Ja, nog 2 nachtjes slapen en we gaan weer met de BUS naar polen.
Vorig jaar voor het eerst en nu weer (met euro offroadtrips).
Ik ga dit jaar op mijn vertrouwde TE 610 E. Eens kijken of ik de Suzuki DRZ -jes (inmiddels 6!! van de 8 / 2x S en 4x de E versie) nog een beetje bij kan houden of dat ik na dit tripje mijn huski en mijn klx 250 brommer ga inruilen op zo'n betrouwbare Jap.
Ik hoop na maandag nog een paar leuke plaatjes op de site te zetten
(aan de rit van vorig jaar hebben we een reportage in de MOTO 73 en een cd met ruim 300 foto's overgehouden/ dankzij het meegaan van freelance reporter Peter)
Weer na polen!!
Moderator: ghulst
Super veel plezier maar dat zal wel goedkomen denk ik zo.
Zeer interessant. Hebben jullie deze bus zelf geregeld of is dat vanuit die Euro organisatie?
Indien het laatste, heb je een URL van deze club, wellicht ben ik wel geïnteresseerd om volgend jaar ook mee te gaan!
Veel plezier daar,
Noppy
Indien het laatste, heb je een URL van deze club, wellicht ben ik wel geïnteresseerd om volgend jaar ook mee te gaan!
Veel plezier daar,
Noppy
Veel plezier SchutZ
We horen en zien wel hoe het er geweest is. 10 dagen meen ik in Bertrix te horen?
We horen en zien wel hoe het er geweest is. 10 dagen meen ik in Bertrix te horen?
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Moet je dit draadje eens bekijken.Noppy schreef:Zeer interessant. Hebben jullie deze bus zelf geregeld of is dat vanuit die Euro organisatie?
Veel plezier daar,
Noppy
http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... php?t=2475
En SchutZ veel plezier en doe de groeten aan Ab, Henk en Pavel.
Net als vorig jaar hadden wij weer perfect weer in polen, alles lag er mooi droog bij (op een paar plasjes na) best veel geklommen (ging al beter als vorig jaar).
ook veel nieuwe plekken gezien, kortom het was weer een fantastich weekend in polen.
Ab, Henk, John en de rest van euro offroad trips weer BEDANKT.
p.s. John, je weet als je mooi weer wilt hebben moet je ons meenemen.
Groetjes, Johnny
ook veel nieuwe plekken gezien, kortom het was weer een fantastich weekend in polen.
Ab, Henk, John en de rest van euro offroad trips weer BEDANKT.
p.s. John, je weet als je mooi weer wilt hebben moet je ons meenemen.
Groetjes, Johnny