Lekker een uurtje aangekloot, heerlijk

voor onderwerpen die niet in de onderstaande categorien thuishoren.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

Plaats reactie
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Lekker een uurtje aangekloot, heerlijk

Bericht door huskie »

Guys and Dolls(ik durf jullie niet meer te vergeten, dames).
Zaterdag voor het eerst weer, nadat ik dat plantje had gevonden in Frankrijk, op de brommer gezeten.
Ben naar het havengebied gegaan en heb een een beetje rond getoert.
Heerlijk in m'n eentje(op zaterdag is er eigenlijk niemand daar) een beetje side-seeing(wat zijn ze daar toch allemaal aan het doen?) en eigen tempo gereden. Af en toe gas erop, maar eigenlijk voornamelijk om me heen gekeken en genoten. Schitterend weer en een motor die goed liep, wat wil een mens nog meer.
Een beetje wheelies geoefent en een paar woopies gedaan, maar als in het teken van: blij dat ik weer rij.
Met mij gaat het weer okidoki en met jullie??
Nog wat leuks gedaan of een woonboulevardtje :twisted: gepakt?
Aloha :) :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Bericht door Rudy »

Ik heb vorige week zaterdag en woensdag daarvoor voor het eerst weer gecrosst sinds 4 maanden.
Rijden opzich ging perfect (snelheid was :D ) zelfs boven mijn eigen verwachting alleen armspieren werken niet helemaal mee kan maar 20 minuten ofzo achterelkaar rijden en dan heb ik last van mijn arm (spierkracht is er niet echt beter op geworden:( )
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Bericht door huskie »

Ja Joh, daat gaat nog wel even duren. En als je dan denkt dat het 100 procent is kun je weer last krijgen van andere spieren en pezen die je, vanwege die arm, te veel belast hebt. Dus neem je tijd om weer oke te worden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Bericht door Rudy »

Nou opzich gaat het allemaal best goed ik kan alleen mijn pink van mijn rechterhand nog niet echt gebruiken (kan er echt geen dut mee in een pakje boter drukken)
Plaats reactie