Noppenforum Dag 2002

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

jaja
Gast

Ik kom ook af, zit in een quadclub en gaan soms eens naar Bilstain. Je kan er wel goed op je bek gaan...

Jan, laat iets weten als je wat hoort van dat terrein in Tienen. Provincie West-Vlaanderen heeft beslist dat er twee terreinen moeten komen op hun grondgebied. Reken er best wel twee jaar voor eer ze wat gevonden hebben. Zou een terrein worden waar alle takken aan bod komen, cross, enduro, quad, trial,...

Zit in het overleggroepje, hou jullie op de hoogte als er nieuws is.

Nikolas No Limit Grizzly

Ben het zat om telkens in te loggen. Automatisch lukt me niet met XP.
Sandman

Nu, ik woon vlak bij Jo, Bokrijk, en zit nog op kot, De kotbaas heeft er nooit geen probleem vangemaakt als er mensen bleven maffen... en er staan nog 2 kamers leeg -> 4-5 man zou wel es lukken :) De Racebaan ... Tja Ik heb maar een 6 meter baan van scalectrix :s ;)
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Anonymous schreef:Ik kom ook af, zit in een quadclub en gaan soms eens naar Bilstain. Je kan er wel goed op je bek gaan...

Jan, laat iets weten als je wat hoort van dat terrein in Tienen. Provincie West-Vlaanderen heeft beslist dat er twee terreinen moeten komen op hun grondgebied. Reken er best wel twee jaar voor eer ze wat gevonden hebben. Zou een terrein worden waar alle takken aan bod komen, cross, enduro, quad, trial,...

Zit in het overleggroepje, hou jullie op de hoogte als er nieuws is.

Nikolas No Limit Grizzly

Ben het zat om telkens in te loggen. Automatisch lukt me niet met XP.
extra>>>>internetopties>>>privacy en dan alle cookies acepteren (belt helemaal naar beneden)
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Waarom niet in het westelijk haven gebied? Illegaal camperen is daar oogluikend toegestaan en barbequen gaat nogal makkelijk. Er hoeft niets gereserveert te worden etc. etc.

Ro, die bilstein ook wel eens wil zien.
Afbeelding
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Dan wil wel voor rijder zijn :lol: Ik weet alle modderpoelen te vinden 8) die net niet doorrijdbaar zijn :twisted: (dit gaat dus over westelijk havengebied amsterdam)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

huskie schreef:Dan wil wel voor rijder zijn :lol: Ik weet alle modderpoelen te vinden 8) die net niet doorrijdbaar zijn :twisted: (dit gaat dus over westelijk havengebied amsterdam)
ook een goed idee hier en daar effe over de grondstort heen met die leuke geultjes ben der laatst nog in geweest moesten we de motor met 3 man loshalen stond lekker diep vast en het is lekker dichtbij :D
doe wat je niet laten kunt
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Is het misschien een goed idee om tussen kerst en nieuwjaar naar amsterdam te gaan en in mei naar bilstein
Dan hebben we in december ook wat te rijden
Gebruikersavatar
peewee
Berichten: 120
Lid geworden op: do jun 13, 2002 12:44
Locatie: Den Bosch

Helaas, tussen kerst en oud en nieuw niet beschikbaar, sta dan volledig ter berschikking familie en die willen snowboarden. Balen dus. :(
husky-freak

Zeer goed idee. Ik zou niet vroeger dan einde maart gaan, anders veel te nat. misschien best vooraf inschrijve??? Een barbeque s'avonds, en dan bij een kampvuurtje mi een goei pint :D (Kan nie slecht zijn)

Ik zal er zijn ! (op een husky natuurlijk)

see ya

( husky 450 is f*cking great)
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

vind plan uitstekend. woon in midden limland en ben bereid steentje bijtedragen. liefst zo snel mogelijk.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Bilstain heeft een trialbaan, crossbaan en een enduroterrein waar je met je crosser ook mag rijden. En minstens zo belangrijk; Hoegaarden uit de tap. :toost: :drinking:

Zullen we eens een datum prikken ? Half mei ?
Wie checkt even welke datums er in Bilstain vrij zijn rond die tijd?

De crossbaan is volgens mij alleen op vrijdag open. Misschien is het daarom goed om het op een vrijdag en zaterdag te houden.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Gebruikersavatar
alan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 21:00
Locatie: grobbendonk

Schitterend idee. Hierop zal je veel positieve reacties
krijgen. Als de datum mij schikt ben ik alvast op post.
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Freek schreef: Zullen we eens een datum prikken ? Half mei ?
Wie checkt even welke datums er in Bilstain vrij zijn rond die tijd?
Ik zal eens informeren naar organisaties die al gepland zijn enz.

Ik hou jullie op de hoogte. Gun me wel een paar dagen om dit even na te checken, want momenteel is het voor mij op mijn werk de drukste tijd van het jaar. ( 7dagen op 7 werk voor mij momenteel :? )

Jo VdB
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

hallo,

ik even gebeld met Bilstain.

mei 2003 leek hen een "mindere" periode, daar er al verschillende activiteiten (trial, jeeprijdersbijeenkomst, ed.) gepland waren

april 2003 was nog een rustige periode.

Enfin, ik hoor het wel aan de reacties.

Tevens open ik een poll in het "evenementen"forum

Jo VdB
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

k zie nog steeds geen pol.....

was al bang dat mei vol zou zitten.... :cry:
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Voor bepaalde evenementen wordt het gehele terrein gesloten voor andere rijders. Maar dit is niet altijd zo.
Trialisten zijn over het algemeen maar een klein deel van het terrein nodig en is nog mooi ook om naar te kijken.
Verder spelen de meeste evenementen zich op zaterdag en zondag af.
Wellicht kunnen we op vrijdag (is de crossbaan ook open)en zaterdag terecht.

Freek (die een voorkeur voor mei heeft)
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Freek schreef:blabla..

Freek (die een voorkeur voor mei heeft)
Rudy die voorkeur heeft op een datum dat hij vakantie heeft :D (want ik kan met crosser mee begrijp ik uit jullie verhaal)
Plaats reactie