stickers en achtergrond

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
sinterklaas

hallo,

iemand zei mij dat je als je stickers op je kappen wilt plakken, dat je dan een bepaalde kleur ondergrond en sticker moet hebben. hij wist zelf niet meer welke combinatie het moest zijn.
kan iemand mij vertellen welke combinatie het moet zijn?
het gaat om een 250cc
Houten Klaas

Wees eens iets duidelijker,wat wil je gaan doen met de inters mee.
sinterklaas

ik cross gewoon voor de hobby. nu wil ik met TH uit dit forum de baan op voor het plezier dus niet aan wedstrijden meedoen. maar voor officiele wedstrijden moet je een bepaalde combinatie hebben, zijn clubwedstrijden ook officieel? en wat is de combinatie dan?
JBassie
Contacteer:

Voor clubwedstrijden hoef je je echt geen zorgen te maken. Dus gewoon doen wat je mooi vind. Als het nummer maar zichtbaar is :!:
mxrider#28

sinterklaas schreef:hallo,

iemand zei mij dat je als je stickers op je kappen wilt plakken, dat je dan een bepaalde kleur ondergrond en sticker moet hebben. hij wist zelf niet meer welke combinatie het moest zijn.
kan iemand mij vertellen welke combinatie het moet zijn?
het gaat om een 250cc
dat moeten alleen de startbewijshouders...
jij zou anders gele achtergrond moeten met zwarte cijfers (KNMV) of is het een 4-takt?
sinterklaas

nee gewoon een 2 takt
Fox-kid
Contacteer:

daar waar ik rijd nemen ze het niet zo nauw met de startnummers, laat staan met de kleurencombinaties. (heb ik een vriendin voor..) (helaas wordt het geluid wel steeds meer een issue. Professionele apparatuur om mee te soundchecken. Maar een middeleeuwse aanduiding op de zijkappen is gelukkig nog geen probleem.

Bij clubcrosjes heb ik altijd een rolletje isolatietape bij me. plak gewoon wat weg en dat blijft dan redelijk zitten. Doe ik voor het eerst mee, dan vraag ik welk startnummer ik krijg. Je begrijpt dat ik het liefst iets heb met een 1.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Fr@venture

Ja Fox-kid, zo doe ik dat ook. En als alle 111 vergeven zijn dan rij ik met -1 :-)
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
Plaats reactie