Hallo allemaal,
Mijn Honda heeft op de tank een vrij grote benzine vlek van de vorige eigenaar en die zou ik graag wegwerken. Het liefst opnieuw laten spuiten maar ik heb geen idee wat zoiets kost? Jullie?
Dus ik zat te denken om er een hele mooie transfer of sticker op te doen.
Weet iemand waar ik die kan kopen of bestellen?
Groetjes Monika
email dezedan@hotmail.com
transfers en mooie stickers ?
Moderator: ghulst
Monika,
vooreerst een nogal belangrijke vraag : uit welk materiaal is je benzinetank ? En belangrijk; plastic is niet zo maar plastic.
Want kunststof spuiten lukt ofwel niet of geeft (vaak) zeer slechte resultaten. En sommige plastics laten de vluchtige benzinedampen door, zodat de verf er ook weer "afgaat". Idem met stickers op benzinetanks !
De gele verkleuring op bv. de doorzichtige KTM-tanks krijg je trouwens ook niet weg.
Jo
vooreerst een nogal belangrijke vraag : uit welk materiaal is je benzinetank ? En belangrijk; plastic is niet zo maar plastic.
Want kunststof spuiten lukt ofwel niet of geeft (vaak) zeer slechte resultaten. En sommige plastics laten de vluchtige benzinedampen door, zodat de verf er ook weer "afgaat". Idem met stickers op benzinetanks !
De gele verkleuring op bv. de doorzichtige KTM-tanks krijg je trouwens ook niet weg.
Jo