Heb onlangs een 2e hands roadbook en IMO op de kop getikt. Daar zat een Touratech Rally voorbouw bij voor de fiets waar de spullen vanaf komen, maar dat past van ze lang zal ze leven niet op m'n BMW
Ziet er zo uit:
en betreft volgens mij een "TT-Rallye-vorbau" voor een Suziki DRZ 400 S.
Nieuwprijs € 101 bij onze vrienden in Duitsland. 1 x gebruikt voor een rally in Tunesie.
Nu € 50,-
GS GJ
Touratech Rallye-voorbouw voor Suzuki DRZ 400 S
Moderator: ghulst
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
Oké Frank,
Hep je me nummer nog
GS GJ
Hep je me nummer nog
GS GJ
Joe hep meel
Hé Frankieboy,
Komt er nog wat van of ben je weer te druk met rijden
GS GJ
(ben normaal heeeeel geduldig)
Komt er nog wat van of ben je weer te druk met rijden
GS GJ
(ben normaal heeeeel geduldig)
Ah GJ,
Mijn Opera heeft jouw meel al weer weggeknikkerd met je nummer d'r in. Ik wil hem nog heel graag hebben. Sorry.
Bel mij anders morgen even, je weet me 06 toch. Spreken we af voor dit weekend.
En i.d.d. ik was rijden vanavond en afgelopen avonden sporten, dus jouw thread niet zo goed in de gaten gehouden.
Het was weer erg lekker. Rond IJsselsteijn weer een paar kilometer vette kledder ontdekt. Als daar een keer 10 motoren doorheen rijden dan wordt het een modderbad
Mijn Opera heeft jouw meel al weer weggeknikkerd met je nummer d'r in. Ik wil hem nog heel graag hebben. Sorry.
Bel mij anders morgen even, je weet me 06 toch. Spreken we af voor dit weekend.
En i.d.d. ik was rijden vanavond en afgelopen avonden sporten, dus jouw thread niet zo goed in de gaten gehouden.
Het was weer erg lekker. Rond IJsselsteijn weer een paar kilometer vette kledder ontdekt. Als daar een keer 10 motoren doorheen rijden dan wordt het een modderbad
Zo,
Ik heb 'm gemonteerd en dat schuine beugeltje toch maar afgezaagd. Hij was al wat aan 't roesten, ff geschuurd en bij gebrek aan zwarte verf maar even in de slagvaste tectyl gezet. Niet echt lelijk mag ik wel zeggen.
Mijn roadbook verdwijnt bijna volledig in de kuip, GPS zit veilig weggestopt achter het schuimrubber stootkussentje en de tellers zijn nog prima te lezen.
Nu nog van Acerbis zo'n plastic roadbookje, maar wie weet, binnenkort zo'n electrische van Touratech??
GJ, hartelijk bedankt voor je geduld!
Thx,
Noppy
Ik heb 'm gemonteerd en dat schuine beugeltje toch maar afgezaagd. Hij was al wat aan 't roesten, ff geschuurd en bij gebrek aan zwarte verf maar even in de slagvaste tectyl gezet. Niet echt lelijk mag ik wel zeggen.
Mijn roadbook verdwijnt bijna volledig in de kuip, GPS zit veilig weggestopt achter het schuimrubber stootkussentje en de tellers zijn nog prima te lezen.
Nu nog van Acerbis zo'n plastic roadbookje, maar wie weet, binnenkort zo'n electrische van Touratech??
GJ, hartelijk bedankt voor je geduld!
Thx,
Noppy