nu iedereen zich al eerder uitgebreid heeft voorgesteld , wil ik eigenlijk wel eens zien wat voor dikke brommers jullie rijden, plaats hier eens een foto van je motor !! (JoeBaR zal dat ook doen zodra die heeft uitgevogeld hoe dat ookweer moest )
hebbes !
Hoe ziet je motorfiets eruit ?
Moderator: ghulst
ondanks ik vrijwel meteen na aanschaf problemen heb gehad met de versnellingsbak (die nu opgelost zijn) kies ik voor de Husaberg , het lijkt een enorme tank , maar als je er mee rijdt merk je meteen hoe handelbaar die is , let wel , bij deze is flink aan het vermogen geschroeft , dikke uitlaat , cyl.kop geflowed , carb setting is veranderd hoge nokkenas etc.. een verschil qua gewicht heb ik niet echt gemerkt , ik geloof dat de Husaberg 104 KG weegt en de kTM ergens bij de 108 (dacht ik voor de EXC uitv.)
4 strokes only !!
ik dacht dat je alleen enduro reed....met die crosser...mijn schuld....JoeBaR schreef:.. dit is een crosser ... de KTM hierboven een enduro ..
ik vind die Husaberg ontzettend vet echt waar.
-
- Contacteer:
Heb er laatst een witte nummerplaat+rijnr 12 op gemaakt
Trouwens Joebar, ik zie dat je motor op marktplaats staat (plaatje hier iig )
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ik rij nu al met mijn derde EXC (nu 450), ze voelen best wel licht aan en ik zeg ook altijd een EXC rijdt eigenlijk net als een grote brommer.JoeBaR schreef:toch merk ik dr nix van Joop , nu rij ik met die EXC natuurlijk (bijna) niet op de baan ...
Dit is mijn Honda 250 uit 2003.
lekker ding he
Hier wat foto's
lekker ding he
Hier wat foto's
-
- Contacteer:
Je kunt je beter inloggen dan kun je je posts editten
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
hmm overnieuw. nu goed:
cr125 1993
al zeg ik het zelf, knap dingetje voor zijn bouwjaar
welke code moet ik ook al weer gebruiken?
cr125 1993
al zeg ik het zelf, knap dingetje voor zijn bouwjaar
welke code moet ik ook al weer gebruiken?
verstand op nul en nadenken
idd voor zijn leeftijd een heel moooi beestje
Dit is mijn motor, eigenlijk een rood-witte model 2000 (net als mijn avatar),
maar ik kon in Duitsland voor niet al te veel geld een tank en een zadel van een 2003 TTR kopen, dus nu is hij blauw-wit en ben ik de enige in de hele wereld met model 2005
en die fotootjs plaatsen lukt ook ...
maar ik kon in Duitsland voor niet al te veel geld een tank en een zadel van een 2003 TTR kopen, dus nu is hij blauw-wit en ben ik de enige in de hele wereld met model 2005
en die fotootjs plaatsen lukt ook ...
Laatst gewijzigd door STTEVE op ma nov 01, 2004 14:25, 5 keer totaal gewijzigd.