stuur even een foto naar ian_vancle@hotmail.com van die ktm 250 exc racing
wat is je richtprijs?
is dat een enduro? zijn er papieren bij
mvg ian
Op een roze wolk!
Moderator: ghulst
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
U bent een verstandig mens. Transtunesie is natuurlijk minder technisch dan het Belgische gehobbel, maar alle dagen een paar honderd km allroad rijden is toch ook niet voor watjes of beginners.xander schreef:Maar ik heb wel bewondering voor eenieder die dag na dag het hard parcours reed, en op die manier op 9 dagen 3 000 km op de teller zette.
Hé, was je erbij??? De achterband was inderdaad ver heen...xander schreef:Maar wanneer je het ding hier gaat gebruiken op technische passages heb je meer last dan plezier van het vermogen. Zeker wanneer de achterband zijn beste tijd heeft gehad.
Als kortpotig wezen kan ik dit alleen maar beamen.xander schreef:Wat voor velen,en ook voor mij een handicap blijft is de zithoogte van zo'n KTM.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Als vrouw mag ik schaamteloos toegeven dat ik bij momenten nog wat aanklungel he (Toch ook even eraan herinneren dat in de Belgische modder menig Ollander een tandje moest bijsteken om me te volgen )Rudy schreef:Maar wat heb je er aan als je er niet mee om kan gaan? (zij geeft het teminste toe )
Vond je die 250 2-t van huskie niet wat in riemst?
En inderdaad, op de Huskie van Huskie werd ik ook wel high. Nu je het zegt, ik heb wel iets met dat merk!
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Zo is dat. Ik vrees voor mezelf dat ik niet snel de nodige techniek en reactiesnelheid ga verwerven om op een tweetakt een moeilijke kant op te geraken. Dan hoop ik dat de techniek van de motor me een handje helpt...huskie schreef:Een lichte 4 takt is op technische plekken kwa motor karakter het enige verschil waarom je een 4 takt zou moeten kopen.
Mm. Ik heb een half uurtje met zo'n Yam gereden (twee jaar oud), maar die trok echt niet, en voelde erg zwaar aan.huskie schreef:Mijn advies is: ga voor een Yamaha 250 4 takt.
Er zijn toch wel wat Husqvarna-dealers in België hoor.huskie schreef:Ben je niet zo afhankelijk van een adresje zoals het geval is bij een husaberg of husqvarna.
Voordeel is ook dat een kameraad van de club net dezelfde heeft (die waar ik op gereden heb) en dan kan ik makkelijk tegen hem zeggen "breng voor mij maar hetzelfde mee". Of regelmatig eens wisselen, en als de andere motor dan beter rijdt, kan ik vragen waarom.
Ik leef met je meehuskie schreef:Ik wilde dat ik mee kon doen
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Is die huskie 4 takt lichter dan een yamaha 4 takt? Of ligt het meer aan het gevoel?
Die WR van yamaha heeft, denk ik, ook een wat tammere uitlaattiming. Op technische passage wel lekker.
Ik denk dat die Huskie wat competitiever is.
Afijn, ik denk dat ik ook die huskie wel zou weten te waarderen, hoor.
Volgend jaar maar weer eens van fiets ruilen. Dan ben ik diegene die niet terug wil ruilen
Die WR van yamaha heeft, denk ik, ook een wat tammere uitlaattiming. Op technische passage wel lekker.
Ik denk dat die Huskie wat competitiever is.
Afijn, ik denk dat ik ook die huskie wel zou weten te waarderen, hoor.
Volgend jaar maar weer eens van fiets ruilen. Dan ben ik diegene die niet terug wil ruilen
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
is dit zo want ik ben erg geinteresseerd om een wr 250f of yzf 250 te kopen?Helen schreef: Mm. Ik heb een half uurtje met zo'n Yam gereden (twee jaar oud), maar die trok echt niet, en voelde erg zwaar aan.
(zou 3250 euro te duur zijn voor een van 2001(wr 250f) met nieuwe tandwielen en ketting, nieuwe voorband en nog enkele dingen dacht ik.)
