Hey,
Weten jullie mischien waar je van die speciale boutjes met een kleurtje erop kunt krijgen. Je ziet ze weleens bij het blok van iemand zitten of om het stuur vast te zetten. Ze zijn er volgens mij maar in een paar kleuren.
boutjes met een kleurtje
Moderator: ghulst
Pas er wel mee op: Veel van deze gekleurde boutjes hebben maar weinig sterkte, en zijn meer voor de sier dan om iets echt vast te zetten. Een zijdekseltje van een blok staat natuurlijk weinig kracht op, maar remklauwen, stuur e.d. zou ik maar geen risico's mee nemen.Sipke S schreef:Hey,
Weten jullie mischien waar je van die speciale boutjes met een kleurtje erop kunt krijgen. Je ziet ze weleens bij het blok van iemand zitten of om het stuur vast te zetten. Ze zijn er volgens mij maar in een paar kleuren.
grts
als je degelijke koopt is dat totaal geen probleem...
maar als je van die prulle boutjes koopt wat nogal eens gebruikt word op brommers dan zou ik dr bean's raad maar opvolgen
maar als je van die prulle boutjes koopt wat nogal eens gebruikt word op brommers dan zou ik dr bean's raad maar opvolgen
je kan titanium boutjes nemen in gelijk welke kleur deze zijn erg dur maar heel sterk, gebruik geen goedkope boutjes want deze zijn uit aluminium vervaardigd en dus helemaal niet sterk ...