foto's maiscross
Moderator: ghulst
ik wil graag een keer zo'n maiscross rijden, weet jij hier meer van, waar die zijn en wanneer
JB
JB
Jan Bas een mooie cross voor jouw volgend jaar is de Daverijcross in Wehl (voor jouw ook lekker dicht bij huis ), dit wordt georganiseerd in het laatste weekend in augustus ook ergens op een stuk bouwland georganiseerd, dus net zoiets als maiscross maar op een roggeland ofzo. Deze cross is altijd een groot succes met veel deelnemers en feest De meeste maicrosses voor dit jaar zijn denk ik al wel georganiseerd omdat later in het jaar de conditie van het land sterk verslechterd.Jan Bas Walhof schreef:ik wil graag een keer zo'n maiscross rijden, weet jij hier meer van, waar die zijn en wanneer JB
oke Joop, bedankt. Kzal hem onthoudenJoop schreef:Jan Bas een mooie cross voor jouw volgend jaar is de Daverijcross in Wehl (voor jouw ook lekker dicht bij huis ), dit wordt georganiseerd in het laatste weekend in augustus ook ergens op een stuk bouwland georganiseerd, dus net zoiets als maiscross maar op een roggeland ofzo. Deze cross is altijd een groot succes met veel deelnemers en feest De meeste maicrosses voor dit jaar zijn denk ik al wel georganiseerd omdat later in het jaar de conditie van het land sterk verslechterd.Jan Bas Walhof schreef:ik wil graag een keer zo'n maiscross rijden, weet jij hier meer van, waar die zijn en wanneer JB
JB