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
Tja, da's enkel mijn persoonlijke indruk. De eigenaar van die WR250 is er 100% gelukkig mee, geraakt er overal mee op en door, terwijl alle anderen blijven steken, heeft meer dan 25 jaar enduro-ervaring...kiwi schreef:is dit zo want ik ben erg geinteresseerd om een wr 250f of yzf 250 te kopen?Helen schreef: Mm. Ik heb een half uurtje met zo'n Yam gereden (twee jaar oud), maar die trok echt niet, en voelde erg zwaar aan.
(zou 3250 euro te duur zijn voor een van 2001(wr 250f) met nieuwe tandwielen en ketting, nieuwe voorband en nog enkele dingen dacht ik.)
In offroad-tijdschriften staan zeker tests over de 250 4-takt enduro's, da's betrouwbaarder dan mijn eerste indruk. (Ik heb me wel al laten vertellen dat de Huskie er steeds als beste uitkomt)
Beter een slecht karakter dan geen karakter
huskie vind je niet zo vaak en niet iedere dealer heeft husqvarna.
er zijn er meerdere met yamaha
er zijn er meerdere met yamaha
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
Ik zou voor de Huskie gaan, Helen!
Heb zelf een half jaartje geleden een TE450 gekocht, maar enkel omdat ik een beetje schrik heb om met een 250 de woestijn in te trekken (snelheid en betrouwbaarheid op lange pistes), anders was het zeker een TE250 geworden. Op technische stukken is het idd opboksen tegen het vermogen van zo'n 450 voor voorzichtige rijders als ikzelf...
Het euvel van de dealers is inmiddels verleden tijd: er komen jaarlijks dealers bij (laatst nog een in Heist od Berg dacht ik), en je hebt toch ook Joramo in Liezele-Puurs? Goeie Yamaha dealers vinden is tegenwoordig ook niet simpel hoor!
Ik heb de indruk dat de meeste Husky-dealers en ook de invoerder hier in Vlaanderen nog echt begaan zijn met hun klanten ipv je als een lastpost te aanzien als je stukken hebt.
ivm de vergelijking Husky-Yamaha: heb eens m'n standaard TE450 gemeten met een volledig originele Yam WR450 op de baan. Ze gingen net even hard, de Husky trekt wel iets sneller op, da's alles.
See you !
Bart
Heb zelf een half jaartje geleden een TE450 gekocht, maar enkel omdat ik een beetje schrik heb om met een 250 de woestijn in te trekken (snelheid en betrouwbaarheid op lange pistes), anders was het zeker een TE250 geworden. Op technische stukken is het idd opboksen tegen het vermogen van zo'n 450 voor voorzichtige rijders als ikzelf...
Het euvel van de dealers is inmiddels verleden tijd: er komen jaarlijks dealers bij (laatst nog een in Heist od Berg dacht ik), en je hebt toch ook Joramo in Liezele-Puurs? Goeie Yamaha dealers vinden is tegenwoordig ook niet simpel hoor!
Ik heb de indruk dat de meeste Husky-dealers en ook de invoerder hier in Vlaanderen nog echt begaan zijn met hun klanten ipv je als een lastpost te aanzien als je stukken hebt.
ivm de vergelijking Husky-Yamaha: heb eens m'n standaard TE450 gemeten met een volledig originele Yam WR450 op de baan. Ze gingen net even hard, de Husky trekt wel iets sneller op, da's alles.
See you !
Bart
Keep on smiling!
een jaar garantie Ook op versnellingsbak en krukas etc, en niet alleen op de wiellagers.
Dat is uniek
als het zo is(gaarne dit goed verifieren ) dan chapeau Husqvarna.
Welk merk volgt
Dat is uniek
als het zo is(gaarne dit goed verifieren ) dan chapeau Husqvarna.
Welk merk volgt
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Vertelden ze onlangs op de Huskie-testdag in Veldhoven ook, maar dan wel onder voorwaarde dat alle onderhoud bij een Huskie-dealer geschiedt (en daar hangt ook vast weer een prijskaartje aan).Helen schreef:Nog iets: Husqvarna geeft 1 jaar garantie! raar maar waar!Bart M schreef:Ik zou voor de Huskie gaan, Helen!
