Travelmaniacs Rallye Weekeind 4 en 5 Maart

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

nupke

Ad Ketelaars schreef:Als je een beetje gevoel voor afstand hebt, dan heb je niet perse een teller nodig. Goed op de details in het roadbook letten. Dan lukt het wel. Lees anders nog eens mijn website www.offroadtrips.nl door. Daar staat alle info mbt. tot roadbookrijden in. Deze website is in de loop van de volgende week volledig in orde. Ik ben vandaag even mee geweest om de route te verkennen, maar zo te merken wordt het toch nog een hele klus om de proef helemaal binnen de tijd uit te rijden :twisted: .
Ad ik heb er idd je website op nagekeken (stond al onder m'n favorieten, terwijl ik nog niet met je georganiseerde tochten ben meegeweest) ik denk dat me de techniek wel ligt is niet veel anders als wat ik vroeger bij scouting deed (is 't toch nog ergens goed voor) als 't me bevalt dit weekend (en ik kan me niet heugen wat me niet bevalt zolang er 2 wielen, soms 3 onder zitten) dan ga ik ook eens wat ritten van jou inplannen. Ik had vorig jaar al eens geinformeerd maar toen zaten je ritten al vol. Hoe staat 't met de eendaagse ritten dit jaar, toch nog niet volgeboekt hoop ik?
nupke

Zo, alles is gepakt en gezakt! morgenvroeg lekker naar Goirle camperen en barbequeen in de sneeuw. HEB ER ZIN IN!!!
erwindob

Same here,

grote test voor m'n XRally 440!
adje

nupke schreef:Zo, alles is gepakt en gezakt! morgenvroeg lekker naar Goirle camperen en barbequeen in de sneeuw. HEB ER ZIN IN!!!
In de sneeuw ?? Hier in Goirle ligt echt geen sneeuw hoor.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
adje

Gisteren even naar de ralley wezen kijken en Erwindop was verruit de snelste op de eerste dag gevolgd door Nupke en stteve.
Moet er wel even bij vermelden dat Roos de op een na snelste was op de route maar dat zij was blijven steken op de crossproef waardoor ze zoveel tijd verloren had dat ze daarna een heel eind terugviel in het klassement na de eerste dag.
Het heeft net wat gesneeuwd hier in de omgeving dus het zal oppassen geblazen zijn voor de deelnemers vandaag.

Afbeelding Afbeelding

nupke

M'n eerste roadbookrit en zeker niet de laatste! Het was allemaal puik geregeld.
De gladheid op de tweede dag hebben me 1x, maar dan ook meteen goed, verrast (met brommert en al een slootje in gedoken, ik was compleet koppie onder, m'n WR gelukkig maar tot aan (en niet tot in) de luchtfilterbak) Op de eerste dag als tweede geïndigd en algemeen de derde plaats, da's leuk thuiskomen (met als prijs een Dakar T-shirt van Michel de Groot).
Organisatie HEEL ERG bedankt, hopende op een vervolg!

Mensen met enige twijfel voor deelname wanneer dit evenement weer georganiseerd wordt; DOEN>>>>>>>>>>>>JE KRIJGT ER GEEN SPIJT VAN!!
nupke

Voor uitgebreidere verslagen van deelnemers (want ik heb ff geen zin in een lang verhaal) kijk hier ff;
http://www.allroadmaniacs.nl/index.php/ ... 161.0.html

Voor foto's kun je hier terecht;
http://www.ferdw.net/gallery/thumbnails.php?album=35
http://www.ferdw.net/gallery/thumbnails.php?album=36
Ad Ketelaars
Contacteer:

Dat noem je nog eens sfeerplaatjes. Gedisciplineerde rijders, kortom een weekend zonder wanklank. Wat mij betreft zijn de Travelmaniacs volgend jaar weer welkom.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Noppy

Ad Ketelaars schreef:Dat noem je nog eens sfeerplaatjes. Gedisciplineerde rijders, kortom een weekend zonder wanklank. Wat mij betreft zijn de Travelmaniacs volgend jaar weer welkom.
Hoi Ad,

Wat ons betreft behoor jij zeker ook tot de organisatie en hartelijk bedankt voor je goede roadbook! Toppie!!

Ook het uitprinten op A3 is een goed idee, scheelt de helft in knip en plakwerk!

Ik had ook de indruk dat deze 'samengestelde rit' (de nummers gaven aan dat het feitelijk twee in elkaargeschoven ritten waren) pittiger was dan anders. Klopt dat?

Groetjes en nogmaals bedankt!

Noppy
:toost:
adje

Noppy schreef:
Ad Ketelaars schreef:Dat noem je nog eens sfeerplaatjes. Gedisciplineerde rijders, kortom een weekend zonder wanklank. Wat mij betreft zijn de Travelmaniacs volgend jaar weer welkom.
Hoi Ad,

Wat ons betreft behoor jij zeker ook tot de organisatie en hartelijk bedankt voor je goede roadbook! Toppie!!

Ook het uitprinten op A3 is een goed idee, scheelt de helft in knip en plakwerk!

Ik had ook de indruk dat deze 'samengestelde rit' (de nummers gaven aan dat het feitelijk twee in elkaargeschoven ritten waren) pittiger was dan anders. Klopt dat?

Groetjes en nogmaals bedankt!

Noppy
Noppy , jammer dat we elkaar misgelopen zijn afgelopen zaterdagavond.
Was jij niet aanwezig in de kantine in Breehees ?
Ik heb de hele film gezien van el cochott ( of hoe je dat ook mag noemen )

Afbeelding Afbeelding

Noppy

Ja,

Ik ook, maar ik heb voornamelijk naar het scherm gekeken en niet jaar jou gezocht :wink:

Ik vond die 'presentatie' van die Dakarganger ook hardstikke tof. Ik was degene die met de rug tegen de toiletdeur stond en die vraag over navigatiefouten stelde. Oranje windstopperjack aan.

Weet je het weer?

Nop
:toost:
cornepol
Contacteer:

Kijk, da's dus gewoon een deal!!
nupke

Ik ben getuige............... :D
Zeeuwse Klei

nupke schreef:Ik ben getuige............... :D

Volgende keer niet meer in de sloot springen hè.
nupke

ja, wrijf 't er maar in............ :)
Plaats reactie