Bij de off road ritten die in het oosten van ons land georganiseerd worden zijn er vaak een behoorlijk aantal duitse deelnemers
Ik vraag me af of er in duitsland ook off the road ritten worden georganiseerd en waar ik eventueel info hiervan kan vinden
off road in duitsland
Moderator: ghulst
hoi henk,
in duitsland is het meestal zo dat in het kader van een enduro wordt gereden. de enige rit in de grensstreek werd afgelopen jaar georganiseerd door de ktm-dealer Sommer uit oberhausen en wel in Geldern, 15km van venlo, op de datum dat ook hengelo was.
voor de rest speelt zich alles af in het vroegere oostduitsland.
in duitsland is het meestal zo dat in het kader van een enduro wordt gereden. de enige rit in de grensstreek werd afgelopen jaar georganiseerd door de ktm-dealer Sommer uit oberhausen en wel in Geldern, 15km van venlo, op de datum dat ook hengelo was.
voor de rest speelt zich alles af in het vroegere oostduitsland.
-
- Contacteer:
Wordt zoals vele Nederlanders (en een enkele Belg) klant bij Sommer. Profiteer van de vele evenementen die Sommer (laat) organiseren. Momenteel staat er nog weinig op hun website betreffende duitse ritten.
www.ktm-sommer.de
www.ktm-sommer.de
Ad,Ad Ketelaars schreef:Wordt zoals een enkele Belg klant bij Sommer.
als je mij bedoelt...
Jo VdB
-
- Contacteer:
Inderdaad Jo. Maar niet iedereen hoeft te weten dat jij je zwarte geld in het buitenland deponeerd. Vandaar.......