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Als luchtfilters vervangen ook onderhoud staat gaat het idd een duur grapje wordenSjokske schreef:Vertelden ze onlangs op de Huskie-testdag in Veldhoven ook, maar dan wel onder voorwaarde dat alle onderhoud bij een Huskie-dealer geschiedt (en daar hangt ook vast weer een prijskaartje aan).Helen schreef:Nog iets: Husqvarna geeft 1 jaar garantie! raar maar waar!Bart M schreef:Ik zou voor de Huskie gaan, Helen!
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Dat verandert de zaak natuurlijk alweer.
Schoonspuiten is ook onderhoud
Jaaaaa zo kan ik het ook. Dan is een versnellingsbakje of bigend gauw weer terug verdient, of klink ik nu cinisch
Schoonspuiten is ook onderhoud
Jaaaaa zo kan ik het ook. Dan is een versnellingsbakje of bigend gauw weer terug verdient, of klink ik nu cinisch
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Of gewoon realistischhuskie schreef:of klink ik nu cinisch
Gene ene motorhandelaar is een filan(sub)tropische instelling
Laatst gewijzigd door Sjokske op ma okt 11, 2004 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
een 250 viertakt en een 525 viertakt van KTM (geldt ook voor de andere merken ) verschillen maar weinig van elkaar qua gewicht , dus waarom is de ene te zwaar ?.. ik zou voor de grootste cylinder inhoud gaan , je hoeft niet altijd het volle vermogen te benutten toch?.. maar t is vaak wel handig als je fiets wat extra PK`s aan boord heeft
4 strokes only !!
Ik denk dat het de angst is, die die 525 en 450 inboezemen etc. Ik denk toch dat je harder aan het gas moet draaien van een 250 4takt om echt hard vooruit te gaan. En bij een 450/525 zit je toch meteen op je achterspatbord als je per ongeluk het gas open draait.
Ik zou ook nog steeds aan zo'n lichte husaberg denken, alleen schijnen die toch echt wel wat betrouwbaarheids problemen te hebben. Of niet, Joebar
Ik zou ook nog steeds aan zo'n lichte husaberg denken, alleen schijnen die toch echt wel wat betrouwbaarheids problemen te hebben. Of niet, Joebar
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Betrouwbaarheid valt tegenwoordig wel mee geloof ik, alleen moet je ongeveer een jaar of drie wennen aan het mechanische geluidhuskie schreef:Ik zou ook nog steeds aan zo'n lichte husaberg denken, alleen schijnen die toch echt wel wat betrouwbaarheids problemen te hebben. Of niet, Joebar
Er zijn tegenwoordig koffiemolens die minder bijgeluid maken.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Dat geluid ken ik. Bij Ad K. z'n rdbkrit kwam er ook een langs. Je hoorde hem van verre aankomen Wel mooi zo'n geluid, maar het is niet voor de onzekere mens onder ons. Er zit wat veel tolerantie op die nokkenasketting of zo.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Hey Helen,
Iedereen die hier commentaar heeft over eender welke husky heeft er nooit zelf 1 gehad!
En sleutelen doe je niet aan een husky! Dat bewijst het jaar garantie dat gegeven wordt op ELKE husky! GEEN ENKEL ander merk durft (kan) dit aan!
En als je naar een endurorit gaat zijn de enige oude moto's die je ziet husky's, ze zijn onverwoestbaar!
Ik heb zondag een inter bij ons in de VBM zien rijden op een nieuwe suzuki RMZ 250 4T, en de week ervoor reed hij op een husky 250 4T, Hij was sprakeloos over de husky en niet te spreken over de suzuki! Daarbij komt nog dat de husky een enduromoto was waar de lichten afgehaald waren en nummerbord op gezet en de suzuki een echte crossmoto was! Als dit niet hét beste bewijs is ...
Niet twijfelen, ga gewoon voor de husky!!!
Iedereen die er op rijdt is er zeer enthousiast over, en ik vind het spijtig dat er hier zoveel mensen oordelen over iets waar ze helemaal geen weet van hebben!!!
greatings,
Ivan #12 (die sinds gisteren een nieuwe TC450 heeft!!! )
Iedereen die hier commentaar heeft over eender welke husky heeft er nooit zelf 1 gehad!
