DIEFSTAL XR 650

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
ODIE
Berichten: 20
Lid geworden op: do jun 06, 2002 13:16

hello,ik heb vorige week nog gevraagd om inlichtingen voor een hoger stuur op mijn xr 650,inmiddels verleden week vrijdag is mijn motor gestolen,dus geen hoger stuur nodig.gisteren heb een yamaha wr 426 f gekocht .goeie koop ipv xr650 ??? graag reakties.
er zit een standaard uitlaat onder.wat dient er best aan veranderd te worden,of laat ik hem origineel??
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

wr/yz 426 zijn mooie dingen
kan ze helaas niet betalen (en ben nog geen 18 :oops: )
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Misschien een hoger stuur erop zetten :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Zeerob

Moet je wel snel zijn.............anders hebben ze hem weer gejat.
:D
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

hahahahahahahah lol
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:!: De WR426F in vergelijking met de honda... das niet te vergelijken, de Yamaha is een wedstrijdbeest en de XR650R is een leuk ding, maar heeft in een enduro of cross niks te zoeken, to heavy to have fun...

De WR426, probeer een Rino enduro uitlaat, er zijn nog een aantal goeie.
Je luchtfilter reestrictie eruit halen, en de carburateur dient iets aangepast te worden qua naaldstand.. weet niet exact meer hoe en wat, volgens mij 1 stand lager.

Succes....
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

moeste het nokkenastandwiel niet een stand niet veranderd worden(of was dat bij de wr400)
grootsmit
Berichten: 45
Lid geworden op: zo jun 09, 2002 22:34
Locatie: Amsterdam

Twee totaal verschillende machines. Die voor verschillende doeleinde ontworpen zijn. In de VS waar Enduro met name lange afstanden "dessert racing" is verslaat de XR650R alle ander machines. Op de Crossbaan heb je met een XR inderdaad weinig te zoeken. Maar in het off-road veld kan je zeer goed meedraaien. In een voorgaande reactie las ik iets over het gewicht en handelbaarheid. Vergeet even niet het vermogen. Een XR650 is een machine niet voor "Poesies". Je moet ballen hebben om het gas open te draaien en stevige armen om hem in het spoor te houden.
Ik heb Toine van Dijk zien rijden op een XR650R en dat is even schrikken wat gaat dat te keer. In Nederland wordt je geen Enduro kampioen met deze machine. Maar je kan onbezorgt/betrouwbaar beulen.

Groet.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

ik denk dat de honda xr650 wel een beetje te vergelijken is met de ktm exc 620. Beide te zwaar om mee te crossen maar ideaal voor enduro enz.
Plaats reactie