Hallo speurneuzen,
Roadbook-houders zijn verkrijgbaar in allerlei prijsklassen van duur tot onbetaalbaar. Ik heb echter een tijdje terug een leverancier in België gesproken die ze voor zo'n € 50,- aanbood maar weet niet meer wie dat was. Heeft iemand enig idee...?
Alvast bedankt!
Arnaud.
Roadbook houder kopen
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
-
- Contacteer:
Roger Maes 003214817860 (55 euro)
-
- Contacteer:
Als je een plastieken van Acerbis zoekt weet ik er eentje liggen bij vereecke.de.cleene@skynet.be aan spotprijs. Dit is goed voor éénmalig gebruik, niet voor courant gebruik.
Had vroeger ook Acerbis, ben nu overgeschakeld naar electrisch van Touratech. Echt een droom, en veilig, gewoon knopje drukken. Niet goedkoop maar oerdegelijk en goed gemaakt, met verlichting ingebouwd. Als je bestelt vraag je best om extra verlichting in te bouwen, kost niet veel meer en is duidelijker, zeker als je van plan bent veel in 't donker te rijden.
www.touratech.de
Had vroeger ook Acerbis, ben nu overgeschakeld naar electrisch van Touratech. Echt een droom, en veilig, gewoon knopje drukken. Niet goedkoop maar oerdegelijk en goed gemaakt, met verlichting ingebouwd. Als je bestelt vraag je best om extra verlichting in te bouwen, kost niet veel meer en is duidelijker, zeker als je van plan bent veel in 't donker te rijden.
www.touratech.de
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
-
- Contacteer:
Die voor eenmalig gebruik heb ik toch meer dan 20000 (nee niet 2000) kilometer op mijn motor gehad. Verlengstukje eraan en je hoeft je hand niet van het stuur te halen. Een elektrische is in ieder geval een stuk duurzamer. Die van 55 euro heb ik nog wel enkele liggen.
-
- Contacteer:
Heb een elektrieke van Touratech en vindt het apparaat knap zwaar. Tevens vraagt het daardoor om een stevige bevestiging. De electrische bediening is wel makkelijk, maar ook weer meer storingsgevoelig. Heb het ding gunstig gebruikt gekocht, maar zou toch een volgende keer het Acerbis-ding kopen.
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
-
- Contacteer:
Welk model zou ik moeten kopen als ik zonder al te veel problemen roadbooks op A4 formaat er will kunnen insteken?
Is dat model van 55 EURO een optie? Kan deze geplaatst worden op een Transalp? Komt die dan echt ergens op het dashboard of kan je hem bevestigen op het stuur?
En voor welke prijzen gaan die electrische modellen van Touratech en Acerbis over de toog?
Zijn die houders van Roger Maes een beetje duurzaam?
Pieter Maes.
Is dat model van 55 EURO een optie? Kan deze geplaatst worden op een Transalp? Komt die dan echt ergens op het dashboard of kan je hem bevestigen op het stuur?
En voor welke prijzen gaan die electrische modellen van Touratech en Acerbis over de toog?
Zijn die houders van Roger Maes een beetje duurzaam?
Pieter Maes.
Deze Tempo Trail Trackers zijn ook op A4 formaat leverbaar. Kosten wel iets meer dan het A5 formaat. Deze worden gewoon op het tussenstangetje op het stuur bevestigd(in een handomdraai). Misschien heb je ze wel eens gezien als je lid van de Transalpclub bent. Er rijden enkele leden rond met deze dingen.