Afgelopen zondag zijn in Handel bijna 2300 foto's gemaakt (niet door / van mij).
Ze staan hier:
www.motofotoservice.com
Foto's off road rit Handel online !
Moderator: ghulst
-
-
2300 foto's en niet eentje van mij of mijn maat erbij. Toch knap.Hein van Buuren schreef:Afgelopen zondag zijn in Handel bijna 2300 foto's gemaakt (niet door / van mij).
Ze staan hier:
www.motofotoservice.com
Dat had ik in eerste instantie ook. Ik stond iig niet bij de spatbordkleuren .
Maar ik heb we wel ten barste gezocht tussen de fotos (nou ja dat ook weer niet , bij serie 67).
Maar ik heb we wel ten barste gezocht tussen de fotos (nou ja dat ook weer niet , bij serie 67).
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
Zoals gezegd jongens, ik heb de foto's niet gemaakt.
Ik wilde alleen aangeven waar de foto's van Handel staan.
Dat jullie niet op de foto staan is wellicht een groot compliment voor jullie................... jullie reden vééééél te hard voor de de fotograaf
Ik wilde alleen aangeven waar de foto's van Handel staan.
Dat jullie niet op de foto staan is wellicht een groot compliment voor jullie................... jullie reden vééééél te hard voor de de fotograaf
De foto die ik ter plaatse heb gekocht (t.p.v. de schans net na de start) staat er ook niet bij, wel twee andere bij de zandafgraving.
Dus de mensen die geen foto ter plaatse hebben gekocht kunnen misschien toch nog ergens in digitale vorm rondhangen (informeren bij Motofotoservice misschien)
Dus de mensen die geen foto ter plaatse hebben gekocht kunnen misschien toch nog ergens in digitale vorm rondhangen (informeren bij Motofotoservice misschien)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Vandaar (ik had het zelf kunnen bedenken, als ik tenminste m'n ogen open had gedaan , 't kopke zit nog te vol met snot denk ik))
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Prima kwaliteit , ik heb er twee besteld en betaald ( Euro 10 ) er wordt dan een link gemaild zodat je de foto's kunt downloaden en printen , snelle service , dus een aanrader.
Woestijn is fijn !!!