ben met m'n koppeling bezig van de gasgas, en vond dat jullie dat ook moesten zien. Een autokoppeling op een trialmotor, het moet niet gekker worden.
![Geschokt/Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Afbeelding](http://i152.exs.cx/img152/2474/20050327gg00132hg.jpg)
Moderator: ghulst
huskie schreef:ik bedoelde een koppeling van een auto. eentje met diafragmaveren dus
![]()
Geen auto clutch, want daar heb ik helemaal niets aan![]()
Een slipperclutch is toch een clutch die slipt bij gas dicht draaien. Soort van anti-hop clutch die die wegracers tegenwoordig erop hebben zitten.
Enne J Bassie, kijk en geniet. Wat een techniek he. Is weer eens wat anders dan springveertjes .
ps: Jb de eerste keer dat ik hem opmaakte(2 maanden geleden) was ik wel iets verbaast ja. Ik had wel werktekeningen gezien, maar in het echt is hij mooier.
Een diafragma veer kost ook minder kracht om ingedrukt te houden.
Bij al dat stil staan hebben ze de koppeling ingeknepen...
Lijken me goede redenen... maar waarom hebben dan niet alle motoren diafragma veren ?Maar ze hebben het denk ik gedaan omdat die diafragmaveren slechts 10mm diepte gebruiken en schroefveren 40mm
Hoe is ie gegaan Hein?Hein van Buuren schreef:Door deze sleutelactie heb je wel de clubtrial in Apeldoorn vanmiddag gemist Huskie !!!
Het terrein was zaterdag flink onder handen genomen en de nonstops waren lang en moeilijk.
Je vriend uit Apeldoorn met de GasGas was er ook (kan trouwens behoorlijk goed rijden).
Volgende week zondag heb je weer een kans als de clubtrial van april verreden wordt