Wordt Husaberg geliquideerd?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

Uit het jaarverslag van KTM:

Afbeelding

Volgens mij staat er toch heel duidelijk dat het de nek om gedraaid wordt :cry:

Noppy
:toost:
STTEVE
Contacteer:

De (Zweedse) vennootschap misschien, maar dat houdt niet automatisch in dat ook het merk wordt opgedoekt. Die wordt dan weer in een ander (Oostenrijks) BV'tje ondergebracht.

We zullen t wel zien.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Husky 100

Beste Noppy,

Mijn inziens is het de overgenomen vennootschap zijnde Husaberg Motor AB Sweden. Het is niet abnormaal dat na een overname de oude vennootschap wordt vereffend ( liquidation ). Dus zal volgens mij Husaberg als merk onder de moedervennootschap KTM geplaatst worden.

Je weet natuurlijk nooit maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het overnamebedrag van Husaberg al afgeschreven is en men het merk dus al zou kunnen dumpen.Trouwens vanuit productiestandpunt is het aangewezen om Husaberg te houden en zo hogere productie aantallen te bereiken.Hogere aantallen geeft een beter rendement van de fabriek en dus mooie resultaten op financieel vlak. En daar draait het op het einde van de rit om....
Husky 100

Beste Noppy,

Mijn inziens is het de overgenomen vennootschap zijnde Husaberg Motor AB Sweden. Het is niet abnormaal dat na een overname de oude vennootschap wordt vereffend ( liquidation ). Dus zal volgens mij Husaberg als merk onder de moedervennootschap KTM geplaatst worden.

Je weet natuurlijk nooit maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het overnamebedrag van Husaberg al afgeschreven is en men het merk dus al zou kunnen dumpen.Trouwens vanuit productiestandpunt is het aangewezen om Husaberg te houden en zo hogere productie aantallen te bereiken.Hogere aantallen geeft een beter rendement van de fabriek en dus mooie resultaten op financieel vlak. En daar draait het op het einde van de rit om....
speedphreax

Maar toch vind ik het wel vreemd dat er verder in de diagram nergens iets van Husaberg meer staat. Dat zou dan onder andere betekenen dat de Husaberg sales door de KTM mannen gedaan wordt en dus wordt het hele Husaberg meer iets van 'dat doen we er bij'.
Plaats reactie