Hey,
in Libramont voor het 1st met mijn xr650r meegereden . Blijkbaar was het uitlaatgeluid maar net binnen de limiet . Iemand enig idee hoe ik toch nog een paar db kan winnen, zonder al te veel vermogensverlies . Betreft een model van 2000 met originele demper, incluis vonkenvanger. Mag ik het knallen bij het lossen van de gas als normaal beschouwen Ben een beetje bang om in Wégimont terug naar af gestuurd te worden door de politie
PP
xr650r dempen
Moderator: ghulst
Dan was je in ieder geval bij dat kleine groepje dat wél aan de geluidseisen voldeed
Ik heb er genoeg gezien die te hoog uitkwamen (ikke ook dus - 98 dB - en ik dacht dat ik toch netjes zou zitten met m'n geluid).
Achtergrondgeluid van draaiende motoren in de rij bij de keuring deed ook geen goed voor een objectieve meting
Ik heb er genoeg gezien die te hoog uitkwamen (ikke ook dus - 98 dB - en ik dacht dat ik toch netjes zou zitten met m'n geluid).
Achtergrondgeluid van draaiende motoren in de rij bij de keuring deed ook geen goed voor een objectieve meting
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
niet zenuwachtig worden ben 2 jaar geleden met een full cross yz 426 door de keuring incl geluidsmeting gekomen
Meestal worden ze bij de keuring wat milder als er een Pleurootje of 30 in het vooruitzicht is (toch een welkome aanvulling in de kas van de locale voetbal-/tennis-/whateverclub)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Van mijn Huskie vonden ze dat er al nieuwe vulling in de uitlaat moest (en dat dat elk half jaar zou moeten)
Mocht gelukkig ook wel gewoon meedoen.
Overigens nog nooit zo'n belachelijke meting meegemaakt. "willekeurig" toerental onder een tentdak met veel omgevingskabaal.
Mocht gelukkig ook wel gewoon meedoen.
Overigens nog nooit zo'n belachelijke meting meegemaakt. "willekeurig" toerental onder een tentdak met veel omgevingskabaal.
En wat vonden ze van de verlichting, beetje magertjes of andere smoes om alsnog € 30,= te vangen ?henk-v schreef:niet zenuwachtig worden ben 2 jaar geleden met een full cross yz 426 door de keuring incl geluidsmeting gekomen
En papieren, waren die in orde ? Vast wel (€ 30,= is € 30,= )
Of was die full-cross een semi full-cross, Henk
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
koplamp en achterlicht gemonteerd maar niet werkend en een compleet kenteken van de husaberg erbij,hart in de keel billen samengeknepen vriendelijk knikken sorry ik versta geen frans en GOEDGEKEURD
full cross yz 426 zaterdag avond om 2300u omgetoverd tot enduro ivm defecte husaberg en een rotax in onderdelen
Prachtige rit gereden maar zoveel geluk heb je niet vaak
full cross yz 426 zaterdag avond om 2300u omgetoverd tot enduro ivm defecte husaberg en een rotax in onderdelen
Prachtige rit gereden maar zoveel geluk heb je niet vaak