er ook een mogelijkheid om met een camper naar de camping te komen.....?
Waarom moeilijk doen als het niet nodig is.
Groet,
Pierre
het is een motorcamping
dus aankomen met een caravan achter je big kan misschien nog
maar een trailer met een camper er op is wat te veel
maar even serieus
auto's worden niet toegelaten op deze camping
http://www.toerstop.nl/
dus aankomen met een caravan achter je big kan misschien nog
maar een trailer met een camper er op is wat te veel
maar even serieus
auto's worden niet toegelaten op deze camping
http://www.toerstop.nl/
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
hallo biggers, wou naar de meeting komen maar vroeg me af hoe moeilijk
de off road rit is? kom goed een bos door maar rij met michelin off-road banden, de anakee en sirrac, deze laten het een beetje af weten in mul zand en moder... verder heb ik geen roadbook, kan ik achter iemand aan of de sporen volgen of is dat niet te doen? groeten en zie jullie in mei
de off road rit is? kom goed een bos door maar rij met michelin off-road banden, de anakee en sirrac, deze laten het een beetje af weten in mul zand en moder... verder heb ik geen roadbook, kan ik achter iemand aan of de sporen volgen of is dat niet te doen? groeten en zie jullie in mei
de annakee etc. zijn all road banden voor echt off road heb je de T63 & T61
de off road is voor het grootste deel niet zo zwaar , maar .............
als het heeft geregend zijn echte noppen noodzaak op zo'n 20km denk ik
een veilige optie is dan de mixed tour , die combineert asfalt en begaanbaar onverhard
leo en ik hebben hem vorig weekend uitgezet met nat weer in mijn autotje , dus dat is zeker te doen
de off road is voor het grootste deel niet zo zwaar , maar .............
als het heeft geregend zijn echte noppen noodzaak op zo'n 20km denk ik
een veilige optie is dan de mixed tour , die combineert asfalt en begaanbaar onverhard
leo en ik hebben hem vorig weekend uitgezet met nat weer in mijn autotje , dus dat is zeker te doen
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Laatste bericht van het inschrijvingsburo was 15 stuks waaronder 1 uit moskou.BIG BEK schreef: Weet iemand het antwoord. Hoe weet ik zeker dat ik ben aangemeld?
Mocht je geen inschrijving ontvangen gewoon komen met je big en tent
We gebruiken het aantal inschrijvingen het meest om het aantal te printen roadbooks te bepalen.
Kwa ruimte op de camping voor je big en tent hoef je je absoluut geen zorgen te maken.
Je zou ( net zoals op het duitse forum ) een topic kunnen starten hoeveel beneluxbigrijders er zich al ingeschreven hebben.
LEO
Tis lang geleden sinds we iets van de inschrijfcomissie vernomen hebben.BIG BEK schreef:vijftien in totaal, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Klopt dit Leo?
ik tel er op dit moment 17 op het duitse forum.
link
+
?? Rijders die wachten tot het laatste moment ivm vrij krijgen van de baas.
5 rijders van de organisatie
3 engelse bigs
1 Big moskoviet
3 tsjechische bigs
en 10 Vlamingen / nederlanders.
LEO