En sleutelen doe je niet aan een husky! Dat bewijst het jaar garantie dat gegeven wordt op ELKE husky! GEEN ENKEL ander merk durft (kan) dit aan!
En als je naar een endurorit gaat zijn de enige oude moto's die je ziet husky's, ze zijn onverwoestbaar!
Ik heb zondag een inter bij ons in de VBM zien rijden op een nieuwe suzuki RMZ 250 4T, en de week ervoor reed hij op een husky 250 4T, Hij was sprakeloos over de husky en niet te spreken over de suzuki! Daarbij komt nog dat de husky een enduromoto was waar de lichten afgehaald waren en nummerbord op gezet en de suzuki een echte crossmoto was! Als dit niet hét beste bewijs is ...
Niet twijfelen, ga gewoon voor de husky!!!
Iedereen die er op rijdt is er zeer enthousiast over, en ik vind het spijtig dat er hier zoveel mensen oordelen over iets waar ze helemaal geen weet van hebben!!!
greatings,
Ivan #12 (die sinds gisteren een nieuwe TC450 heeft!!! )
En Helen,
is de kogel al dor de kerk?
Volgens mij zijn er vandaag geen slechte motoren meer. M.a.w. laat je persoonlijke voorkeur beslissen.
Alleen als je een Yam, of een KTM rijdt is de kans groot dat iemand je kan helpen wanneer je b.v.b. een gebroken koppeling of remhendeltje hebt, bij de Huskie zal jij waarschijnlijk de enige zijn op dergelijk montuur.
Voor de rest denk ik dat de Huskie geen slechte keuze zou zijn.
Xander
is de kogel al dor de kerk?
Volgens mij zijn er vandaag geen slechte motoren meer. M.a.w. laat je persoonlijke voorkeur beslissen.
Alleen als je een Yam, of een KTM rijdt is de kans groot dat iemand je kan helpen wanneer je b.v.b. een gebroken koppeling of remhendeltje hebt, bij de Huskie zal jij waarschijnlijk de enige zijn op dergelijk montuur.
Voor de rest denk ik dat de Huskie geen slechte keuze zou zijn.
Xander
Rijden, nu, en waar het nog kan!
Helen, als ik je ergens met pech zie zal ik je helpen, een dame help je gewoon altijdxander schreef:En Helen,
is de kogel al dor de kerk?
Alleen als je een Yam, of een KTM rijdt is de kans groot dat iemand je kan helpen wanneer je b.v.b. een gebroken koppeling of remhendeltje hebt, bij de Huskie zal jij waarschijnlijk de enige zijn op dergelijk montuur.
Voor de rest denk ik dat de Huskie geen slechte keuze zou zijn.
Xander
Vandaag op een zandparkoertje nog een rondje KTM 200 en drie rondjes Honda 250 gereden. Die KTM is véél te wiebelig en te licht vanvoor, veel te hevig. En die Honda, tja, op dat zandparkoers heeft ie natuurlijk geen eerlijke kans gekregen he (daar zijn alle moto's moeilijk). Bedoeling was om later op de dag nog een halfuurtje met de Honda te rijden, maar helaas was toen mijn pijp uit, na een paar mislukte pogingen op een helling in het bos (en bijhorend gesleur om mijn brommer weer naar beneden te krijgen voor de volgende poging).xander schreef:En Helen,
is de kogel al dor de kerk?
Een van de jongens in de club heeft ook zo'n Huskie... Lekker makkelijk wat betreft stukken, dan zeg ik gewoon tegen hem: breng voor mij ook zo eentje mee...xander schreef:Alleen als je een Yam, of een KTM rijdt is de kans groot dat iemand je kan helpen wanneer je b.v.b. een gebroken koppeling of remhendeltje hebt, bij de Huskie zal jij waarschijnlijk de enige zijn op dergelijk montuur.
Dat heb ik de voorbije drie jaar al mogen ondervinden! Absoluut niet te klagen over de jongens hoor! Vandaag hebben ze nog vlijtig mijn band geplakt. Mijn bijdrage bleef, naast het enthousiast kirren, beperkt tot het geven van een rondje in het café.Joop schreef:Helen, als ik je ergens met pech zie zal ik je helpen, een dame help je gewoon altijd
Beter een slecht karakter dan geen karakter