problemen na steile afdaling

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
cornelis

hallo, ik reed langzaam een bult op, maar de andere kant was heel schuin, zodat ik heel steil naar benden ging, toen maakt mijn 125cc tweetakt opeens een raar blob geluid, en rijd heel stotterend, als je volgas rijd ga je eerst helemaal niet vooruit en dan opeens wel en dan lijkt het weer of die uitvalt en daarna schietje weervooruit enz.
waar zou dit aan kunnen liggen?
suzuki 125rm te koop
Rudy
Contacteer:

Vervuiling in de caburateur?
stimpie

cornelis schreef:hallo, ik reed langzaam een bult op, maar de andere kant was heel schuin, zodat ik heel steil naar benden ging, toen maakt mijn 125cc tweetakt opeens een raar blob geluid, en rijd heel stotterend, als je volgas rijd ga je eerst helemaal niet vooruit en dan opeens wel en dan lijkt het weer of die uitvalt en daarna schietje weervooruit enz.
waar zou dit aan kunnen liggen?
even off topic . wat voor rm heb je te koop? foto ? bouwjaar ? prijs? pm me maar
Rudy
Contacteer:

Dat was precies wat je zelf ook had kunnen doen Afbeelding
Noppy

Een voorraadje water, welke al weken stond te wachten in je luchtfilterhuis, zo je luchtinlaat ingekieperd :?: :?: :shock:
:toost:
cornelis

Een voorraadje water, welke al weken stond te wachten in je luchtfilterhuis, zo je luchtinlaat ingekieperd

zou kunnen maar dan maar dan moet dat stotteren toch zo weer ophouden? stationair en bij lage toeren loopt ie wel goed
suzuki 125rm te koop
TTT

zal wel vuil in je vlotterkamer gezeten hebben, en dat heeft je hoofdsproeier verstopt.
smurf.
Plaats reactie